Як придумати назву для успішного салону краси

Автор: Віталій Бродетскі

30.10.2021

Ми розібралися в тому, як написати грамотний бізнес-план для відкриття б'юті-салону. Тепер приділимо особливу увагу одному з пунктів плану, а саме - назвою салону краси. Яким воно має бути? Як створити круте і запам'ятовує ім'я власними силами? Як називати бізнес точно не варто? Куди звертатися за допомогою, якщо справа застопорилася? Блог Appointer розповість докладно про все.

название салона красоты

Зміст

 

Важливість вдалого нейминга

Салон краси починається не з імені, але це перше, що побачить клієнт. Приділіть цьому увагу вже на етапі створення бізнес-плану. Враховуйте концепт салону, дані по конкурентах і портрет цільової аудиторії. Якщо проігнорувати все це, є ризик в майбутньому зіткнутися з необхідністю ребрендингу (додатковий клопіт і витрати). Та й перше враження двічі не зробиш.

Салон краси починається не з імені, але це перше, що побачить клієнт. Приділіть цьому увагу вже на етапі створення бізнес-плану. Враховуйте концепт салону, дані по конкурентах і портрет цільової аудиторії. Якщо проігнорувати все це, є ризик в майбутньому зіткнутися з необхідністю ребрендингу (додатковий клопіт і витрати). Та й перше враження двічі не зробиш.

Неймінг (вибір імені для бізнесу) вдалий в тому випадку, якщо виконує ключове завдання - викликає інтерес і бажання зайти. Також назва салону краси має бути оригінальним, упізнаваним і працювати на вас тривалий час. Зусилля, час і фінансові вкладення, витрачені на вибір вдалої комбінації слів, в перспективі окупляться - допоможуть розкрутити бізнес, рекламувати і просувати його.

З чого почати

Як правильно назвати салон краси? Почніть з питань:

  • Хто клієнт? Чим докладніше портрет цільової аудиторії ви напишете, тим краще: стать, вік, рід діяльності, специфічні особливості людей, на яких розраховані послуги.
  • Який у ЦА рівень достатку? Враховуйте середній розмір заробітку клієнтів. Якщо аудиторія ділиться на групи, який середній показник доходу по кожній?
  • Як ви себе позиціонуєте? Відштовхуючись від пункту 2, виберіть сегмент для роботи - б'юті-салон середнього класу або преміум-сегмент.

Опрацювання цих питань не дасть прямої відповіді, як вибрати ім'я салону краси, але підготує грунт для подальшої роботи - створення брифа.

Не робіть бриф занадто великим і складним. Але постарайтеся охопити в ньому всі ключові моменти, що стосуються відповідного імені. Ось приблизний перелік питань брифа для нейминга:

  • Опис бізнес-суб'єкта: концепція салону краси, портрет і дохід ЦА (те, про що ми говорили вище);
  • Особливості бренду: яке враження ви хочете виробляти і з чим асоціюватися? Запишіть і небажані асоціації;
  • Аналіз обраного сегмента і найближчих конкурентів. Що відбувається на ринку? Хто конкуренти, що пропонують, за яким графіком працюють, яка у них цінова політика? Чим плануєте відрізнятися? А головне - вдалі і невдалі (на ваш погляд) імена суперників;
  • Мова назви салону краси - англійська, французька, українська чи російська? Латинські букви або кирилиця?
  • Список носіїв, де найчастіше буде з'являтися ім'я салону - буклети, штендери, сайт, вивіска? Якщо це фізичні носії, який у них дизайн? Якщо доменне ім'я, наскільки воно специфічне?
  • Ваше назва - щось звичне або це нове, створене вами поняття? Чи будете ви додавати до нього приписку «салон краси», «студія» тощо?
  • Питання про міжнародну класифікацію послуг і товарів (МКТП для України). Визначення класів допоможе виявити схожі назви до того, як ви створите лого і зареєструєте ТМ. Реєстраційні класи для б'юті-салонів в нашій країні - 35, 44.

