Ефективна реклама для салону краси. Як зробити рекламу салону?
27.07.2021
У блозі Appointer гаряча тема - просування салону краси. Поговоримо про рекламу такого бізнесу - про онлайн і офлайн її складових. Перерахуємо етапи, які важливо пройти, щоб привести справу до успіху. Сьогоднішній матеріал стане в нагоді і молодому б'юті-салону, і підприємству, яке працює давно.

Зміст
- Суть і важливість реклами для салону краси
- Офлайн просування б'юті-салону
- Онлайн-реклама
- Соціальні мережі
- Контекстна реклама
- SEO-просування
- Публікації в онлайн-ЗМІ
- Розміщення в каталогах
- Сервіси онлайн-карт
- CPA мережі
- Акції та спец. пропозиції
- Обробка потенційних клієнтів
- Основні акценти в просуванні салону краси
Суть і важливість реклами для салону краси
Професійні майстри, сучасне обладнання і стильно оформлений зал необхідні для успіху б'юті-студії. Але без грамотного просування все одно не обійтися. Причому рекламуватися важливо як молодим, так і досвідченим підприємствам. Мета рекламних заходів - залучити якомога більше клієнтів. Але яка реклама послуг салону краси дасть кращий результат?
Є різні методи просування, відмінно показали себе в цьому бізнесі. важливо:
- використовувати їх не по черзі, а паралельно;
- дотримуватися заходів - не робити мінімальну кількість рекламних кроків і не зловживати.
Ефективна розкрутка салону краси вимагає підготовки:
- зрозуміти, хто клієнт, описати його;
- розділити цільову аудиторію на сегменти;
- виділити рекламні канали, які підходять саме вам;
- підготувати чернетки акцій, рекламних повідомлень, слоганів.
Грамотне просування комбінує офлайн і онлайн методи. Мова про систему. Що вона включає і як налаштувати складові, розповімо далі.
Офлайн просування бьюти-салону
Мова про великий вибір варіантів, де можна підібрати рекламні інструменти під масштаб і бюджет вашої студії краси. Зовнішня реклама дає хороші охоплення і віддачу в локальному бізнесі, її не вимкнеш / не заблокуєш.
До групи офлайн-методів та інструментів входить зовнішнє оформлення закладу, роздаткові матеріали, банери, рекламні стійки та ін. Виділимо ті, які розумно використовувати для розкрутки б'юті-студії.
Фасад
Краща візитна картка салону краси - естетичний і стильний фасад. Його головні завдання:
- Звернути на себе увагу людини, яка йде повз.
- Давати чітке поняття, що чекає всередині.
- Транслювати концепцію закладу (зокрема натякати на цінову політику).
Вивіска
Частина фасаду салону краси і також працює на залучення клієнтів, які поруч. Вдала вивіска:
- Інформує про спрямованість студії.
- Креативна, але без перегину з творчістю.
- Її нічого не загороджує (наприклад, рослинність біля входу).
- Видно в будь-який сезон, погоду, час доби (розумно додати елементи, що світяться).
Щоб ефективно рекламувати салон краси за допомогою вивіски, виділіть бюджет і замовте її у дизайнера.
Рекламні стійки
Значно глибші для молодих салонів, але стануть в нагоді і досвідченим власникам студій краси. Поставте свої стійки або повісьте банери в місцях високої прохідності ЦА. Зробіть їх:
- красивими, інформативними;
- перерахуйте послуги;
- виділіть кілька конкурентних переваг (ефективний момент розкрутки, про який багато хто забуває).
Роздача листівок
Це класична, але як і раніше ефективна реклама для салону краси. Роздавати можна візитки, буклети, флаєри, листівки.
Врахуйте моменти:
- Для б'юті-студії, що відкрилася розумно найняти промоутерів (хоча б на кілька тижнів) для роздачі рекламних матеріалів в місцях скупчення потенційних відвідувачів (станції метро, входи в супермаркети, зупинки, людні проспекти).
- Флаєр або листівка можуть просто інформувати клієнта про вас або пропонувати акцію, знижку, безкоштовний напій відвідувачеві.
- Роздатковий матеріал салону краси потрібно оформити стильно і з родзинкою, щоб його захотілося прочитати. Виділіть ключову інформацію.
Б'юті-виставки
Варіант просування для великих міст, де проходять тематичні заходи: конкурси, шоу, виставки та ін., присвячені красі, стилю, догляду за собою. Салон краси, беручи участь в заходах, отримує рекламу послуг в формі:
- залучення нових відвідувачів;
- демонстрації наявним клієнтам свій рівень і професіоналізм;
- фотографій і відео, які можна постити на соціальних платформах і сайті.
Інші види реклами
Також для офлайн-просування можна використовувати радіо, ТБ, пресу, білборди, лайт-бокси. Це ефективні інструменти, які досить дорого коштують. Ціна включає оплату рекламного майданчика, + витрати на фахівців, які напишуть статті, створять банери і т.д.
Якщо у вас є варіант зробити це зі знижкою, використовуйте його. Якщо немає, існують більш доступні методи просування. А дорогі інструменти залишимо в резерві.

