Як назвати магазин одягу: ідеї та варіанти

Автор: Виталі Бродетскі

31.05.2024

Назви для магазинів – тема нового матеріалу APPOINTER. У статті ми розповімо, чому нейм важливий і за якими його критеріями вибрати. Де шукати ідеї, які кроки та методики створення креативного імені існують? На які групи поділяються найпоширеніші назви? Приклади також будуть – вдалі та не надто. Читайте матеріал до кінця, щоб нічого не проґавити!

Как называть свой магазин одежды

Зміст:

 

Вдала назва магазину – це важливо

Нейм - одна з ключових деталей бізнесу, запорука перспективного розвитку (якщо назва вдала). Значення імені зростає, коли товар не є унікальним, зокрема – для магазинів чоловічого, дитячого, жіночого одягу. Назва має виділятися, будити емоції, запам'ятовуватися. Тому для грамотного неймінгу доведеться використовувати креатив, а ще – логіку у зв'язку з принципами маркетингу.

Чи може підприємець-новачок самостійно впоратися із вибором оригінальної назви для свого магазину одягу? Безперечно. Але доведеться вникнути в основи професійного неймінгу, освоїти етапи та методики підбору імені, близько познайомитися з ринком, а саме – аудиторією та конкурентами бізнесу. Далі по порядку про все.

Критерії вибору назв магазинів одягу

Відповідне ім'я має бути:

  • простим, читабельним. Вдала назва легко читається, складається з 1-2 слів (хоча бувають винятки). Клієнти швидко запам'ятають > зможуть рекомендувати іншим;
  • красивим (на слух + під час написання). Протестуйте різні варіанти неймів у пропозиціях, уявіть написаними на вивісці, уніформі продавців, візитних карток. Зверніть увагу, як назва звучить із боку;
  • викликати необхідні бізнесу асоціації + емоції, мати сенс. Крута назва магазину одягу чіпляє клієнтів, створює асоціативну прив'язку, дає імпульс купити (а одяг найчастіше купують саме на емоціях). В ідеалі нейм буде ще й смисловим – наприклад, натякне на місію/цінності бренду;
  • унікальним та доступним. Ключовий момент, оскільки схоже з конкурентами ім'я з очевидних причин небажане, а однакові нейми – неприпустимі. Неможливо зареєструвати бізнес та просуватися в інтернеті з неунікальною назвою.

Також бажано, щоб нейм не вводив в оману - давав зрозуміти, що тут продають одяг, а не, скажімо, канцтовари.

Как назвать магазин одежды

Як назвати магазин одягу: основи неймінгу та пошук ідей

Неймінг базується на "трьох китах" - ідентичності бренду, оригінальності + запам'ятовування, ефективності маркетингу.

В імені магазину має відображатися ДНК компанії – стиль, атмосфера, девіз, навіть якість виробів. Ваше завдання – створити назву, що дає клієнту ту саму асоціацію та емоцію, що ви заклали у бренд. При цьому серед модних магазинів високий рівень конкуренції, тому запорука успіху – відбудова від конкурентів, зокрема через нейм. Доведеться пошукати назву для магазину одягу одночасно стильну, оригінальну, легку, читабельну, привабливу, а ще – лаконічну. Зрештою, просування: ім'я має бути SEO-friendly – інтернет магазин легко загуглити + нейм підходить для реєстрації ТМ, домену. Вдалому маркетингу сприяє візуалізувати бренд і використовувати нейм у рекламній кампанії.

Як генерувати успішні ідеї?

Brainstorm. Зберіть друзів, колег, партнерів > обговоріть бренд > пограйте в асоціації з стилем, перевагами, цінностями.

Іноземні мови. Слова з англійської, італійської, французької та ін. допоможуть підкреслити вашу фішку + такі оригінальні назви магазинів одягу приваблять іноземців.

Термінологія. Натрапити на ідею може професійна лексика зі світу одягу, стилю, тканин та ін.

Власні імена. Розповсюджений прийом – використовувати для нейма своє ім'я/прізвище, назву міста, району тощо.

