Як назвати манікюрний салон
15.01.2023
Ім'я манікюрного салону - бренд, який має стати знаком якості для клієнтів. APPOINTER пропонує обговорити тему назви нігтьової студії. Де брати ідеї? Якими правилами керуватися у виборі імені? До кого звертатись за допомогою, якщо власного креативу недостатньо? Щоб зробити матеріал кориснішим, ми підготували набір порад з неймінгу та велику добірку готових назв б'юті-салонів.
Зміст:
- Вдала назва: про що воно і як створити
- Що таке неймінг
- Правила вибору назв
- Класичні підходи у неймінгу манікюрного салону
- Оригінальна назва нігтьової студії: звідки брати ідеї
- Локація та/або дизайн салону
- Набір послуг
- Рифми та інші літературні прийоми
- Культ особистості на допомогу
- Надихаємося іменами конкурентів
- Що робити, коли креативність вичерпалася
- Чого краще уникати в неймінгу салону
- Приклади назв манікюрних салонів
- На закінчення: назви є – що далі
Вдала назва: про що воно і як створити
Назва манікюрного салону – компонент першого враження, яке ви робите на клієнтів. Воно має бути творчим, лаконічним, (в ідеалі) давати вказівку на спеціалізацію бізнесу та запрошувати увійти. Як вмістити це у 2-3 слова?
- Конкретизуйте концепцію бізнесу – масштаби, подання, послуги та інше.
- Складіть портрет клієнта – вік, зайнятість, рівень доходу.
- Дізнайтесь, хто конкуренти – у чому їх особливості.
Все перелічене стане в нагоді, якщо ви вирішили назвати nail-bar самостійно і для співпраці з фахівцями. Очевидно, що другий варіант коштує грошей. Тому спершу спробуйте назвати студію нігтьового сервісу самотужки. Найчастіше креативність – прямий результат дотримання певних рекомендацій, які детально далі.
Що таке неймінг
Неймінг/naming – від англ. name, ім'я. Це процес вибору назви для нігтьової студії чи будь-якого іншого бізнесу. За фактом ви створюєте бренд для реєстрації та виходу на ринок. Вдалий naming також важливий як якість товару/послуги. Зміна імені у вже існуючій справі - це клопітно + коштує грошей. Все це означає, що у неймінгу краще рухатися не поспішаючи.
Правила вибору назв
По-перше, вдале ім'я – звучне, коротке, легке. По-друге, важлива стилістика: якщо ми говоримо про назву нігтьової студії, вона має бути однаково стильною і відображати суть бізнесу. По-третє, ім'я вашого салону – це лише вашого салону. Потрібна унікальність, оскільки ви реєструватимете торгову марку.
Для якісного неймінгу доведеться розібратися з лексикою, морфологією, естетикою, емоційним посланням слів, які вирішите використати. Це необхідно для дотримання перерахованих вище рекомендацій, щоб уникнути негативного підтексту, двозначності або вульгарності в назві
Класичні підходи у неймінгу манікюрного салону
Як правило, будь-яку з назв манікюрного салону можна віднести до однієї з груп нижче:
- Тематичні - імена зі словами "нігті", "манікюр". Приклади: Nails of Art, Нігтики від Кутюр, Манікюрний клуб Світлани Кравченко та ін. Плюс таких назв: пряма вказівка послуги, відсутність двозначності, спрямованість на клієнта.
- Асоціативні (більш-менш) – імена про манікюр, красу, догляд за собою. Приклади: «Королівські нігтики», «Ладоні Клеопатри», «Чарівні долоньки» та ін. Плюси: простір для творчості, створення унікального образу нігтьової студії.
- Креативні – імена оригінальності. Плюси: залучають аудиторію творчим підходом, красою звучання, смаком. Приклади: "Юнона", "Magic Moments", "Beautiful You", "Аліса в Країні Див".
