Як назвати студію танців? Допомагаємо придумати круту та оригінальну назву для школи танцю

Автор: Виталій Бродетскі

31.08.2024

Сьогодні у блозі APPOINTER обиратимемо назву для танцювальної студії. Почнемо, як завжди, із теоретичної бази. Із яких етапів складається пошук брендового імені? Яким критеріям відповідає «працюючий» нейм? Які принципи та методи неймінгу можна використовувати для танцювального бізнесу? Також поділимося списком помилок при виборі імені та дамо приклади вдалих назв dance-студій.

название для танцевальной студии

Зміст:

 

Які завдання має виконувати назва студії танцю

Насправді – ті самі, як і вдале ім'я будь-якого іншого бізнесу. А це відсилає нас до загальних завдань вибору назви:

  • головне - це зв'язка "бізнес / бренд - клієнт". Відповідне ім'я – ключ до серця аудиторії. Воно може і привабити, і відштовхнути;
  • нейм – це про впізнаваність та особливість (те, що виділяє серед конкурентів);
  • назва несе емоційне посилання, викликає асоціацію, запам'ятовується (точніше – в ідеалі має запам'ятовуватися).

Також правильна назва може містити корисну інформацію: якщо мова про школу танців, то вказувати на її розташування, наприклад.

Який висновок із усього сказаного? Вдалий нейм – це не просто гарне слово/сполучення слів. Назва народжується в процесі кропіткої роботи та впливає на подальший успіх вашого починання.

Як вигадати назву для танцювальної студії: етапи неймінгу

Є 2 види неймінгу. Перший створює описові імена, другий образні. Студії танцю підійдуть обидва. Але яку б назву ви не шукали, відразу відмовтеся від ідеї придумати його за день. У процесі доведеться пройти низку етапів та витратити час.

Ціль назви. Яку функцію виконує? Обміркуйте образи та ідеї, на основі яких хочете створити ім'я. Вивчіть ситуацію на ринку: що актуально, які нейми у конкурентів, хто із суперників найпопулярніший.

Аудиторія Нейма. На кого розраховано вашу групу танців? Давши відповідь на це питання, випишіть базові характеристики клієнтів (стаття, вік, сімейний статус, вид зайнятості, дохід) + пріоритети, хобі, очікування. Також важлива мова, яку використовує потенційний відвідувач. Проаналізуйте інформацію на предмет посилу, який має нести назва вашої школи танців.

Порада: якщо аудиторія неоднорідна і включає кілька груп, нехай нейм охоплює їх усі.

Пошук ідей. Складання т.з. "словесної карти" - все, що пов'язане зі стилем, цінностями, місією школи. Створіть схему: у центрі – головний ключовик, навколо – схожі, пов'язані, асоціативні поняття. Робити це краще командою. Більше людей – більше ідей. Вже на цьому етапі накидуйте варіанти.

Розробка варіантів та вибір кращих. Випишіть усі придумані ідеї, хоч би скільки їх було. Відбракуйте невдалі – занадто довгі, невимовні та нечитальні, стереотипні, з негативною асоціацією. Намагайтеся звузити список назв студії танцю до +/- десяти варіантів. Відкладіть їх на якийсь час, щоб потім оцінити свіжим поглядом.

Унікальність нейму. Щоб його перевірити, погуглить свої варіанти-лідери (робіть запит кирилицею та латиницею), пошукайте збіги або перетин в танцювальному бізнесі. Проведіть пошук за базами зареєстрованих торгових марок.

название студии танца

Критерії гарної назви школи танцю

Знову-таки ці критерії стосуються не тільки dance-студії, але й будь-якого вдалого брендового імені. У списку:

  • лаконічність + простота + звучність. Коротке ім'я краще за довге. Його просто прочитати, вимовити, запам'ятати. Вимовляйте варіанти неймів вголос, вважайте кількість складів, щоб знайти гучний випадок;
  • логічність. Якщо назва не пов'язана безпосередньо з танцювальною сферою, вона не повинна суперечити напряму бізнесу та плутати аудиторію;
  • унікальність. Неунікальні імена спантеличують клієнтів, + ви не зможете юридично оформити неунікальну назву танцювальної студії;
  • форма + зміст. Нехай приємне звучання поєднується з крутою ідеєю, вкладеною в неї;
  • наявність позитивної асоціації. Очевидно, що негативний підтекст відштовхує відвідувачів.

Також не забувайте про запам'ятовування, щоб вашу школу частіше згадували у розмовах клієнти та рекомендували своїм близьким, друзям та знайомим.

Як можна назвати групу танців: принципи та методи неймінгу

Найчастіше відповідне ім'я танцювальної школи відповідає наступним принципам.

Пряма вказівка на спеціалізацію. Найбільш популярні нейми зі словами "dance", "танець/танцювати" або з використанням конкретного напряму "румба", "балет", "східні танці" та ін. Перевага: аудиторії зрозуміло, що їм тут пропонують. Недолік: використовуючи такий підхід, складно виділитись оригінальністю.