Тренди. Розберіться, що зараз є актуальним і викликає у людей емоції.

Створення слів, навмисна друкарська помилка, рима, ін. Неологізми чіпляють, виділяються, запам'ятовуються. Рифма працює аналогічно (а запам'ятовується краще за інше). Випробуйте ці прийоми в назві.

Також на допомогу online-генератори неймів.

Алгоритм створення креативної назви

ккреативное название магазина одежды

Розробка імені поєднує творчість та аналітику. Як покроково створити оригінальний нейм?

Проаналізуйте ситуацію на ринку та прямих конкурентів. Випишіть точні імена суперників у вашому сегменті (наприклад, магазини чоловічого одягу) та у суміжному (жіночі, дитячі магазини). Відсійте найвдаліші > проаналізуйте > розбийте на частини. Ви хочете щось схоже чи кардинально відмінне? Спробуйте використати конкурентні нейми як основу для свого.

Складіть портрет аудиторії. Знаючи клієнта, ви зрозумієте, як звернутися до нього, тобто як назвати свій магазин одягу. Розпишіть портрет детально за критеріями віку, статі, доходу, сімейного статусу, типу зайнятості, хобі, цінностей та ін. Розбийте аудиторію на сегменти.

Вивчіть бренд зсередини. Якщо доручаєте неймінг спеціалісту, ознайомте його з місією, цінностями компанії, каталогом виробів, ін. Якщо вибираєте ім'я самі, дайте розгорнуту відповідь на запитання, про що ваш бренд.

Сформуйте ключове посилання нейма - який message ви адресуєте клієнту?

Почніть процес відбору варіантів назви інтернет магазину – виписуйте ідеї та варіанти, які здаються вдалими. У списку може бути кілька десятків чи сотень прикладів.

Відфільтруйте зайве. Допоможе перелік критеріїв для вибору відповідного імені, про яке ми згадували вище.

Створіть візуал. На цьому етапі розробляють чернетки лого для 5-10 найбільш вдалих варіантів імені. Як візуально виглядає нейм? У яких виконані кольори?

Виберіть назви-лідери для тестування на фокус-групі. Зведіть список імен до 3-5 > протестуйте можливі назви магазину одягу для людей – друзів, знайомих, передплатників, потенційних клієнтів..

Перевірте унікальність. Допоможуть спеціальні інтернет-сайти. Щоб зареєструвати бізнес та домен, нейм має бути вільним. Якщо це не так, використовуйте інший варіант із лідер-списку.

Як назвати магазин одягу: групи популярних імен

Переважна частина існуючих неймів відноситься до однієї з категорій нижче:

  • 1. «Іменні» – використано ім'я та/або прізвище власника. Логічний варіант, наприклад, коли господар магазину сам шиє одяг, що продається. Приклади: Elena Miro, Voronin, SUPPORT by Poustovit, KULAKOVSKY.
  • 2. Емоційні (сугестивні). Нейми, що викликають яскраву емоцію (або асоціацію), обіцяють заповнити потребу клієнта. Назва може бути пов'язана з рослиною, твариною, кольором, предметом, стилем. Варіанти: Intimissimi, Papaya, THE ICON.
  • 3. Нейм-опис. Можна назвати магазин одягу з натяком/прямою вказівкою на те, що ви продаєте. Яскраві приклади: «Пишна Краса» – одяг для жінок з пишними формами, «Merezhka» – вишиванки, Hoho Boho – вбрання у бохо-стилі.
  • 4. Творчі, ігрові. Група незвичайних неймів, які привертають увагу і запам'ятовуються. Можна вигадувати слова, міксувати частини різних слів, повторювати літери, використовувати лінгвістичний гумор, риму тощо. Головне – не перемудрити. Варіанти: Rikky Hype, Скляна Улитка, Dressa.
  • 5. Вигадка, екзотика. Назви магазинів одягу з урахуванням незвичайних імен, казкових персонажів, тропічних рослин, островів, пр. Приклади: Jasmine, Рута, Lavander, Chameleon.
  • 6. Складносукладні. Нейми, де креативно поєднано кілька слів (часто – імен). Наприклад, "Solmar" - імена Соломія + Марія, "Modivo" - гра слів.
  • 7. Нейм-метафор. Досить складні з точки зору створення назви, в яких закладено націлену на аудиторію відсилання на подію, образ, ікону моди та ін.