Онлайн-реклама для салону краси
Рекламні канали в інтернеті - найпопулярніший і оптимальний по співвідношенню ціни і якості спосіб роздобути клієнтів, якщо розібратися, як і що працює. Серед переваг - прицільна робота з ЦА, використання різних каналів сприйняття і прямий контакт з клієнтом, гнучкість, швидкість і доступні бюджети (навіть для невеликого бізнесу).
Інтернет-просування для будь-якого салону краси - це вихід на нові обрії зі значно більшою аудиторією і прибутком. Знадобиться вести сторінки в соц. мережах, створити сайт, розібратися з контекстною рекламою тощо. Спойлер: все простіше, ніж здається.
Соціальні мережі
Ведення сторінок дозволяє бути на зв'язку з переважною більшістю потенційних клієнтів. За допомогою таких майданчиків, салон краси:
- на прямому зв'язку з клієнтом;
- збирає інформацію про ЦА (анкетування, опитувальники), думки, відгуки, критику;
- показує кваліфікацію майстрів (наприклад, пости з фотографіями процедур для волосся «До» і «Після»).
Розкрутка в соцмережах - це ефективна реклама, що включає органічне просування через FB і Instagram (найбільш підходящі майданчики) і нарощування клієнтської бази за допомогою таргетингу:
- Органічне просування салону краси означає природний приріст абонентів (= клієнтів). Для цього необхідно правильно вести сторінки, щоб підписатися захотіло якомога більше людей.
Instagram – ідеальний майданчик для просування б'юті-бізнесу (в поєднанні бюджет-ефективність). Запрошуйте в профіль клієнтів, публікуйте їх фото та відгуки (з дозволу). Вивчайте механізми роботи платформи або найміть фахівця для розвитку аккаунта.
Facebook – платформа № 1 для успішного залучення відвідувачів. Головна перевага - точні рекламні налаштування під ЦА при невеликих витратах. Почніть просування салону краси з оформлення сторінки і запрошення клієнтів стати передплатниками. Викладайте фото і відео роботи майстрів, результатів клієнтів. Публікуйте пости з порадами по догляду, новинками вашої студії, робочими моментами і т. д. Потім переходьте до освоєння рекламних інструментів FB або найміть професіонала.
Рекламні кабінети у FB і Instagram тепер пов'язані і їх можна використовувати разом. - Таргетінг – платна реклама через соцмережі (фото, відео, текст). Її бачать користувачі, які відповідають обраним характеристикам. Дозволяє салону краси налаштувати взаємодію з аудиторією, відстежити недоліки рекламної кампанії і відкоригувати їх. Це високі охоплення при відносно низькій ціні (якщо порівнювати з рекламними послугами в ЗМІ, наприклад). Орієнтування дає можливість просуватися навіть без сайту.
Контекстна реклама
Це платне просування в Google за допомогою сайту. Виділіть бюджет на його створення - оплатіть фахівців з дизайну, розробці інтерфейсу, створення контенту. Постарайтеся, щоб матеріали на сторінці не були, що приїлися кліше. Родзинка в подачі вас виділить. Додайте на сайт можливість онлайн-запису в салон краси - це подобається багатьом клієнтам. Далі переходьте до контекстної реклами.
По суті це те ж саме, що таргетинг, тільки за допомогою сайту. Плюси аналогічні:
- лаконічна і зручна подача рекламного повідомлення;
- робота безпосередньо на вашу ЦА;
- високі охоплення;
- швидкий запуск рекламних заходів;
- гнучка цінова політика;
- можливість оцінити, наскільки це ефективно.
Таке просування ідеально підходить салону краси - потенційний клієнт вже знає, що шукає, і готовий купити послуги. Для кращого ефекту і менших витрат розумно найняти фахівця в цій галузі.
SEO-просування
У рекламі для салону краси використання SEO відноситься до давніх, перевірених методів. Просування через системи пошуку вигідно тим, що:
- є органічною рекламою для сайту;
- привертає на сайт клієнтів і схиляє здійснювати цільові дії;
- покращує впізнаваність, підвищує репутацію в очах ЦА (салон краси постійно в верхніх рядках пошуку);
- фінансово доступний інструмент і джерело найбільш «дешевих» клієнтів (якщо порівнювати з ін. каналами інтернет-маркетингу).
Результат від SEO проявляється пізніше, але зберігається довше.
Публікації в онлайн-ЗМІ

Замовте публікацію матеріалу у інтернет-ресурсу: статтю, замітку, тематичний пост, корисний для вашої аудиторії. У матеріалі має бути назва салону краси і / або посилання на сайт, щоб зацікавлені клієнти вас знайшли.
Вигода методу: це коштує недорого щодо статей в друкованих мас-медіа (можна підшукати навіть безкоштовний варіант). Нюанс: спрацьовує не за один раз. Повторювати публікації краще регулярно кілька місяців.
Розміщення в каталогах
Це допоміжний крок в рекламі послуг салону краси, що підсилює її ефективність. Він націлений на тривалу перспективу. Включення в каталоги дає 2 бонуси:
- додатковий приплив відвідувачів;
- зміцнення позицій в пошукових ведучих.
