Програма управління спа-салоном переведе бізнес на новий рівень.
Автоматизувати процеси в б'юті-бізнесі означає отримувати більш високий прибуток, витрачаючи менше часу на управління і облік. Звучить як мрія? Вона реальна для тих, хто використовує можливості програми СПА салонів від Appointer.
Програма управління та обліку без проблем інтегрується з інтернет-телефонією.
Швидко імпортуйте дані з старого ПЗ в нашу CRM для СПА салону.
Програми СПА салонів від Appointer використовується на ПК, ноутбуках, телефонах. Працюйте з будь-якого браузера.
Автоматичні розсилки email і sms-повідомлень нагадають клієнтам про візит, розкажуть про акції в салоні.
Забронювати процедуру відвідувач може через ваш сайт і сторінки в FB, Instagram або VK.
Короткий ролик відніме у вас менше хвилини і розповість, як працює CRM Appointer, що вміє і чим програма вигідна вашому бізнесу.
Чим CRM сподобається вашим співробітникам?
Впроваджуємо нашу CRM в роботу вашого салону в кілька простих кроків:
Первинна консультація з клієнтом. Знайомимося, обговорюємо наявні проблеми та шляхи вирішення.
Встановлюємо наш софт. Починаємо з створення особистого кабінету для власника СПА салону і налаштувань.
Імпортуємо дані з вашого старого ПЗ в нашу CRM-систему.
Навчаємо роботі з програмою для СПА-салонів. Вводимо директора в курс справи, потім слідують тренінги для співробітників. Для кожного з них встановлюється свій рівень доступу.
Пробний період використання програми. Ви безкоштовно тестируете софт від Appointer місяць і задаєте нам запитання.
6 Місяців
(+1 міс. безкоштовно)
4 199 ₴
600 грн./міс.1 Рік
(+3 міс. безкоштовно)
8 399 ₴
560 грн./міс.Зручний і простий мобільний застосунок для iPhone і Android, що дає змогу керувати записами на прийом і клієнтською базою. Все необхідне, щоб швидко й ефективно записувати ваших клієнтів.
Вартість 120 грн./міс.
Потужний інструмент для управління складським обліком компанії: множинні склади, прибуткові накладні, інвентаризація, залишки, строки придатності товарів, ціни продажів і багато іншого.
Вартість 170 грн./міс.
Зручний модуль призначений для постановки завдань і нагадувань співробітникам про різні дії, які потрібно виконати в робочий час.
Вартість 85 грн./міс.
Цей модуль дає змогу продавати клієнтам сертифікат на одну або кілька послуг. Далі клієнти можуть розраховуватися за обрані послуги купленим сертифікатом без необхідності вносити оплату.
Вартість 120 грн./міс.
Дає змогу створювати персональні шаблони карток для ваших клієнтів, з будь-яким набором полів, їхньою назвою та порядком.
Наприклад:
- мед. клініка може створити шаблони оглядів, аналізів, висновків.
- вет. клініка може створити картку для тварин.
- косметологія може створити карту для ведення процедур за кожним клієнтом, і так далі.
Вартість 120 грн./міс.
Групові записи дають змогу створити запис на прийом, у якому буде вказано одного або кількох співробітників, а також одного або кількох клієнтів.
Підходить для студій танців, спортивних клубів, навчальних закладів та інших бізнесів, де потрібно записувати групу клієнтів на одне відвідування.
Вартість 120 грн./міс.
“Довго шукала щось подібне, але тільки в Appointer знайшла всі потрібні нам функції. Програмою користуємося другий місяць, ніяких нарікань, консультанти в підтримці дуже ввічливі і адекватні. Постійні клієнти тепер записуються самі, в зручний для них час - для салонів це важливо. Часто дякують за класний сервіс, а у нас зникла плутанина. Запис через Instagram - взагалі захват викликає. Окреме спасибі за прозору статистику, все по суті.”
“Після введення карантину стало зрозуміло, що без додаткових вкладень не обійтися: у нас невеликий зал, в якому за правилами може обслуговуватися не більше 3 чоловік. Я відразу вирішила, що змушувати клієнтів чекати в режимі "живої черги" - означає вбити бізнес. Тому тепер у нас є Appointer. Клієнти записуються в салон самі, в основному через соцмережі. Крім того, існує резерв для постійних відвідувачів. Я думаю, що ця система буквально врятувала мій бізнес. Спасибі за те, що робите таку потрібну справу.”
“Не можу сказати, що на багато розраховував, коли погодився спробувати нову систему обліку клієнтів. Але раптово Appointer почав приносити вигоду ще в безкоштовний період. Потік клієнтів відновився, наші сторінки в ФБ і Інста почали приводити людей, а не просто служити візитною карткою, як у всіх. Працюємо з програмою третій місяць, поки без нарікань.”
Ми додали функцію міток – виділення інформації різними кольорами – у програму СПА салонів, щоб клієнти простіше орієнтувалися в обсягах даних, легше їх структурували. На цьому завдання міток не обмежується. Ви можете використовувати опцію як зручно.
Все просто. Відкрийте програму управління СПА салоном, знайдіть потрібну послугу, у графі «Ціна» видаліть старі цифри, вкажіть нові.
APPOINTER співпрацює з Checkbox, тому проблем виникнути не повинно. Щоб інтегрувати програму керування СПА салоном із РРО, відкрийте вкладку «Додатково», виберіть «Увімкнути РРО». Якщо оновивши сторінку, ви побачили додавання вкладки «РРО» + інструкцію до неї, то ви зробили все правильно.
Так, це можливо. Відкрийте програмне забезпечення керування СПА салоном, перейдіть до «Історії записів», виберіть фільтр «Видалено». Записи мають стати доступними.
Ви можете оформлювати угоду купівлі-продажу, як із записом клієнта на прийом, так і без. У другому випадку зайдіть у програму СПА салону APPOINTER, перейдіть до розділу «Товари та послуги», виберіть «Продаж товару», проведіть операцію.