Про мови назв для манікюрних салонів. Ви можете написати російську/українську назву латинським алфавітом, щоб вона виглядала оригінальнішою. Плюс nail-студіям чудово підійдуть англійські, французькі, іспанські та італійські імена. Іноземні слова додадуть назві стилю та інтриги, допоможуть створити салону правильний вайб. Тільки враховуйте коректний переклад, читабельність та звучність з погляду аудиторії.
Оригінальна назва нігтьової студії: звідки брати ідеї
Локація та/або дизайн салону
Обіграти розташування студії чи інтер'єр – поширений, але ефективний прийом маркетингу.
Спробуйте назвати нігтьову студію із зазначенням адреси. Використовуйте посилання до міста/району міста, вулиці, ТЦ або парку, поряд з яким ваш nail-bar, вказівка на поверх, географічний сленг та ін. Якщо ваша фішка – оформлення приміщення, пошукайте ідеї в цьому. Салони лофт, арт-деко, сканді чи прованс дають величезний простір для креативу: відштовхуйтесь від гами кольорів, характеру чи акцентів інтер'єру, асоціацій, що він викликає. Приклади: Underground Nail Studio, Манікюрня на Кловській, Scandinavian Style, Лавандові нігтики.
Набір послуг
Відштовхуючись від спеціалізації, ви, можливо, підберете не оригінальне ім'я манікюрному салону, зате назва не введе в оману потенційних клієнтів. Зокрема підходящий варіант для студій, які планують паралельно надавати дві різні послуги. Наприклад, у вас нарощування вій + манікюр, тоді салон можна назвати Your Nails & Lashes. Недолік варіанта – обмеження майбутнього розширення спектра послуг
Рифми та інші літературні прийоми
Вірші легше вчити, ніж текст у прозі, через рим. Якщо використовувати рими, алітерації тощо, щоб назвати нігтьову студію, більшість цільової аудиторії гарантовано запам'ятає вас з першого разу. Плюс це додає оригінальності. Однак підібрати хорошу риму на кшталт "Nails&Cocktails" або "Chic Fabrique" складніше, ніж здається на перший погляд.
Спробуйте діяти так:
- підберіть 2-3 ключові слова для назви;
- переставляйте їх місцями, схиляйте, римуйте, додайте до кожного іншу частину мови, що починається з тієї ж літери, що й основне слово;
- використовуйте онлайн-сервіси підбору рими.
Гумор не гірший за рими допомагає придумати оригінальне ім'я та створити зачіпку для аудиторії. Але жарт має бути зрозумілим більшості і доречним. Назва нігтьової студії – не місце для розпливчастих чи вульгарних натяків.
Культ особистості на допомогу
Ім'я господаря салону – основа назви? Чому б і ні. Це подвійно гарна ідея, якщо ви плануєте стати рекламною особою своєї студії. Мінус – складніше буде продати бізнес, якщо таке бажання з'явиться.
Відразу відкиньте варіанти на кшталт «Ольга», «Світлана», «Марія» – це не про оригінальність чи статус. Краще обіграти своє ім'я та прізвище, додавши до них словосполучення «манікюрний салон/кабінет/студія». Самі поміркуйте, що звучить краще – «Ярослава» чи «Нігтьовий салон Яри Вігівської»?
Якщо зі звучним ім'ям та прізвищем не пощастило, альтернатива – використовувати для назви манікюрного салону імена актрис, співачок, моделей та інших знаменитостей, які асоціюються з красою, оригінальним стилем та тонким смаком.
Надихаємося іменами конкурентів
У будь-якому бізнесі, зокрема у б'юті-сфері, потрібно знати конкурентів в обличчя. При виборі назви це допоможе. Напишіть імена манікюрних салонів вашого міста. Так ви, по-перше, не повторитеся, а по-друге, отримаєте поштовх для натхнення. Якщо є час на невелике дослідження, проаналізуйте заодно, як успішність тієї чи іншої студії, що конкурує, співвідноситься з її назвою.
