CRM програма для подології

11.11.2021

Продовжуємо тему подологічного бізнесу (початок тут). У цій статті розглянемо, як простіше і продуктивніше управляти кабінетом подолога і як підвищити прибутковість за рахунок використання CRM.

Чим зручні CRM-системи в цілому? З якими цілями їх варто впроваджувати в свою справу? І як під-кабінету підібрати зручну і корисну CRM?

crm для подологии

Зміст

 

Навіщо вашому бізнесу CRM-система

Поширена ситуація: клієнт записується на прийом в клініку, а потім забуває прийти. Ситуація вирішується просто - попередніми нагадуванням про записи. Але про дрібниці часто забувають, тому що навіть в невеликому медкабінет часто трудяться кілька людей, відбувається безліч процесів, накопичуються завдання, яким потрібно приділити час ...

CRM-системи з'явилися, щоб подбати про дрібниці. Вони швидко стали популярними через зручності, простоту використання і крутих результатів, які дають в перспективі. Затребуваність привела до розвитку ПЗ, тому сучасна CRM для кабінету подолога (і будь-якого іншого медичного спрямування) - це більше, ніж розсилка нагадувань про візит. Програма допомагає:

  • Сформувати детальну базу даних по клієнтах.
  • Підняти рівень сервісу і збільшити лояльність відвідувачів.
  • Оцінити ефективність просування і оптимізувати маркетинг.
  • Збільшити обсяги продажів.
  • Полегшити управління підприємством і прийняття ділових рішень.

Це спосіб розвантажити співробітників від зайвої роботи, а для власника бізнесу - відмінний інструмент для розвитку підприємницьких навичок.

Чи необхідна CRM для подології

Какую CRM выбрать

Відповідне приміщення і якісне обладнання - важливі складові успіху, але для прибутковості медичної справи важливі також розкрутка і управління. Крім найму маркетологів і менеджерів в цих питаннях бізнесмену допомагає CRM для подологіческого кабінету:

  • власник швидше впорається з багатьма нюансами;
  • процвітання буде менше залежати від талановитості згаданих співробітників;
  • більшість завдань зважаться автоматично.

Тепер про конкретику, а саме клієнтську базу. Постійні і лояльні відвідувачі (точніше їх приріст) - суть успішного просування і запорука прибутку. CRM система для подології розрахована на управління відносинами з аудиторією (абревіатура розшифровується, як Customer Relationship Management):

  • Клієнта необхідно привести і утримати. Важливі теплий прийом, рівень сервісу, професійне обслуговування. Це призводить до того, що людина повертається, потім стає постійним клієнтом. Бонус до цього: задоволений відвідувач ділиться з друзями і колегами, які ймовірно теж прийдуть до вас.
  • Навіть найскромніший відвідувач хоче відчувати себе особливим, отримувати належне ставлення. Ненав'язлива увага (особливо до деталей), звернення за ім'ям, знання історії хвороби пацієнта - ось це про що.
  • Аудиторії треба періодично про себе нагадувати. Мова про sms і e-mail розсилці з повідомленнями про акції, знижки, спеціальні пропозиції. Важливі розсилки follow up, де клієнта просять оцінити сервіс, залишити відгук, дати побажання до роботи кабінету подології. Не забуваємо про пост-сервіс дзвінки з тими ж цілями.

CRM-система не виконає ці пункти за вас, але забезпечить:

  • збір даних про відвідувачів;
  • зберігання важливою інформацією (з можливістю переглянути і доповнити);
  • простий запис на прийом (через адміністратора або віддалено);
  • нагадування про візит, оповіщення про знижки та ін.

Вона також може допоможе зібрати і проаналізувати дані: звідки клієнти про вас дізнаються, які послуги частіше замовляють, чого їм у вас не вистачає і на що варто увагу. Це безцінна інформація для розкрутки і нарощування аудиторії.

Тобто CRM корисна і великим приватним практикам, і невеликим подологічним кабінетам, де власник сам виконує більшу частину обов'язків.

