Як назвати барбершоп

Автор: Юлія Піскова

30.04.2023

І знову блог APPOINTER повертається до теми неймінгу. Цього разу досліджуватимемо назви для барбершопів. Чому вибір імені важливий і з чого розпочати роботу над ним? Звідки брати ідеї? На які групи можна умовно поділити назви? Що в неймінгу чоловічих салонів краще не використовувати і чому? Наприкінці статті на вас традиційно чекає добірка назв різного плану для натхнення.

КАК НАЗВАТЬ СВОЙ БАРБЕРШОП

Зміст:

 

Зустрічають за вивіскою, запам'ятовують за назвою

Простий секрет успішного бізнесу – продуманість. Назва барбершопа здається дрібницею на перший погляд, але підібрати ім'я грамотно - робота, що вимагає часу та кмітливості. А що означає це «грамотно»?

Гарне ім'я чоловічого салону визначає:

  • бажання клієнта увійти;
  • імідж закладу;
  • рівень сервісу та ціновий сегмент.

Ще один важливий момент - запам'ятовуваність: якщо людині у вас сподобалося, вона повернеться, а ще порекомендує салон друзям, знайомим, родичам. З назвою, що запам'ятовується, рекомендувати простіше. І статистика говорить про те, що з двох рівносильних конкурентів популярнішим той, чиє ім'я пам'ятають.

Нарешті, назва барбершопа – інструмент просування, частина маркетингової стратегії та рекламної кампанії. Разом з ім'ям вигадують слоган, щоб вони добре працювали у парі.

З чого розпочати роботу над назвою барбершопа

Для початку стримайте перфекціонізм - ідеальних назв не існує. Ідеальних у тому сенсі, що одне, два, три слова на вивісці стануть гарантом успіху для бізнесу. Завдання неймінгу – заговорити з потенційним клієнтом відповідною йому мовою. Другий важливий момент у пошуку вдалого імені – воно має викликати цікавість, яка, у свою чергу, конвертується в дії: увійти > залишитися > повернутися > рекомендувати.

Щоб зрозуміти, як назвати свій барбершоп, проведіть підготовчу роботу:

  • вивчіть потенційного клієнта – вік, рід діяльності, рівень доходу, хобі тощо;
  • визначтеся з форматом надання послуг та загальними масштабами справи (можливо, ви хочете почати з одного барбершопу та вирости у мережу?);
  • які послуги ви хочете надавати? Напишіть список, відокремте основні та додаткові;
  • ціновий сегмент барбершопа, якій сумі дорівнюватиме середній цінник одного відвідування.

Поставте собі максимальну кількість питань, дайте відповіді/зберіть інформацію та проаналізуйте. Так ви зрозумієте, якою мовою говорити з клієнтом, що важливо в т. ч. для ємного і точного неймінгу. І не забудьте наперед дізнатися, як звати найближчих конкурентів, щоб нікого не повторити та виділитися..

как называть свой барбершоп

Шляхи пошуку назви чоловічого салону

Ви можете зайнятися неймінгом самостійно або доручити завдання спеціалізованому агентству.

Плюси першого варіанту - це безкоштовно і можна задіяти фантазію, провести брейнсторм у колі однодумців, використовувати ідеї, які давно припадають пилом на полиці і чекають відповідного моменту. Мінуси - ви витрачаєте час і зусилля, при цьому через недосвідченість ризик помилитися з назвою барбершопу (і зрозуміти це тільки з часом) високий. Якщо піти до професійних креативників ризик мінімізується. З урахуванням ваших запитів та бачення, трендів ринку, ефективного просування, інших важливих факторів вам запропонують набір варіантів на вибір. Але такі послуги коштують грошей, які власник-початківець чоловічого салону не завжди готовий платити.

Який би шлях ви не обрали, можна задіяти в назві особисту символіку та бренд. Вас уже знають за авторським проектом? Додайте знайомі аудиторії деталі до нового починання (особливо, якщо воно доповнює вже наявний бізнес). Також у барбера, який вирішив відкрити власний салон, можуть бути символи, з якими його пов'язують клієнти/яким він надає особливого значення. Їх можна спробувати впровадити у назву.

Принципи, які допоможуть сформувати круту назву барбершопу

Типові групи назв

Існуючі імена барбершопів можна розділити на категорії:

  • Типові. Назви з прямою вказівкою на специфіку салону або з ширшою асоціацією. Типові імена зустрічаються частіше за інших, є робочими з погляду зрозумілості, впізнаваності, реклами. Щоб посилити назву цієї групи і не загубитися серед конкурентів, попрацюйте над створенням справді гарної торгової пропозиції.
  • Актуальні (з погляду трендів). Вирізняються використанням неологізмів, модних сленгових слів, запозичень з англійської, ін. іноземних мов. Це також поширена група імен чоловічих салонів, тому вигадуючи назву-тренд, постарайтеся не загубитися серед схожих./li>
  • Оригінальні. Неочевидні та/або надкреативні назви барбершопів, які не зливаються із загальною масою. У створенні таких імен немає обмежень – можна використовувати гумор, елементи масової культури, риму, навмисні помилки у словах, щоб наголосити на власній унікальності. Але важливо не загратися, зберегти зрозумілість, уникнути небажаної двозначності і не спантеличити клієнтів./li>

Формули створення імені для чоловічого салону

названия для барбершопов

Ось класичні принципи, які випливають із аналізу існуючих назв барбершопів:

  • іменні барбершопи: ім'я/прізвище/нікнейм власника + "barber", "barbershop", "club", "studio";
  • "географічні" імена: локація салону (місто/район/вулиця) + "barber", "barbershop", "чоловічий клуб" і т. д.;
  • уточнюючі спрямованість: назви зі словами "бритва", "борода", "вуса", інше;
  • креатив + відсилання: використання звучних слів, що асоціюються з брутальністю, маскулінністю, впізнаваними чоловічими образами в мистецтві та ін.