Також підібрати варіанти назв салонів краси допомагає написання особистої історії, яка привела до ідеї бізнесу. Немає такої історії? Придумайте її!

Де брати ідеї

За фонтаном креативу варто ретельна підготовка і копітка робота. По-перше, купіть блокнот з ручкою і носіть їх з собою, щоб завжди писати ідеї. По-друге, не втрачайте можливості приватної розмови на тему імені салону з людьми, причетними до бізнесу (вашому або в цілому), і тими, кого це не стосується. По-третє, читайте книги, журнали, матеріали в мережі, дивіться фільми, музичні кліпи, рекламу - вбирає ідеї.

Поради, які допоможуть вибрати ім'я для салону краси:

  • Записуйте всі ідеї (навіть невдалі) - довгі і короткі, на різних мовах, то, що здається дурним або геніальним, міркування на тему, асоціації та протиставлення.
  • Думайте, як клієнт б'юті-студії: що зачепить його, повз чого він не пройде, який посил або асоціація йому відгукнуться, що до смаку?
  • Подумайте, ваша назва красива, зі змістом або все разом? Пограйте в комбінації слів - смислові або випадкові. Спробуйте придумати нове поняття.
  • Застосуйте методику 100 варіантів: випишіть в блокнот сотню варіантів назв салону краси. Будь-яких.
  • Якщо ви - візуал, спробуйте малювати все, що стосується імені та стилю салону. Якщо аудіал, прислухайтеся, як звучать різні слова.
  • Подумайте про розташування студії і пограйте в нейминге з локацією.
  • Ваша особистість - простір для фантазії. Пробуйте використовувати своє ім'я, знак зодіаку, хобі, улюблених тварин і все, що становить ваше «я».

На цьому етапі будьте уважним, не діліть ідеї на погані і хороші, комбінуйте і записуйте. Коли фантазія вичерпується, відпочивайте. А ще завжди є варіант генератора імен з мережі.

Коли обсяг матеріалу накопичено, спробуйте вибрати найоригінальніші назви для салону краси, записати їх окремо, відкласти на час і повернутися пізніше для критичної оцінки. Пріоритетні варіанти можна обговорити з колегами, друзями, близькими і потенційними клієнтами (в т. ч. за допомогою соціальних мереж).

Чого варто уникати

как назвать салон красоты

Чи існує мода в нейминге б'юті-студій? Звичайно, і розкрити її простіше через антітренд в назвах салону краси:

  • зайва банальність (наприклад, «Стиль», «Красуня», «Краса», «Шик», «Леді» і т. п.);
  • асоціації з любовними романами, мильними серіалами з 90-х і 2000-х т. п. («Дика Роза», «Маріанна», «Дикий ангел», «Не родись красивою»);
  • спроба підкреслити рівень за допомогою слів «Гранд», «Люкс» та т. д. (якість сервісу і послуг краще розкривати в процесі обслуговування клієнтів);
  • зайва вузька спрямованість імені. Вивіски «Секрет Клеопатри» або «Принцеса» навряд чи заманять чоловіків;
  • штапми. Та ж «Клеопатра» або «Афродіта» - прекрасні приклади приїлися кліше. До слова, оформлення вивісок в бузково-рожевій гаммі - також штамп.

Уникайте сумнівних асоціацій, двозначності, всього, що римується з небажаними словами. Згадайте, в кого ночами перетворювалася «Принцеса Фіона» з мультфільму «Шрек» або погуглити, хто така міфічна «Сцилла» насправді.

Само собою, будь-яка мода - це умовність. Важливий конкретний випадок. Можливо, саме для вашого салону краси вдалим неймінг стане ім'я тієї самої єгипетської цариці.

Приклади назв

У вас вже є окремий список з іменами суперників, а в ньому відзначені круті і не дуже варіанти, так? Подумайте, чим хочете виділитися і запам'ятатися. А ще можна надихатися назвами конкурентних салонів краси.

