Програма для клінік

Затребуваність приватних клінік зростає, а разом з нею - потік клієнтів. Співробітники медцентрів перевантажені обов'язками, заявками та розрахунками. Як допомогти команді? Як автоматизувати управлінські процеси і облік на підприємстві? Відповідь - програмне забезпечення для медицини від компанії Appointer.

Сучасне ПЗ, адаптація під медичну сферу (будь-які види клінік), зрозумілий інтерфейс і просте впровадження - лише частина переваг, які дає CRM система. Менші витрати ресурсів і зростання прибутку гарантовані!

Підключитися безкоштовно** 14 днів пробний період
CrmImage

Можливості комп'ютерних програм для медичних центрів від Appointer

clockАвтоматизація обробки заявокarrow
  • Програма для медичної клініки знайомить адмінів з електронним календарем, який пришвидшує створення / редактуру заявок і розрахунок пацієнтів.
  • Співробітник якісно виконує роботу за меншу кількість часу.
addДетальна медична картотекаarrow
  • Історії хвороб, обстежень, аналізів, алергії та ін.
  • Особливі показання по кожному пацієнту в одному місці.
  • Доступ до бази даних для докторів в будь-який момент, простие додавання інформації.
profileЗапис на прийом без дзвінкаarrow
  • Установка CRM для медичних установ дозволяє аудиторії в будь-який момент перевірити розклад клініки і вписати себе на прийом у вільне вікно.
  • Функція діє навіть в неробочий час центру.
walletДетальні звіти аналітики і статистикиarrow
  • Програма збирає і систематизує ключові показники роботи клініки, надаючи керівнику звіти.
  • Зручно аналізувати стан справ і на основі об'єктивних показників приймати рішення.
editПростий облік складуarrow
  • Програма для медцентру спрощує контроль медикаментів і витратних матеріалів клініки.
  • Можна задати CRM норми списання ТМЦ за різними процедурами.
  • Легко проводити ревізію складу і своєчасно закуповувати необхідне.
chartРозрахунок зарплатної відомостіarrow
  • Задайте CRM програмі для клініки умови розрахунку заробітних плат лікарів та ін. співробітників.
  • ПЗ автоматично і без помилок розрахує оклади в потрібний період, заощадивши ваш час.

Інші переваги комп'ютерних програм для лікарень

CRM синхронізується з інтернет-телефонією

Не конфліктує з IP-телефонією незалежно від провайдера. Під час дзвінків зручно створювати нові облікові записи.

Дистанційний запис доступний через соцмережі

Аудиторія записується в клініку через майданчики VK, FB, Instagram і ваш сайт.

Перенесення даних зі старого софта в нове ПЗ

З попереднього ПЗ вашого медцентру інформацію без втрат легко перенести в CRM Appointer.

Система працює на будь-якій техніці

Використовуйте програму управління клінікою на будь-якому гаджеті і браузері.

Функція розсилки SMS, e-mail

Нагадування про візити, акціях за допомогою повідомлень на телефон і ел. пошту. Автоматична розсилка.

Binotel for Appointer

Відео-презентація на тему автоматизації медичних установ

Короткий ролик відніме менше хвилини і доступно пояснить принципи роботи програми для медцентру, розповість про її можливості та переваги.

Що дає використання CRM системи співробітникам медичного центру

Познайомте співробітників медцентру з перевагами CRM-системи.

Розвантаження адміністрації:

  • на обробку заявок йде менше часу
  • не втрачаються записи
  • ведуться точні розрахунки по цінниках процедур
  • немає паперової роботи

Якісна робота маркетолога:

  • поліпшення комунікації з аудиторією клініки
  • збір докладної інформації про ЦА і побажань клієнтів до роботи центру
  • відстеження і впровадження ефективних каналів просування

Простий облік для співробітників складу:

  • об'єктивна картина стану ТМЦ
  • своєчасне замовлення медикаментів, витратних матеріалів та техніки
  • спрощені документообіг і зв'язок з постачальниками

Продуктивність медичних фахівців:

  • простий доступ до докладної медкартки пацієнта
  • можливість в будь-який момент перевірити графік, дізнатися про зміни розкладу
  • аналіз продуктивності лікаря (для нього самого і начальника клініки)

Зростання прибутку для власника клініки:

  • доступ до докладних звітів і реальній картині справ
  • автоматизація процесів управління і обліку
  • своєчасні бізнес-рішення і робота на перспективу

Як ми впроваджуємо програми для приватних клінік в роботу підприємства

Для безболісного переходу на нову CRM ми ділимо процес на зрозумілі етапи:

step01

Консультація з власником. Аналізуємо поточний стан бізнесу і допомагаємо зрозуміти, які труднощі вирішить програма управління клінікою.

1
step02

Персональний кабінет власника. Створюємо та налаштовуємо його.

