Як назвати магазин косметики: ідеі та варіанти гарних назв

Автор: Виталій Бродетcкі

30.07.2024

Повернемося до теми неймінгу. На цей раз у блозі APPOINTER поговоримо про назву магазину косметики та парфумерії. Які особливості у вибору нейма? Які є способи придумати гарну назву? Які помилки зазвичай припускаються, називаючи бізнес? Прикладами вдалих неймів ми також поділимося та розповімо, як зареєструвати торгову марку.

Названия для интернет магазинов

Зміст:

 

Ключове про хороший нейм

Назва магазину косметики (як будь-якого бізнесу) – це ім'я вашого бренду. Від правильно підібраного імені багато в чому залежить:

  • впізнаваність + запам'ятовуваність ТМ;
  • враження, емоції, настрої клієнтів щодо компанії;
  • асоціації, що сформуються в аудиторії, та можливе бажання увійти;
  • Назва косметичного магазину також може вказувати на спеціалізацію та локацію, що буде корисним.

Виходячи з перерахованих причин, вибору нейма точно варто приділити достатню кількість часу. Тому давайте розбиратися, як це зробити правильно.

Як вибрати назву

Розділимо процес підбору оригінальної назви магазину косметики на етапи:

  • 1. Визначити цільову аудиторію. Цьому приділіть особливу увагу, тому що вдалий нейм повинен відповідати вашому покупцю, а отже клієнта треба знати. Опишіть аудиторію максимально докладно: стать, вік, дохід, сімейний статус, переваги, хобі та ін. Використовуючи певні критерії (знову ж таки – вік та/або сімейний стан), поділіть клієнтів на групи. Подумайте, яка назва однаково сподобається різним сегментам споживачів.
  • 2. Написати чітку мету неймінгу: яка емоція/асоціація має сформуватися у потенційного покупця, коли він почує назву вперше? Без якісно зробленого першого пункту перейти до другого буде складно.
  • 3. Перейти до генерації варіантів за допомогою всіх доступних методів. Найбільш популярні - гра в асоціації, brainstorm, використання синонімів. Також ніхто не забороняє надихатись іменами конкурентів, головне – без плагіату. У процес неймінгу обов'язково залучайте інших людей – тут що більше голів, то краще.

Як назвати магазин парфумерії та косметики: особливості вибору

название магазина косметики и парфюмерии

Online/offline-магазини косметичної продукції залучають широке коло споживачів: більшість із них жінки, але також є чоловіки. Останні купують продукцію собі та у подарунок своїм половинкам. З урахуванням великого охоплення аудиторії вибір назви – не найпростіше завдання. Щоб її не ускладнювати, враховуйте низку моментів.

Зручність. Назва магазину натуральної, корейської та будь-якої іншої косметики має бути читабельною, зрозумілою, простою у вимові.

Новизна + оригінальність. Ваш нейм не повинен нагадувати когось, зокрема прямих конкурентів.

Лаконічність + запам'ятовуваність. Важливо, щоби ім'я було простим, відкладалося в пам'яті.

Маркетинг-friendly. Враховуйте, що назва буде використовуватись у рекламній кампанії.

В ідеалі, щоб варіант вдалої назви магазину косметики був читальний на кирилиці та на латиниці. А можна відразу вибрати нейм англійською.

Способи неймінгу б'юті-шопу

Крім асоціацій, синонімів та мозкового штурму знайти «своє» ім'я допоможуть такі методи та підходи (+ їх комбінації):

  • використання вашого імені, прізвища + похідні від них;
  • локація магазину – район, вулиця, об'єкти поряд (парки, наприклад);
  • популярні назви магазинів англійською, французькою, італійською мовами (але заздалегідь дізнайтеся про варіанти перекладу);
  • назви-описи із зазначенням спеціалізації та/або продукції, косметична та парфумерна термінологія (важливо не перемудрити);
  • назви-імена – персонажі книг, фільмів, пісень, історичні персони тощо;
  • мікс різних слів та його частин, словоформи, винахід нових слів, навмисні помилки, абстракції;
  • рими, жарти, каламбури.
Как назвать магазин парфюмерии и косметики

Генератори імен для бізнесу

Ще один корисний інструмент, щоб назвати магазин косметики – нейм-генератори. Вони не обов'язково дадуть ідеальний результат, але можуть зрушити з мертвої точки і дадуть друге дихання креативності. Далі кілька сервісів, які можуть стати в нагоді.