Далека/близька (позитивна) асоціація з танцем. Від попередніх назв студій танців ці відрізняються непрямим зв'язком із пропонованими послугами. Робиться ставка на емоції та уявлення відвідувачів. В ідеальному варіанті такий нейм створює почуття і картинку перед очима. Головне, щоб зайва креативність не заплутала клієнта.

Назви руху, ритму, енергії. Такі нейми добре працюють із клієнтами, максимально націлені на результат від занять.

Просто оригінальні та красиві імена. Що завгодно, що звучить яскраво та приваблює. Максимально виділяється і чіпляюча група неймів, але часто збиває з пантелику.

Тепер про те, як вигадати назву танцювальної студії. У списку методів, що зарекомендували себе: мозковий штурм, асоціативний ряд і метафора, вказівка ​​на локацію, ім'я та/або прізвище господаря, абревіатура, скорочення та акронім, гумор, рима та ритмічна назва (повтор схожих складів), створення нового слова (неологізму). Працюйте над пошуком назви в компанії однодумців + залучайте кожен із цих прийомів. А ще не нехтуйте таким крутим інструментом, як нейм-генератор. В інтернеті багато сайтів, які на основі ключових запитів допоможуть створити ім'я вашого бізнесу.

как придумать название для танцевальной студии

Помилки вибору назви для групи танців

Невдале ім'я призводить до низки наслідків, серед яких проблеми з юридичним оформленням бренду, програш конкурентам, низька ефективність реклами, погана впізнаваність, менша кількість відвідувачів, а відповідно нижчий прибуток танцювальної студії. Завжди можна провести ребрендинг, але це означає вкладення додаткових коштів. Тому приділяйте неймінгу більше часу та старань спочатку. Також корисно ознайомитись зі списком класичних помилок у виборі назви.

Як не називати свою школу танців:

  • дуже довгий нейм – понад 3 слова;
  • вінегрет із літер, цифр, символів;?
  • недоречний, вульгарний жарт;
  • подвійний зміст;
  • абревіатура більше 4-х літер;
  • нечитабельний, невимовний нейм;
  • англіцизм не в тему;
  • плутаюча транслітерація;

Трапляється, що розхожа помилка добре працює в конкретній назві. Проте винятки зазвичай лише підкреслюють правила.

Варіанти гарних назв для студії танців

Зі словом "dance", "танець", "танцювати" або вказівка спеціалізації

Альтер Данс, Фламенкерія, Танцюрист, Аміра. Східні Танці, Swing Dance Club, Час танцювати!, Lucky Step, SalsaBo, Не просто Танці, ТанцPole, Гранд Балет, Dance Dynasty, Young Dance Family, DrTango, Bondarenko Dance Studio, Студія Танго

красивые названия для студии танцев

Назви шкіл танців з асоціаціями

Ренесанс, Танц-клуб Акцент, Боллівуд, LaPrima, На Біс!, Шовковий шлях, 4-us, Біла Пантера, Байландо, Плем'я, Реверанс, Sensation Studio, FreeLady, VINYL Studio, DIVAS PLACE, Shine

Ритм, енергія, рух у неймах

CubanoBoom, CasaDeRitmo, JAM, Почуття Ритма, Веселі Черевички, Імпульс, Pole Passion, Let'sGetIT, Salsa Adrenalina Lviv Restart, Пірует, Фієста

Красиві назви танцювальних студій

DREAM TEAM, Золоті каштани, Тропікана, ATLANTIDA, Флоріо, Mi Corazon, Кияночка, Pink & Purple, А6 Satellite, Арка Сонця, VALERIA'S SECRET, Рахат-Лукум

Чому важливо зареєструвати назву студії танцю

Ім'я dance-студії – це торгова марка. Щоб отримати переваги використання, ТМ оформляють юридично. Це дає захист від незаконного використання конкурентами вашої назви та логотипу, вищу впізнаваність бренду та довіру до нього, право на унікальний домен, перспективи розвитку та просування бізнесу (в т. ч. за кордоном).

Як оформити юридично назву (ТМ) танцювальної школи:

  • 1. Відповідно до Міжнародного класифікатора визначити класи послуг, товарів, до яких належить ваша ТМ.
  • 2. Перевірити вашу марку на ідентичність і схожість серед зареєстрованих або ТМ, що подали заявку.
  • 3. Заповнити + подати реєстраційну заяву, сплатити держ. збори.
  • 4. Пройти 2 експертизи Укрпатенту – формальну та кваліфікаційну.
  • 5. Отримати свідоцтво, що підтверджує право власності на торгову марку.
как можно назвать группу танцев

Висновок

Якщо ви хочете не просто відкрити школу танців, але розвивати та масштабувати власну справу, без гарної назви не обійтися

Уважно вивчіть конкурентів та аудиторію, зберіть команду та проведіть brainstorm, задійте доступні методи вибору нейма та підключіть генератори назв. Суворо відфільтруйте варіанти щодо помилок неймінгу, а ті, які пройшли відбір, перевірте на потенційних клієнтах. Обов'язково з'ясуйте, чи ваше ім'я унікальне, а потім зареєструйте назву!

connect-buttonПідключитисяgearSmallgearBig
logo