Ще один прийом, щоб підвищити унікальність нейма – використовувати в ньому букву та/або цифру. Прийом не дуже поширений серед магазинів одягу, але має місце бути. Приклад: «Style-XL» – літери вказують, що тут продають речі величезних розмірів.

Названия для магазинов одежды

Назви для магазинів одягу: приклади

Для вашого натхнення пропонуємо варіанти перевірених часом неймів.

Жіночі назви

Сарафанчик, Декольте, Simply Wonderful, Bevza, Dolcedonna, Mavka, Римські Канікулі, Розмір має значення, Fashionista, Модільяні, VRODLIVA, Anna October, Моя Чарівна Леді, OnLady, Модний базар, Італійка

Назви для чоловічих магазинів одягу

Ombre, Трембіта, Дрес-код, Казанова, Отаман, YARMICH STORE, Massimo, Lucky Him, Style to Wear, Vaismann, З голочки, Три кита, Dendy, huMAN, CLASSIC menswear, Богатир

Дитячі, молодіжні нейми

Dity-Kvity, Kido, Молода MODA, Аист, Круть-Верть, Garnamama, Happy Panda, Kidbutik, Colibri, Forever Young, BABYLION, PROTEST

Універсальні назви

7-я, МамаТатоЯ, ЕкоТаж, Urban Closet, Носі Своє, Stadion, Gravitee, Elegante, The Denim Hub, Mexx, Мі разом, NASH

Як краще НЕ називати свій магазин одягу: поширені помилки

У списку основних якостей поганих назв – надмірна довжина (3 і більше слів), нелогічність, двозначність, вульгарний гумор, нечитабельність (зустрічається при використанні іноземних слів), неунікальність, банальність. Використання дефісів із цифрами також можуть стати недоліком. Якщо мова йде про інтернет магазин, назва не може відрізнятися від імені домену.

Бажано уникати таких моментів:

  • використання пересічних імен (Ірина, Світлана, Ольга, Оксана) без креативних змін у них;
  • нейм відомого бренду зі зміненими літерами, як основа для вашої назви (асоціація з неякісною китайською продукцією з 90-х);
  • імена зі словами, що йдуть урозріз з тим, що ви продаєте: наприклад, не варто називати магазин жіночого або чоловічого одягу економ-класу словами LUX, VIP, ELITE;
  • двозначні асоціації: зазвичай це проблема невдалого запозичення імен персонажів кіно/книг або використання іноземних слів, які мають кілька варіантів перекладу.

Приклади поганих неймів: Mister-Alex, Шара Плюс, Vikamoda, Pupsenok, Sl.Ira, Богиня, Кр@са, Спіногриз, Foot-Болкіах, Modnicy, VDone, АнгелOK, Лелеченя. Проаналізуйте їх та подумайте, що не так з кожним.

Удачное название магазина

Висновок

Отже, які ж назви магазинів одягу сприятимуть успішній торгівлі?

При виборі нейма орієнтуйтеся на клієнта + уникайте схожості із суперниками. Підбирайте ім'я, що поєднує звучність, сенс, лаконічність, оригінальність. Залишайтеся зрозумілими аудиторії – не перефантазуйте. Пам'ятайте, назва – це не лише слова на вивісці, це торгова марка, асоціація клієнта, ключовий елемент рекламної кампанії.

Скористайтеся всіма доступними джерелами натхнення для пошуку ідей. Задійте алгоритм створення гарної назви. А отримані у результаті варіанти обов'язково протестуйте на людях!

connect-buttonПідключитисяgearSmallgearBig
logo