Zyro. Введіть у спеціальну форму ключові для назви слова та словосполучення. Якщо взяти одні й ті самі слова, але по-різному скомпонувати, результати, які видасть генератор, також відрізнятимуться. Zyro відштовхується від патернів компаній, що працюють на ринку, тому видає нейми, на які має максимально відгукнутися споживач.

Namelix. Інструмент враховує доступні домени. Дуже простий у зверненні: треба зайти на сторінку сервісу та ввести у центральне поле ключові слова для назви косметичного магазину. В результаті ви отримаєте список неймів за асоціативним рядом.

NameMesh. Принцип роботи аналогічний Zyro: вводьте ключі – отримуєте імена. Сервіс пропонує можливість запровадити кілька слів, щоб згенерувати складний нейм. NameMesh видає результати групами: "SEO" - імена для просування, "Similar" - нейми-синоніми, "Short" - лаконічні назви.

Shopify Business Name Generator. Простий, безплатний сервіс. Вводьте слово – отримуєте варіанти неймів.

Wordoid. Генератор із великою кількістю налаштувань. Для назви магазину косметики можна вказати мову (іноземну), літерну довжину імені, доступний домен, якість звучання, один із трьох патернів (з чого нейм повинен починатися/чим наповнюватись/як закінчуватися).

***

Коли складете список варіантів, насамперед безжально приберіть з нього довгі та складні нейми. Далі перевіряйте назви на запам'ятовування та легкість вимови, відсутність негативних асоціацій, зрозумілість (що продає магазин з таким ім'ям?), унікальність, сумісність із доменом (у вас же буде сайт?). Також корисно тестувати імена на людях з боку – друзів, знайомих, сусідів, передплатників, потенційних клієнтів.

Помилки у виборі назв магазинам косметики

Поговоримо про те, як не треба робити. У списку поширених помилок:

  • 1. Неблагозвучність нейма - складно вимовити, записати, запам'ятати.
  • 2. Професійний сленг. З одного боку – непоганий прийом, але можна потрапити в халепу, назвавши магазин косметики так, що ім'я буде зрозуміле меншості.
  • 3.Абстракція заради абстракції. Оригінальність вітається, але краще, щоб потенційному покупцеві було по вивісці зрозуміло, куди він заходить. Уникайте повної безглуздості.
  • 4. Нейм магазину та ім'я домену не збігаються. Це плутає аудиторію.
  • 5. Негативна емоція/негативний посил нейма. Погано сприймаються назви магазинів парфумерії та косметики зі словами down, анти, не-і т. п. Втім, різні бести, еліти та VIP теж приїлися.
  • 6. Затерте до дірок - використання слів "краса", "стиль", "молодість" та ін. Але кінцевий результат залежить від повної назви. Можливо, ви обіграєте банальність вдало.
  • 7. Цифри, дефіси, абревіатури, незрозумілі символи. Для доменного імені – так, для назви на вивісці – ні.
  • 8. Назва надто схожа на існуючі торгові марки.

Уточнимо: з кожного правила є винятки і будь-яка помилка може спрацювати, перетворившись на оригінальне ім'я. Тим не менш, вигадуючи назву магазину косметики, уникайте плагіату, не мудруйте занадто з прийомом «навмисна помилка», своє ім'я-прізвище використовуйте, якщо продаєте авторський продукт. Відкидайте нелогічні та довгі варіанти (більше трьох слів), будьте обережні з жартами, пам'ятайте, хто ваш клієнт, і уявляйте майбутній нейм частиною рекламної кампанії. До речі про рекламу: ідеально, щоб ім'я магазину (ваша торгова марка) добре звучало у слогані.

