Щоб залучити більше клієнтів на автомийку, необхідно підвищити якість обслуговування. А для цього в свою чергу потрібна автоматизація всіх бізнес-процесів на підприємстві. Просте вирішення питання пропонує CRM для автомийки від Appointer.
Онлайн-запис водіїв на мийку, оцінка рентабельності співробітників і послуг, коректний облік витратних матеріалів - це і багато іншого зробить для вас сучасна програма управління автомийкою.
Софт не конфліктує з телефонією. Дозволяє адміну створювати нових клієнтів під час дзвінків.
Використовуйте CRM для автомийки на смартфоні, ноутбуці, комп'ютері. Підходить будь-який браузер.
Дані імпортуються з старого ПО в нову CRM швидко і без втрат.
Клієнти можуть використовувати ваші соцмережі або сайт для віддаленого запису на автомийку.
Автоматична розсилка нагадувань про візити, акції, вихідні, знижки, спец. пропозиції.
Краще зрозуміти можливості програми допоможе перегляд короткого ролика. Відео розповість про принцип дії і переваги програми для вашої автомийки.
Познайомте співробітників автомийки з перевагами CRM-системи.
Ділимо процес на 5 етапів:
Знайомство з клієнтом. Огляд картини на підприємстві з метою знайти слабкі сторони. Презентація програми автоматизації автомийки.
Створення робочого кабінету для господаря мийки, настройка і розбір основних моментів.
Навчання співробітників роботі з CRM для автомийки за допомогою відео-інструкцій і текстових матеріалів. Установка різних рівнів доступу для команди.
Імпорт даних з попереднього софта в нове програмне забезпечення (при необхідності).
Безкоштовний тестовий місяць використання програми для автомийки. Ваші враження і питання.
6 Місяців
(+1 міс. безкоштовно)
4 199 ₴
600 грн./міс.1 Рік
(+3 міс. безкоштовно)
8 399 ₴
560 грн./міс.Зручний і простий мобільний застосунок для iPhone і Android, що дає змогу керувати записами на прийом і клієнтською базою. Все необхідне, щоб швидко й ефективно записувати ваших клієнтів.
Вартість 120 грн./міс.
Потужний інструмент для управління складським обліком компанії: множинні склади, прибуткові накладні, інвентаризація, залишки, строки придатності товарів, ціни продажів і багато іншого.
Вартість 170 грн./міс.
Зручний модуль призначений для постановки завдань і нагадувань співробітникам про різні дії, які потрібно виконати в робочий час.
Вартість 85 грн./міс.
Цей модуль дає змогу продавати клієнтам сертифікат на одну або кілька послуг. Далі клієнти можуть розраховуватися за обрані послуги купленим сертифікатом без необхідності вносити оплату.
Вартість 120 грн./міс.
Дає змогу створювати персональні шаблони карток для ваших клієнтів, з будь-яким набором полів, їхньою назвою та порядком.
Наприклад:
- мед. клініка може створити шаблони оглядів, аналізів, висновків.
- вет. клініка може створити картку для тварин.
- косметологія може створити карту для ведення процедур за кожним клієнтом, і так далі.
Вартість 120 грн./міс.
Групові записи дають змогу створити запис на прийом, у якому буде вказано одного або кількох співробітників, а також одного або кількох клієнтів.
Підходить для студій танців, спортивних клубів, навчальних закладів та інших бізнесів, де потрібно записувати групу клієнтів на одне відвідування.
Вартість 120 грн./міс.
“Після того, як ви спробували CRM-сервіс, обходитися без нього далі вже дуже складно. Але той, яким я користувався раніше, мене влаштовував не всім. А в Appointer за 3 місяці не знайшлося жодного косяка. Плюс без проблем перенеслися всі дані зі старого сервісу. Працюю адміністратором на автомийці.”
“у нас велика автомийка та дуже, звичайно, засмучують ситуації, коли клієнт дзвонить, а ти його приймаєш за іншого, тому що кілька схожих машин в роботі. І тут я тестую Appointer, і IP-телефонія в ньому працює прямо так, як мені потрібно. І все інше працює не гірше. Сплатив річну передплату відразу ж, як пробні 2 тижні закінчилися.”
“Мене підкупила простота підключення. З Appointer не потрібно завжди бути за робочою машиною, я з будь-якої точки СТО можу підключитися до системи, та хоч з власного смартфона. Сервіс в цілому дуже зручний, зрозумілий, але по-доброму просунутий. Спілкування з підтримкою залишило найкращі враження.”
Ми врахували цей нюанс у CRM для автомийки APPOINTER. Щоб не плуталися записи на прийом та продаж, працівники не видаляються, а деактивуються в налаштуваннях. Деактивація зберігає точність статистики, а ви більше не бачите колишніх співробітників у списках.
Так, ви можете використовувати сканер для прийому, обліку товарів. Для підключення не потрібні додаткові параметри CRM для автомийки APPOINTER. Прилад підключається по USB, далі просто: виставляєте курсор, куди необхідно, скануєте код, він з'являється в потрібному полі.
Для цього увійдіть в обліковий запис CRM APPOINTER для автомийки, виберіть «Налаштування компанії», знайдіть розділи «Час календаря з», «Час календаря з», пропишіть у кожному потрібний час . Готово.
Для цього необхідно активувати новому співробітникові «Запис на прийом» у програмі для автомийки: відкриваєте картку людини, вмикаєте запис.
Програма для автомийки APPOINTER підтримує інтеграцію з CHECKBOX РРО. Активувати налаштування легко: увійдіть до облікового запису CRM, відкрийте вкладку «Додатково», виберіть «Увімкнути РРО», а потім оновіть сторінку програми. Якщо ви все зробили правильно, необхідно додати вкладку «РРО».