CRM програма для подології
11.11.2021
Продовжуємо тему подологічного бізнесу (початок тут). У цій статті розглянемо, як простіше і продуктивніше управляти кабінетом подолога і як підвищити прибутковість за рахунок використання CRM.
Чим зручні CRM-системи в цілому? З якими цілями їх варто впроваджувати в свою справу? І як під-кабінету підібрати зручну і корисну CRM?

Зміст
- Навіщо вашому бізнесу CRM-система
- Чи необхідна CRM для подології
- Переваги CRM для кабінету подолога
- Яку CRM вибрати
- Що повинно бути в CRM системі для подологіческого кабінету
- Що стримує вас від установки CRM
Навіщо вашому бізнесу CRM-система
Поширена ситуація: клієнт записується на прийом в клініку, а потім забуває прийти. Ситуація вирішується просто - попередніми нагадуванням про записи. Але про дрібниці часто забувають, тому що навіть в невеликому медкабінет часто трудяться кілька людей, відбувається безліч процесів, накопичуються завдання, яким потрібно приділити час ...
CRM-системи з'явилися, щоб подбати про дрібниці. Вони швидко стали популярними через зручності, простоту використання і крутих результатів, які дають в перспективі. Затребуваність привела до розвитку ПЗ, тому сучасна CRM для кабінету подолога (і будь-якого іншого медичного спрямування) - це більше, ніж розсилка нагадувань про візит. Програма допомагає:
- Сформувати детальну базу даних по клієнтах.
- Підняти рівень сервісу і збільшити лояльність відвідувачів.
- Оцінити ефективність просування і оптимізувати маркетинг.
- Збільшити обсяги продажів.
- Полегшити управління підприємством і прийняття ділових рішень.
Це спосіб розвантажити співробітників від зайвої роботи, а для власника бізнесу - відмінний інструмент для розвитку підприємницьких навичок.
Чи необхідна CRM для подології

Відповідне приміщення і якісне обладнання - важливі складові успіху, але для прибутковості медичної справи важливі також розкрутка і управління. Крім найму маркетологів і менеджерів в цих питаннях бізнесмену допомагає CRM для подологіческого кабінету:
- власник швидше впорається з багатьма нюансами;
- процвітання буде менше залежати від талановитості згаданих співробітників;
- більшість завдань зважаться автоматично.
Тепер про конкретику, а саме клієнтську базу. Постійні і лояльні відвідувачі (точніше їх приріст) - суть успішного просування і запорука прибутку. CRM система для подології розрахована на управління відносинами з аудиторією (абревіатура розшифровується, як Customer Relationship Management):
- Клієнта необхідно привести і утримати. Важливі теплий прийом, рівень сервісу, професійне обслуговування. Це призводить до того, що людина повертається, потім стає постійним клієнтом. Бонус до цього: задоволений відвідувач ділиться з друзями і колегами, які ймовірно теж прийдуть до вас.
- Навіть найскромніший відвідувач хоче відчувати себе особливим, отримувати належне ставлення. Ненав'язлива увага (особливо до деталей), звернення за ім'ям, знання історії хвороби пацієнта - ось це про що.
- Аудиторії треба періодично про себе нагадувати. Мова про sms і e-mail розсилці з повідомленнями про акції, знижки, спеціальні пропозиції. Важливі розсилки follow up, де клієнта просять оцінити сервіс, залишити відгук, дати побажання до роботи кабінету подології. Не забуваємо про пост-сервіс дзвінки з тими ж цілями.
CRM-система не виконає ці пункти за вас, але забезпечить:
- збір даних про відвідувачів;
- зберігання важливою інформацією (з можливістю переглянути і доповнити);
- простий запис на прийом (через адміністратора або віддалено);
- нагадування про візит, оповіщення про знижки та ін.
Вона також може допоможе зібрати і проаналізувати дані: звідки клієнти про вас дізнаються, які послуги частіше замовляють, чого їм у вас не вистачає і на що варто увагу. Це безцінна інформація для розкрутки і нарощування аудиторії.
Тобто CRM корисна і великим приватним практикам, і невеликим подологічним кабінетам, де власник сам виконує більшу частину обов'язків.
Переваги CRM для кабінету подолога
Резюмуємо основні вигоди, які ви отримаєте в перший час і в перспективі. Використанні CRM системи в подологічному кабінеті призводить до:
- росту кількості повторних записів. Зібравши максимальну інформацію про кожного відвідувача і застосувавши її, ви стимулюєте більше повторних візитів. Багато записів можливо резервувати відразу, коли клієнт тільки вийшов від фахівця. Ви знаєте, що запропонувати людині і на що впливати, щоб його переконати.
- приросту клієнтської бази. Підвищення якості обслуговування починається з простого запису на прийом і закінчується тим, що доктор-подолог знає всі нюанси історії хвороби клієнта і т.д. число постійних відвідувачів і лояльність клієнтів закономірно збільшуються;
- скорочення кількості витрат. CRM система для подолога допомагає автоматизувати величезна кількість рутинних процесів, спростити контроль і управління бізнесом;
- росту продуктивності співробітників(і вашої власної). Люди в вашому штаті розвантажені від паперової роботи і дрібних завдань. У них більше часу на виконання основних обов'язків;
- збільшення суми за середнім чеком. Відвідувачу користується великою кількістю послуг, тому що йому подобається ваше обслуговування і професіоналізм, враховуються його побажання та ін. Сповіщення про акції або нових процедурах стимулюють спробувати їх на додачу до звичного набору послуг.
Яку CRM вибрати

