Як назвати студію брів: поради та варіанти

Автор: Юлія Піскова

15.02.2025

Сьогодні в блозі APPOINTER обговорюємо, як вибрати найкращу назву для студії брів та вій. Які функції виконує нейм та які правила регламентують вибір імені для бізнесу? За яким алгоритмом йти у пошуках назви та які групи неймів поширені для броу-барів? Що допоможе знайти своє ім'я та як називати салон брів не варто? Також у цій статті на вас чекають приклади назв реальних б'юті-студій.

как назвать студию бровей и ресниц

Зміст:

 

Нейм салону брів більше, ніж просто назва

Ім'я бізнесу – це слово на вивісці, назва бренду, а також цілий набір корисних функцій. Правильний нейм має бути:

  • 1. Оригінальність. Привертає увагу, викликає емоції, запрошує клієнта увійти.
  • 2. Унікальність. Нікого не копіює, а виділяється серед конкурентів та відбудовується від них.
  • 3. Інформативність. Добре, коли назва салону хоча б опосередковано вказує на послуги, які можна отримати.
  • 4. Запам'ятовуваність. Те, що запам'ятав клієнт, він згадає у розмові з іншими (+ в ідеалі порекомендує).

Також назва броу бару – важлива частина реклами та просування.

Щоб ці функції реалізовувалися і давали власнику переваги, неймінгу варто приділити достатню кількість часу і провести його правильно. Про всі нюанси цього «правильно» розповідаємо далі.

Якою має бути назва для студії брів: правила неймінгу

название для студии бровей

Розробкою унікального імені для товарів/послуг та бренду займається naming/неймінг. Це процес, завдання якого – забезпечити бренду впізнаваність, популярність продукту, довіру аудиторії.

Коректний неймінг салону брів і будь-якого іншого бізнесу слідує набору правил. Перше: окрім згаданої унікальності ім'я має відображати стилістику бренду, його суть, цілі. Друге: оригінальний нейм має бути водночас простим і лаконічним, щоб легко читатись, бути зрозумілим, запам'ятовуватися. Третє: продуманість і сенс виключають використання першого слова, що сподобалося, для назви броу бару.

Що ще важливе? Якщо салон буде мати сайт, ім'я стане частиною адреси. Тому воно має бути унікальним, не містити зайвих знаків і символів. Також у пошуку нейма враховуються перспективи бізнесу та бажання власника масштабуватись. Назва має працювати на широку географію, не втрачати актуальності з роками. Нарешті, вибираючи ім'я, не завадить задуматися і про рекламну кампанію – нехай назва та слоган поєднуються.

Як назвати студію брів та вій: алгоритм пошуку імені

Знайти ім'я, яке відповідає всім критеріям вище, досить складно. Але використання покрокового алгоритму полегшує завдання. Процес починається з постановки цілей, яких допоможе досягти правильна назва. Власник бізнесу обмірковує, які у нього завдання, на чому ім'я буде акцентувати увагу клієнтів і які асоціації у них викликати. Важливо розібрати і як це співвідноситься з місією бренду.

Далі, щоб назвати студію брів, необхідно:

  • проаналізувати салони-конкуренти: що написано на вивісках, які асоціації викликає, як характеризує бізнеси?
  • скласти портрет клієнта: кому студія продає послуги? Зокрема важливими є професійна діяльність та хобі аудиторії, щоб знайти з відвідувачами спільну мову через назву;
  • скласти унікальну торгову пропозицію салону брів: що бізнес пропонує, яку біль клієнтів вирішує, у чому плюси?

Після цього можна переходити до генерації назв та аналізу кращих варіантів на відповідність правилам неймінгу. Імена-лідери також необхідно буде протестувати на фокус-групі, що репрезентує клієнтів.

Назви для броу бару: основні групи неймів

Названия для броу бара

Найчастіше імена у б'юті-бізнесі обирають, відштовхуючись від концепту студії, її локації та креативності власника. Нейми салонів брів можна розділити на основні групи – про послуги, зі словами «брови»/«вії», за місцем розташування, іменні, просто оригінальні та красиві варіанти. У кожного типу назв є свої плюси та мінуси.

Імена зі словами «вії-брови» та/або зі згадуванням послуг дають клієнтам чітке розуміння, що це за салон, навіщо в нього йти. Вони коректні, прямі, не збивають з пантелику, працюють з потенційною аудиторією. Однак це найбанальніший неймінг, з яким складно виділитися серед конкурентів. Назва салону брів з локацією направляє клієнтів за правильною адресою, а іменні – допомагають просувати власний бренд майстра-власника, якщо він має вагу в б'юті-індустрії. Креативні та красиві імена привертають максимальну увагу, викликають емоцію, запам'ятовуються – все це працює на просування бізнесу. Але з таким підходом найлегше потрапити в халепу, перефантазувавши.