Переваги CRM для кабінету подолога

Резюмуємо основні вигоди, які ви отримаєте в перший час і в перспективі. Використанні CRM системи в подологічному кабінеті призводить до:

  • росту кількості повторних записів. Зібравши максимальну інформацію про кожного відвідувача і застосувавши її, ви стимулюєте більше повторних візитів. Багато записів можливо резервувати відразу, коли клієнт тільки вийшов від фахівця. Ви знаєте, що запропонувати людині і на що впливати, щоб його переконати.
  • приросту клієнтської бази. Підвищення якості обслуговування починається з простого запису на прийом і закінчується тим, що доктор-подолог знає всі нюанси історії хвороби клієнта і т.д. число постійних відвідувачів і лояльність клієнтів закономірно збільшуються;
  • скорочення кількості витрат. CRM система для подолога допомагає автоматизувати величезна кількість рутинних процесів, спростити контроль і управління бізнесом;
  • росту продуктивності співробітників(і вашої власної). Люди в вашому штаті розвантажені від паперової роботи і дрібних завдань. У них більше часу на виконання основних обов'язків;
  • збільшення суми за середнім чеком. Відвідувачу користується великою кількістю послуг, тому що йому подобається ваше обслуговування і професіоналізм, враховуються його побажання та ін. Сповіщення про акції або нових процедурах стимулюють спробувати їх на додачу до звичного набору послуг.

Яку CRM вибрати

Что должно быть в CRM системе для подологического кабинета

Щоб коректно підібрати CRM систему для кабінету подолога, почніть з того, які завдання програма повинна вирішувати і хто її буде використовувати.

Ось базовий набір критеріїв зручною CRM:

  • інтуїтивно зрозумілий інтерфейс, який можна налаштувати під себе;
  • можливість встановити різні рівні доступу для власника подологіческого кабінету і співробітників;
  • єдина база даних по клієнтах з можливістю редагувати і доповнювати інформацію (+ надійність зберігання даних!);
  • додавання необхідних функцій і відключення тих, що в даний момент не потрібні;
  • адаптація ПЗ під вашу сферу діяльності - медичний кабінет, зокрема подологія;
  • установка на різні види гаджетів (+ можливість взаємодії з ін. системами і додатками);
  • проста інтеграція в ваш бізнес.

Вибирайте продукти, які можна протестувати безкоштовно перед використанням. Так ви зрозумієте на практиці, чи дійсно ця CRM для подології вам підходить.

Що повинно бути в CRM системі для подологічного кабінету

Є набір компонентів, які точно повинна включати кожна програма для медичного бізнесу:

  • Єдина клієнтська база з простим доступом для авторизованих співробітників. Зберігає повну інформацію по кожному відвідувачу: особисті дані, свідчення, історію візитів, розміри чеків, побажання, відповіді на питання і т.д.
  • Функція онлайн-календаря. Спростить і прискорить адміністратору обробку заявок, позбавить від паперової роботи, зведе до мінімуму помилки.
  • Дистанційний запис. Клієнт без дзвінка записується до подолога в підходящий для нього час. Для цього використовується сайт або соцмережі.
  • Автоматичний розрахунок. Швидкий підрахунок і роздрук чека для відвідувача. Мінімізація можливості помилитися для адміна.
  • Автоматизована відомість по зарплаті. CRM для подології сама нараховує зп співробітникам, якщо задати їй оклади і ставки. Менше бухгалтерської роботи.
  • Функція автоматичної розсилки (sms, e-mail). Зокрема - нагадування про візити. Текст задають один раз, далі ПЗ веде розсилку по необхідним контактними даними.
  • Складський облік. Списання витратних матеріалів по різноманітних послуг. Заздалегідь задаються норми, списання відбувається автоматично. Простіше вести облік ТМЦ.

Якщо ви використовуєте IP-телефонію, корисно, щоб CRM система вашого подологічного кабінету з нею синхронізувалася. Також стане в нагоді опція імпорту даних з ін. програм (якщо ви раніше використовували Excel або 1С).

CRM від компанії Appointer розроблена з урахуванням специфіки подо-бізнесу, має необхідні функції і доступна для безкоштовного тестування протягом місяця.

Що стримує вас від установки CRM

Преимущества CRM для кабинета подолога

В кінці розглянемо найбільш часті заперечення на шляху установки ПЗ.

«Складно розібратися, як працює».

Сучасні CRM для подологів (і медичної сфери в загальному) прості у використанні, мають зрозумілий інтерфейс і розраховані на те, щоб швидко розібратися. Всі настройки можна відкоригувати під себе. Повірте, виробникам такого ПЗ важливо, щоб вам було легко.

«Довго впроваджувати і потрібно навчати співробітників».

Компанія-виробник сама встановить вам CRM протягом одного дня, інтегрує в роботу і навчить ваших співробітників. З ваших старих софтів імпортуються дані і все готово.

«Це платний, можливо, дорогий продукт».

Пам'ятайте, що оплата CRM системи для кабінету подолога - це інвестиція в майбутній розвиток. Це незначна сума в порівнянні з вигодами, які принесе вкладення!

connect-buttonПідключитисяgearSmallgearBig
logo