Щоб коректно підібрати CRM систему для кабінету подолога, почніть з того, які завдання програма повинна вирішувати і хто її буде використовувати.
Ось базовий набір критеріїв зручною CRM:
- інтуїтивно зрозумілий інтерфейс, який можна налаштувати під себе;
- можливість встановити різні рівні доступу для власника подологіческого кабінету і співробітників;
- єдина база даних по клієнтах з можливістю редагувати і доповнювати інформацію (+ надійність зберігання даних!);
- додавання необхідних функцій і відключення тих, що в даний момент не потрібні;
- адаптація ПЗ під вашу сферу діяльності - медичний кабінет, зокрема подологія;
- установка на різні види гаджетів (+ можливість взаємодії з ін. системами і додатками);
- проста інтеграція в ваш бізнес.
Вибирайте продукти, які можна протестувати безкоштовно перед використанням. Так ви зрозумієте на практиці, чи дійсно ця CRM для подології вам підходить.
Що повинно бути в CRM системі для подологічного кабінету
Є набір компонентів, які точно повинна включати кожна програма для медичного бізнесу:
- Єдина клієнтська база з простим доступом для авторизованих співробітників. Зберігає повну інформацію по кожному відвідувачу: особисті дані, свідчення, історію візитів, розміри чеків, побажання, відповіді на питання і т.д.
- Функція онлайн-календаря. Спростить і прискорить адміністратору обробку заявок, позбавить від паперової роботи, зведе до мінімуму помилки.
- Дистанційний запис. Клієнт без дзвінка записується до подолога в підходящий для нього час. Для цього використовується сайт або соцмережі.
- Автоматичний розрахунок. Швидкий підрахунок і роздрук чека для відвідувача. Мінімізація можливості помилитися для адміна.
- Автоматизована відомість по зарплаті. CRM для подології сама нараховує зп співробітникам, якщо задати їй оклади і ставки. Менше бухгалтерської роботи.
- Функція автоматичної розсилки (sms, e-mail). Зокрема - нагадування про візити. Текст задають один раз, далі ПЗ веде розсилку по необхідним контактними даними.
- Складський облік. Списання витратних матеріалів по різноманітних послуг. Заздалегідь задаються норми, списання відбувається автоматично. Простіше вести облік ТМЦ.
Якщо ви використовуєте IP-телефонію, корисно, щоб CRM система вашого подологічного кабінету з нею синхронізувалася. Також стане в нагоді опція імпорту даних з ін. програм (якщо ви раніше використовували Excel або 1С).
CRM від компанії Appointer розроблена з урахуванням специфіки подо-бізнесу, має необхідні функції і доступна для безкоштовного тестування протягом місяця.
Що стримує вас від установки CRM

В кінці розглянемо найбільш часті заперечення на шляху установки ПЗ.
«Складно розібратися, як працює».
Сучасні CRM для подологів (і медичної сфери в загальному) прості у використанні, мають зрозумілий інтерфейс і розраховані на те, щоб швидко розібратися. Всі настройки можна відкоригувати під себе. Повірте, виробникам такого ПЗ важливо, щоб вам було легко.
«Довго впроваджувати і потрібно навчати співробітників».
Компанія-виробник сама встановить вам CRM протягом одного дня, інтегрує в роботу і навчить ваших співробітників. З ваших старих софтів імпортуються дані і все готово.
«Це платний, можливо, дорогий продукт».
Пам'ятайте, що оплата CRM системи для кабінету подолога - це інвестиція в майбутній розвиток. Це незначна сума в порівнянні з вигодами, які принесе вкладення!