2
step03

Навчання роботі з програмним забезпеченням для клініки. Поетапно навчаємо вашу команду використовувати софт (відео-матеріали та текстові інструкції).

3
step04

Перехід зі старого ПЗ на нове. Імпортуємо дані з ваших попередніх програм в CRM Appointer.

4
step05

Тестовий період використання програми для приватних клінік. Протягом місяця ви освоюєте софт і задаєте питання.

5

Тарифи

3 Місяці
 

1 599 ₴

533 грн./міс.
Підключитися безкоштовно ** 14 днів пробний період

6 Місяців
(+1 міс. безкоштовно)

3 199 ₴

457 грн./міс.
Вигода 15%
Підключитися безкоштовно ** 14 днів пробний період

1 Рік
(+3 міс. безкоштовно)

6 399 ₴

427 грн./міс.
Вигода 20%
Підключитися безкоштовно ** 14 днів пробний період

Відгуки використання програми для клінік Appointer

“Наша клініка користується програмою Appointer більше року. За цей час розробниками було зроблено чимало покращень, які набагато покращили користування самою програмою. Кілька разів були звернення в тех.службу з особистих питань роботи програми і доопрацювання деяких питань, всі завдання були оперативно вирішені! Спасибі за відмінний сервіс і хороший продукт!”

clinic-julia-beautymed
ЮліяЛікар-дерматолог, Власник та провідний спеціаліст клініки «Beautymed».

“Мед. клініка - це складні процедури, що вимагають підготовки та стерильного приміщення. А значить, розклад повинно працювати як годинник. З Аппоінтер ми мінімізували затримки для клієнтів, а ще - знизили навантаження на адміністраторів. Всі задоволені, і пацієнти, і співробітники.”

clinic-sergei-aivazovsk
Сергій Маркетолог, «клініка Айвазовського», Дніпро

“Роботу клініки періодично доводиться адмініть в поїздках на конференції, семінарах або тренінгах. Те, що з Appointer це можливо з будь-якої точки, де є інтернет, стало вирішальним аргументом на його користь. Плюс ще й встановлювати нічого не потрібно, користувачі Айпадів зрозуміють, наскільки це зручно. Ставлю сервісу 5 зірок за зручність і клієнтоорієнтованість.”

clinic-olga-medea
Ольга Бауковская Директор, «клініка Медея», Київ

“Всього одна програма, а стільки функцій! Я навіть не думала про це, коли запропонувала директору купити програму-менеджер нашої клініки. Ми трохи побоювалися, що нововведення не буде відразу працювати як треба, але катастрофи не сталося: навпаки, перехід на нову систему пройшов гладко. Спасибі величезне службі підтримки за грамотне ведення нових клієнтів.”

clinic-olena-aura
Олена Адміністратор, «клініка Аура», Львів
Показати все

Клієнти CRM Appointer

client
client
client
client
client
client
client
client

Часті питання від клінік

Чи можна підключити сканер штрих-кодів до CRM системи медичного центру APPOINTER, щоб полегшити облік ТМЦ?

Так, і для цього не потрібні додаткові маніпуляції в нашій програмі для клініки – підключайте та використовуйте пристрій, коли зручно. Для підключення сканера використовуйте порт USB, потім поставте курсор у поле, відскануйте штрих-код товару, спостерігайте його появу в полі введення.

При спробі зайти в програму для клініки вискакує повідомлення «Користувач не активований адміністратором». Як його прибрати?

Помилка означає, що ви випадково деактивували себе в програмі для медичного центру APPOINTER. Будь ласка, надайте співробітнику техпідтримки логін і пароль для входу в програмне забезпечення. Виправимо ситуацію найближчим часом.

Не можу зрозуміти, як вказати в календарі CRM для медичного центру часовий діапазон.

Все просто. Відкрийте програму APPOINTER для клініки, перейдіть до «Налаштування компанії», знайдіть «Час календаря з» та «Час календаря по», введіть необхідні значення.

Подкажіть, будь ласка, як переглянути інформацію щодо віддалених записів із програми для клініки?

Для цього залогіньтесь в CRM системі APPOINTER, перейдіть до «Історії записів», налаштуйте на фільтрі статус «Видалено», отримайте доступ до віддалених записів.

Підкажіть, що означає червона смужка вгорі монітора під час роботи з програмою для медичного центру? Постійно з'являється повідомлення Error.

Зазвичай це пов'язано зі слабким інтернетом. Перед тим, як зв'язатися з провайдером, спробуйте скористатися системою CRM для медичного центру за допомогою мобільного підключення на смартфоні. Якщо проблеми зникли, зверніться до свого постачальника послуги. Якщо червона смуга та Error продовжують з'являтися з будь-якого пристрою/інтернет-з'єднання, будь ласка, надішліть відео до служби технічної підтримки APPOINTER.

connect-buttonПідключитисяgearSmallgearBig
logo