Щоб скористатися інструментом, пошукайте каталоги в інтернеті і зверніть увагу на ті, де можна додатися безкоштовно. Якщо використовуєте послуги SEO-фахівця, попросіть про це його.
Сервіси онлайн-карт
Додайте свої координати в карти Yandex, 2Gis і Google, щоб відвідувач легко знайшов вашу студію через пошук і прийшов по навігатору.
Цей крок посилює ефект основної рекламної кампанії - більше клієнтів, вище лояльність. Особливо корисний метод для тих салонів краси, які займають невелике приміщення і / або мають не найвигідніше розташування.
CPA мережі
Ви платите гроші вебмайстру, а він призводить до вас людей. За кожного фактичного клієнта окрема плата.

Щоб хороший веб-майстер взяв участь в цьому, важливо:
- Проаналізувати аудиторію.
- Зібрати і оцінити дані по рекламним заходам.
- Знати, чому клієнт вибирає вас серед конкурентів.
Мінус роботи з CPA-мережами - висока ціна за рахунок того, що виконавець бере комісію 25%. Вигідніше використовувати підхід «приведи друга», про який розповімо далі.
Акції та спец. пропозиції
Платити менше і отримувати більше люблять все. Тому це найефективніша розкрутка салону краси, що працює в форматах онлайн та офлайн. Акції, знижки, спец. пропозиції та партнерські програми подобаються постійної аудиторії і залучають нових відвідувачів. Але всі подібні заходи повинні не бути в збиток вам.
Поширені прийоми:
- Цінова акція. Знижки на процедури, знижка при покупці декількох послуг відразу, процедура в подарунок при покупці послуги - немає меж фантазії. Додатковий стимул для участі клієнтів в акціях - обмежений термін дії спец. пропозиції.
- Клієнтська реферальная програма «Приведи друга» або акція для рекомендації. Клієнт призводить нового відвідувача і отримує за це якийсь подарунок від салону краси - знижку, косметику, бонус від партнерів, безлімітну кави. Можна використовувати варіант, коли бонус отримують обидва - клієнт і людина, яку він привів. Результат цього підходу ще краще.
- Партнерська реферальная програма. Принцип той же, що в пункті 2: тільки нових клієнтів до вас призводять ваші партнери або постачальники, отримуючи від цього свої вигоди - довгострокові знижки на обслуговування, наприклад. Необхідно продумати, побудувати і підтримувати систему. Але це добре окупається.
Обробка потенційних клієнтів
В салон краси треба привести клієнтів, а потім утримати. Починаємо з сервісу:
- ввічливі, уважні адміністратори;
- культура спілкування по телефону;
- вода, кава, чай, преса, ненав'язлива музика і т.д. на reception;
- вміння йти назустріч клієнту;
- питати у відвідувача думка про салон / обслуговуванні / процедурі, збирати побажання і рекомендації;
- працювати з негативними відгуками і критикою.
Для тривалого процвітання салону краси важливо, щоб до вас поверталися. Як на це вплинути:
- Персональні карти клієнтів. Включають загальні дані людини, історію візитів, переваги. Дізнайтеся свою ЦА і давайте людям ставлення, якого вони чекають.
- Повторні записи. Якщо людина у вас вперше і йому сподобалося, запропонуйте записатися на цю процедуру знову. Актуально з систематичними послугами: манікюром, фарбуванням брів і волосся і т.д.
- Карта постійного клієнта: Дає знижки або дозволяє накопичити бали, щоб використовувати потім як плата процедур. Карта може бути частиною партнерської програми і поширюватися на магазини, фітнес-клуби, ресторани.
- Розсилка з нагадуванням про візит або запрошенням прийти знову, повідомленням про акції або нові послуги в салоні краси. Формат - sms, e-mail, повідомлення в додатках.
- Бути на зв'язку з клієнтом і нагадувати про себе. Обзвон пост-сервіс: зателефонуйте клієнту через кілька днів і запитайте, чи сподобалося під час візиту. Розсилка «follow up»: в листі на email попросіть клієнта оцінити сервіс і майстри, подаруйте знижку на наступний візит, прикріпіть корисні матеріали з б'юті-сфери і т.д.
Дуже спрощують реалізацію цих завдань CRM-система для салонів краси від компанії Appointer.
Основні акценти в просуванні салону краси
Щоб ефективно рекламуватися, зробіть акценти на наступне:
- найміть професійного маркетолога (забезпечить управління рекламним кабінетом FB, Instagram, вирішить питання з публікаціями в інтернет-ЗМІ і т. д.);
- візьміть в команду дизайнера (б'юті-студії потрібні красиві рекламні матеріали);
- в рамках своїх фінансових можливостей вибирайте кращих фахівців (краще менше рекламних каналів, але якісніше);
- рекламний бюджет - постійна стаття витрат;
- фахівці - це добре, але брати участь в усьому розбиратися теж важливо;
- навчіться збирати дані по рекламній кампанії і оцінювати її ефективність.
Головне: будьте послідовними, уважні і терплячі, тоді у вас все вийде!