Якщо проаналізувати найманого в б'юті-бізнесі, назви самі розділяться на категорії:

  • зі словом «Краса»;
  • із зазначенням виду діяльності;
  • назва-ім'я;
  • іноземною мовою;
  • географічні;
  • назви-квіти;
  • креатив.

Це класичні групи ідей для салону краси, які завжди актуальні. Категорії можна об'єднувати, створювати свої ідеї на їх основі або ігнорувати їх повністю. Для натхнення всі способи хороші.

Назви зі словом «Краса»

Варіанти назв для салонів зі словом «Краса» - це банальність? Можливо. Але що одним кліше, іншим традиція. Цю ідею завжди можна якось обіграти, в т.ч. англійською або будь-якому іншому мовою.

Приклади:

  • Академія Краси;;
  • Beauty Boutique;
  • Красиві люди;
  • Beauty Пропаганда;
  • La Belle;
  • Красуня;
  • Beauty to Go;
  • Beauty Zone;
  • Лінія Краси;
  • Fresh Fashion Beauty Lab;
  • La Bellezza;
  • Клуб красивих людей.

Назви з видом діяльності

Складно включити всі послуги салону краси в одну назву, але можна підкреслити ключову. Зверніть увагу на приклади - послугу можна вказують як прямо, так і трохи завуальовано.

Варіанти:

  • Nail Clinic;
  • Ножиці VS Кудрі;
  • PLOIKA;
  • Челка;
  • Up Make Up;
  • Локони;
  • BIGOUDI;
  • BROWZONE;
  • Бар укладок «Dry & Go»;
  • The Girl Hairdressers;
  • Еліксир / Секрет молодості;
  • Формула стилю;
  • Дотик;
  • Руда лисиця.

Імена в назвах

имя салона красоты

Ще одна традиційна група назв салонів краси - імена. Популярні напрямки - герої міфів, красуні з книг і фільмів, імена актрис, співачок, топ-моделей, а також використання імені господаря / господині салону (як основи для побудови бренду). Останнє особливо добре, якщо ви вже відомі в б'юті-індустрії. Ім'я може використовуватися самостійно або з додаванням «студія», «салон» і т. д.

Приклади:

  • Мішель;
  • Селена;
  • Елізабет Тейлор;
  • Скарлет;
  • Олена Volkova;
  • Студія Юлії Самохіної;
  • Міс Еленор;
  • Аріель;
  • Рапунцель;
  • Кліо;
  • Мадам Коко;
  • Леді Ді;
  • Академія стилю Андрія Мерцалова;
  • Галатея.

Іноземні назви

Відмінний варіант незабутнього нейминга. Перед використанням перевірте значення обраного імені салону краси. Також слова повинні легко читатися і вимовлятися, бажано, щоб наголос інтуїтивно правильно ставилося. У цю категорію віднесемо і українські / російські слова (в т. ч. імена), написані латинською абеткою.

Варіанти:

  • Time to glow studio;
  • VESNA;
  • Adelante;
  • The Garden;
  • Green Mandarin;
  • Casablanca;
  • Aleksei Shilkin;
  • The Brows Kingdom;
  • White Star;
  • Boyko Beauty Home;
  • Make Me Wow;
  • Backstage.

Географічна тема

Частіше за інших використовують популярні туристичні місця або світові столиці моди. Можна підібрати щось незвичайне - чарівне місце з книги або фільму, пов'язане з перетворенням, наприклад. Фізичне розташування салону краси (особливо локації, назва вулиці або району) також допомагають у виборі географічної назви.

Приклади:

  • Bora-Bora;
  • Бульвар Сансет;
  • На Невському;
  • Хрещатик SPA;
  • 32/34 Studio;
  • Santorini;
  • Versailles;
  • Miss Manhattan;
  • Parisien;
  • Hollywood;
  • 17_point;
  • Твій Марсель;
  • Маленький Париж.

Квіти

Квітка - символ краси, тому коментарі зайві. Правила вибору рослинного назви для салону краси стандартні - уникати банальності (наприклад, троянд і орхідей), милозвучність, відсутність небажаного підтексту (перевірити, щоб квітка не був отруйний, що не символізував самотність або старість).