Як назвати свій броу бізнес: методи пошуку імені

Що допоможе знайти оригінальне ім'я бізнесу та де брати ідеї? Рекомендуємо такі методи та прийоми:

  • 1. Акроніми та абревіатури. Випишіть ключові слова за тематикою салону і спробуйте скласти з перших складів/літер нове слово.
  • 2. Асоціативні ігри. З чим асоціюються та до чого відсилають ваші ключові слова?
  • 3. Запозичення з англійської, ін. іноземних мов. Популярний прийом пошуку стильного та трендового нейму, але важливо заздалегідь перевіряти усі варіанти перекладу іноземних слів + оцінювати читаність, звучність, зрозумілість для клієнта.
  • 4. Алюзії, аналогії. Для назви студії брів і вій шукають відсилання у літературі, кіно, музиці, історії, міфології тощо. буд. Найчастіше це імена персонажів чи крилаті фрази. Важлива умова: у запозиченні має бути зрозумілим аудиторії посил.
  • 5. Рифми, гра слів, навмисні помилки. Такі фішки підвищують запам'ятовування та звучність імені багаторазово.

Можна також задіяти гумор або спробувати префікс переваги (мега-, супер-, люкс-). Але з такими прийомами важлива доречність та акуратність, щоб не отримати антинейму.

Все, перераховане вище, – класика, що незмінно працює. І щоб посилити методи, задіяйте їх у компанії однодумців (колег, друзів, родичів, дітей, передплатників), влаштувавши мозковий штурм.

Ще один крутий інструмент у пошуку назви для салону брів – нейм-генератори. Сервіси доступні в мережі за гроші та безкоштовно. Загальний принцип їхньої роботи – на основі ключових слів, заданих користувачем, генеруються різні варіанти імені. У кожній програмі можуть бути додаткові налаштування та опції. Ось кілька генераторів: Masterpiece Generator, Logo, Namelix, Looka, Business Name Generation. Ці програми якщо не створять ідеальний нейм, то точно підкинуть варіанти для роботи.

Як не варто називати студію брів та вій: антинейми

название для студии бровей и ресниц

Антинейм – назва, яка працює проти бізнесу. Яким воно може бути:

  • складно прочитати, вимовити, запам'ятати. Щоб уникнути помилок, не використовуйте складні літерні поєднання, рідкісні літери. Більшою мірою стосується іноземних імен;
  • немає комунікації з потенційним клієнтом. Нейм незрозумілий аудиторії, не сприймається нею. Щоб не зробити помилку, ретельно вивчіть клієнта;
  • неоригінальна назва броу-бару. Нагадує/копіює конкурентів, викликає плутанину, загрожує юридичними проблемами. Важливо максимально вивчити нейми конкурентів > проаналізувати > виділитися у своїй назві;
  • негативний підтекст, негативна емоція Щоб вирішити проблему, варіанти, отримані в процесі неймінгу, тестуйте на цільовій аудиторії та просіть фідбек. Для цієї мети відмінно підходять передплатники у соцмережах та друзі.

Також антинейм - це ім'я, яке не відповідає суті бізнесу: воно незрозуміле клієнту і не відображає характер бренду. Ще один суттєвий огріх – неунікальність. Уникнути його допоможе перевірка назви на подібність та тотожність, яку можна провести онлайн за допомогою спец. ресурсів. Зробіть це обов'язково, якщо маєте намір зареєструвати торгову марку.

Назви салону брів: приклади

Для вашого натхнення наводимо приклади назв бізнесів, що працюють в Україні, розподіливши їх за тематичними категоріями.

Зі словами «брови»/«brow»

So Brow, Броу Бюро, Lash & Brow zone, НЕПРОСТО_Брови, Brow Bar Arte, Browitash, Lash&Brow Club, Пудра Брові, Brow up!, БроВії, BROW LOVE, Бров'ярня, IBrow boutique, Bristol Brow Point, Бровісімо, Бровіста, Лорелей Броу, Брови PRO, Броу Хаус, Na_brovki.

Тематичні назви броу та леш бару

Ламінація B&L, Татуаж, Ламичікс, ПреміLash, Броу-Глоу, AirLashes, LB Moda, LAMI_MORE, Longer Lash, Total Look, Permanent-B, Lash Сказка.

Іменні та географічні нейми

ДуBrowський, IVCHUK BROWBAR, Brow & Lashes by Anna Storm, Юлія Lakriza, Ksenalashes Дарниця, Брови від Аріанни, Lashes Lviv, LASHESDASHA, Glebova LUCKY BROWS, Hordiienko Brows, Vitaliia B-Studio, Mary Lash Kiev.

Красиві та креативні назви студії брів

Фріда Кало, Laconique Studio, Capricho, Secret Face Club, ARTISTIC, Dali, Mirror-Mirror, Сосо Rico, Шаманка, ПроКрасу, Погляд Studio, артишок

названия салона бровей

Висновок

Назва для салону брів та вій – частина першого враження, що справляється на клієнта. Це не тільки слово на вивісці, це ваша реклама та просування. Поставтеся до неймінгу серйозно: виділіть час, залучіть ресурси і використовуйте всі можливі методи, щоб знайти назву, яка працюватиме на вас.

connect-buttonПідключитисяgearSmallgearBig
logo