Що робити, коли креативність вичерпалася
Усі перепробували, але оригінальної назви для нігтьової студії, як і раніше, немає? Варіанти на допомогу:
- попросіть друзів, родичів, колег допомогти. Дайте їм завдання або пофантазуйте разом, наприклад, у форматі гри на дружніх посиденьках. Організуйте серед зацікавлених людей конкурс, призначте реальний приз за найкращу назву – насолода, квиток у кіно, безкоштовний манікюр у вашій студії;
- онлайн-генератори назв. Сайти-помічники бувають різними: один генерує імена з урахуванням спеціалізації + використовує рими, інший працює через асоціації, третій допоможе з іменами іноземною мовою. Спробуйте щастя, наприклад, namelix.com або biznamewiz.com. Або ж Google у допомогу;
- фріланс-біржі також допоможуть назвати студію нігтьового сервісу. Це коштує грошей, але невеликих. Опублікуйте замовлення на неймінг > призначте вартість > чекайте на виконавців. Із заявкою можна піти, наприклад, freelancehunt.com/ua або https://freelance.ua/.
Чого краще уникати в неймінгу салону
Якою ваша назва не повинна бути:
- нечитаною;
- незрозумілою;
- складною;
- жаргонною;
- абревіатурою;
- надлишком креативу;
- двозначною;
- вульгарною.
Важко оцінити обране ім'я самому? Попросіть з десяток людей прочитати тестовану назву > розпитайте про враження та асоціації кожного в тест-групі.
***
Що додати до сказаного вище? Не обмежуйтесь одним з варіантів пошуку натхнення, щоб назвати манікюрний салон. Використовуйте всі доступні методи, щоб пробудити креатив на максимум і знайти своє ім'я.
Приклади назв манікюрних салонів
«Манікюрні»
Crystal Nails, Київська студія манікюру №1, Діамантові долоні, Манікюрна студія Сніжани Влащенка, Nails & Cocktails, Love Your Nails, Holy Nails, Nail World, Pro Манікюр, La Manicure, Нігтики від Юліани, Львівська Манікюрня, Маникюриум, Your Nail Kitchen, Лабораторія манікюру.
Асоціативні
Привіт, Красуне, Happy Hands, Лабораторія Краси, Podol Beauty Bar, Лаванда-бар, Beauty Lounge, Нігтики Гейші, Імідж-бар «Пилочка», Прекрасна ТиАнжеліна, Мадемуазель КоКо, Чарівниця Ніка, Марія Антуанетта, Kistochki, Art-bar Вікторія
Оригінальні
Get Nailed!, Пустунка Ло, Big City Life, Pink, Салон Венеція, Харизма, Le Parisienne, Ти Сяєш, Ля Фам, Апельсинка, Chic Fabrique, Mambo Italiano, ШИКолад, Похапцем, Версаль.
На закінчення: назви є – що далі
Результативний неймінг – це коли у вас збереться щонайменше 2-3 десятки назв для нігтьової студії у списку. Що далі:
- випишіть імена, відкладіть на якийсь час, відпочиньте від цієї інформації, погасіть емоції;
- опісля, наприклад, тиждень прочитайте список заново, критично оцініть;
- подумайте над іншими варіантами – по-справжньому гарні ідеї лише готуються вийти назовні;
- Виберіть десятку кращих варіантів, попросіть оцінки у знайомих та друзів. Якщо у вас активні соцмережі, попросіть допомоги передплатників;
- запишіть імена на диктофон та прослухайте – оцініть гармонію та милозвучність.
Запишіть імена на диктофон та прослухайте – оцініть гармонію та милозвучність. Коли остаточний варіант назви манікюрного салону знайдено, перевірте, чи не використовує його інший бізнес. Повторювати чужий неймінг заборонено законом. Вам допоможуть веб-сайти перевірки торгових марок України. Коли переконайтеся, що все гаразд, реєструйтесь!