Варіанти:

  • Флора;
  • Sakura SPA;
  • Mon Pion;
  • Фрезія;
  • Kedr Beauty Bar;
  • Лавандові поля;
  • LaVANDA;
  • Miss Daisy;
  • Jasmine;
  • Леді Азалія;;
  • Tulip Studio.

Перевіряючи на незайнятість ці імена, врахуйте - схоже може бути у ваших салонів-конкурентів, а ще у квіткових магазинів.

Креативні варіанти

идеи для салона красоты

Поєднання простоти і креативу, нестандартність, тонкий гумор або цікаве відсилання цінуються високо. Оригінальні назви для салону народжуються на стику ідей різних людей, в процесі гри слів або коли відходять від класичних символів краси. Обмежень немає: зміна букв в звичних словах, незвичайні поєднання, назви їжі, відрив від звичного контексту, неологізми і т. д.

Приклади:

  • No Time For Drama;
  • Selfie;
  • Apple Jam;
  • РоZовий фламінго;
  • Сонячна Імперія;
  • S-tet;
  • Twister;
  • Кішка на даху;
  • КІВІ;
  • Alice in Beautyland;
  • Кориця;
  • STREKOZA;
  • Total eclipse.

Не вигадуйте складних назв

Отже, резюмуємо. Ідеальне назва салону краси поєднує:

  • Легкість сприйняття, сенсу і прочитання.
  • Запам'ятовуваність.
  • Недвозначність.
  • Правильну асоціацію і посил.

Уникайте слів з незрозумілим вимовою і наголосом. Рідко вдалі варіанти з повторенням двох однакових букв, використанням шиплячих звуків.

Головне - назва вашого салону краси не повинно бути зайнятим. Вирішити питання допоможе пошук в Google. Прописуєте свої варіанти і оцінюєте результат:

  • знайшовся співзвучний бренд? Зважте «за» і «проти» своєї назви, можливо, варто змінити його. Грає роль прямої чи це конкурент і де він знаходиться;
  • кілька таких же назв? Починайте заново роботу над ім'ям салону;
  • варіант унікальний? Переходьте до наступного етапу - реєстрації ТМ.

Фахівці (повірені по патентах) проведуть пошук подібності в потрібних класах товарів і послуг в системі Укрпатенту. Послуга коштує помірно, не хвилюйтеся. Коли питання залагоджено, переходите до розробки лого, знака, фірмового стилю для бренду.

Коли і куди варто звертатися за допомогою

Не впевнені в своїх силах? Немає часу займатися пошуком креативного назви салону краси? Завдання можна доручити професіоналам - брендинговим агентствам. Вони використовують ті ж етапи в роботі, що ми описали вище:

  • створюють, заповнюють, аналізують бриф;
  • вивчають цільовий сегмент;
  • розбираються з позиціонуванням бізнесу тощо.

Фахівці підберуть оригінальні варіанти, а вибір залишать за вами.

Плюси роботи з агентством- креатив, досвід і швидкість. Мінуси - висока вартість послуг. Якщо у вас великий розмах і бюджети, є приціл на мережу салонів краси, подумайте над співпрацею. Ваші вкладення окупляться в майбутньому і позбавлять від дорогих помилок. Для малого бізнесу це скоріше екстрений варіант (і з більш вузькими спеціалістами), якщо власні ідеї завели в глухий кут.

Висновок: що важливо для успіху

логотип салона красоты

Пошук назви салону краси - порівну творча і технічна робота. Це кропітка праця, що вимагає часу і зусиль. Оцінюючи варіанти в нейминге, пам'ятайте - важлива і інтуїція, і поради, які розписані вище.

Навіть коли ідеальне ім'я знайдено, сумніви будуть виникати. Тому не поспішайте, дайте схлинути первинним емоціям і звикайте до назви. А потім рухайтеся далі. Не домагається успіху лише той, хто стоїть на місці!

connect-buttonПідключитисяgearSmallgearBig
logo