Реальні приклади назв магазинів косметики та парфумерії

Далі для натхнення наводимо варіанти існуючих неймів різної спрямованості.

Красивые и оригинальные названия косметических магазинов

Назви для інтернет магазинів:

MakeUp, AroMagic, SKINSOFT, KRASA+, Kosmetychka, Prostor, Aromateque, Lipstick, Golden Patch, Parfumica, B2beauty, Cosmoshop, Avocado.ua, MAVKA, BiGuDi, GlamourHub

Назва для магазину косметики в інстаграм

ALLFace, Lizar.cosmetics, Pinklab_ua, Skin.co.ua, Pivonia, manila_beauty_, Cure_skin, My.beauty.room, La.aroma.boutique, Bogika.cosmetics, DUSHKA, _parfumlab_, Himiya_aromativ, Lecharme_ua, She_wants_perfume, Bo_hochy

Як можна назвати магазин корейської косметики

Asian Beauty, З Кореї з любов'ю, K-beauty Cosmetics, Таємниці Кореї, Korean Breeze, Seoul Glow Shop, Кореянка, Korean Beauty Wave, КоКо, KoreaCo, KRKR, RadiantKorea, AsianAngel, Східна Краса, Hot Korea, Korean Eve

Як назвати магазин натуральної та еко косметики

Rose Natura, Кокос, Organic Market, Природня, Білий Мандарин, Organic Shop, Malina, Marie Fresh, IGreen, Екоманія, Еко-крамниця, Healline, Лемонграс Хаус, Verde Cosmetics, SISTERS, Мальва

Красиві та оригінальні назви косметичних магазинів

Магія Краси, Call_of_Beauty, Pudra, Місто Краси, Ле Флакон, Венера, Парфуми, Блиск, Абрикос, Софі, Едельвейс, Cosmetea, Ельфа, uSense, Rhus Midoria, Еліксир Молодості

Назви магазину косметики англійською та іншими іноземними мовами

Shop-Beauty, Beauty.is.your.duty, Bloom Parfum, Vanilla, Opium, Bellezza, Couleur Caramel, ViaTiara, Skin Desserts, Moon&Rune, Profesionista, Bel`etage, Beautiful You, Beaute, PURITY, Chic Room

Назва магазину косметики обрано - що далі

Торговельну назву необхідно зареєструвати юридично, щоб забезпечити перспективи розвитку. Інші переваги реєстрації – ексклюзивне право на свою назву, юридичний захист від незаконного використання, збільшення впізнаваності бренду.:

Етапи реєстрації:

  • 1. Подати заявку до Укрпатенту, додати до неї зображення товарного знаку магазину, особисті дані власника, список товарів.
  • 2. Пройти першу експертизу (формальну) > отримати рішення про подані документи (всі ок чи є зауваження).
  • активні – відкривають, купують.
  • 3. Пройти другу експертизу (кваліфікаційну) > отримати дозвіл на реєстрацію назви магазину косметики як ТМ або відмову.
  • 4. Пройти реєстрацію, внести ТМ до бюлетеня «Промислова власність».
  • 5. Отримати свідоцтво на свій торговий знак терміном на 10 років із можливістю продовжити.
идеи и варианты красивых названий для магазина косметики

Висновок

Назвати магазин косметики здається несерйозним завданням. Але це враження оманливе. Халатний неймінг може нашкодити – відштовхнути аудиторію або залучити «не вашого» клієнта, а виправити назву магазину, що вже працює, досить складно.

Пройдемося ще раз за ключовими правилами неймінгу:

  • важливо добре знати клієнта;
  • вказівка на те, що ви продаєте (хоча б непряма) або асоціація з ефектом від вашої продукції (молодість, краса та ін.) не є обов'язковими, але бажаними в назві;
  • критерії працюючого нейма - запам'ятовуваність, звучність, стислість, позитивна емоція.

І, нарешті, ключове – унікальність.

connect-buttonПідключитисяgearSmallgearBig
logo