Порада: працюючи над назвою барбершопа, паралельно займіться створенням логотипу. Обидва елементи будуть на вивісці, тому разом вони мають виглядати гармонійно, в ідеалі – доповнювати одне одного. Крім того, лого працює з візуальною пам'яттю потенційної аудиторії – більшість людей, що проходять повз салон, запам'ятають символ на вивісці, а не назву.

Як краще НЕ називати свій барбершоп і чому

Перший момент, який варто запам'ятати – відверто невдала назва може справді відвадити частину клієнтів. Проте люди різні та поняття невдалої назви розмивається. Звідси випливає другий момент: написане нижче має скоріше рекомендаційний характер і не є категоричним. Можливо, у вашій назві заборонений прийом спрацює на успіх.

Називаючи чоловічий салон, будьте обережнішими з:

  • гумором, вульгарністю, двозначністю. Це суб'єктивні категорії: що насмішить одних, образить інших;
  • зайвим пафосом, очевидністю. Стережіться сформувати у потенційного клієнта завищені очікування неймінгом у стилі «Найкращий барбершоп» або «Стригти тут уміють». Або придумайте, як такі сподівання виправдати;/li>
  • простотою, невмілими спробами наголосити на статусі. Різні «Чік-чик», «Шибеник», а також приставки «еліт», «люкс», «преміум» у назвах барбершопів звучать дешево.

Окремий момент пов'язаний із використанням латинського алфавіту та іноземними назвами. Це виглядає стильно і звучить оригінально з одного боку, з іншого, може складно читатися для частини потенційної аудиторії. Як рекомендувати салон, ім'я якого не можеш повторити? Також англійська, французька, німецька назва може спантеличити з приводу спрямованості закладу або перекладатися зовсім не так, як вам здається.

Порада: щоб не потрапити в халепу з назвою, протестуйте її на рідних, друзях, знайомих, передплатниках у соцмережах. Запитайте, які асоціації воно викликає, чи легко читається та запам'ятовується. Якщо ви використовуєте слова іноземної мови, ознайомтеся з усіма варіантами перекладу.

названия мужского салона

Назви чоловічих салонів – приклади для натхнення

Зі словами «barber», «barbershop»

"Kharkov City Barbers", "Барбершоп Синдикат", «Barbería Royal», «Сліпий Барбер», "Jonny barber", «Файний Барбер», Барбершоп на Центральній, «Barberian, Academy & Barber Shop», «BARBARON», "Frisor Barbershop", "Tommy Gun Barbershop", «Барбершоп Сокира», «Барбершоп Олега Кравченка», «Фешн Барбер», "FABIⱯN barber space".

Назви загальної спрямованості – про гоління, бороду, чоловічий стиль

«Скажені Вуса», "Франт", «Шевелюрня». «Britva Club», «Blade», «Handsome», «Ірпінська Цирюльня», «Бородань», «Чуб», «Razors», "Boy Cut", "VOSK", Біла Борода, «Клуб Джентльменів», "Мачо".

Оригінальні та унікальні імена

«Гараж», «TOPGUN», «Mr. Right», «Хемінгуей», «Гострі Картузі», «БезЖен», «BRUTAL», «Barbarossa», "Big Bro", "Oldboy", "KONTORA", «FIDEL», «Кедрова Кімната», «Гештальт», «LUMBERJACK».

Коли барбершопу назва не потрібна

Вам не доведеться ламати голову над назвою, якщо замість відкриття барбершопу з нуля ви купите готовий бізнес чи франшизу. Плюси другого варіанта – мінімальні ризики. Франчайзер підтримає та допоможе: оптимізує витрати, дасть контакти постачальників, направить з рекламною кампанією, ін. Такий бренд вже знають: клієнту не потрібно себе представляти – він побачить знайому назву на вивісці та зайде. З придбанням готового барбершопа ви позбавляєтеся клопоту з пошуком приміщення, ремонтом, оформленням документів, а відразу отримуєте салон, який можна просувати та розвивати.

Оскільки сьогодні ми говоримо про назву барбершопа, порада така: при купівлі франшизи/готового бізнесу оцінюйте ім'я поряд з іншими важливими моментами. У випадку з франшизою назву не зміниш. Якщо мова про барбершоп «під ключ», можна буде провести ребрендинг за потреби, але це коштує грошей + запускати рекламну кампанію доведеться з нуля.

нейминг для барбершопов

Висновок

Під кінець ще раз пройдемося по важливих моментах у пошуку назви барбершопа:

  • фантазія + оригінальність в неймінгу - добре, але вони не повинні перевершувати концепцію салону;
  • не покладайте на назву надто багато надій, не тільки в ній запорука успіху;
  • разом з ім'ям думайте про слоган, вивіску, логотип, а головне – про майбутню рекламну кампанію барбершопа;
  • підійдіть до неймінгу серйозно – уважно вивчіть конкурентів та клієнтів;
  • не вибирайте ім'я самостійно, протестуйте варіанти назв чоловічого салону, що сподобалися, на інших людях.

Зрештою, якщо є кошти, можливо, варто доручити неймінг агентству, а власні сили витратити на щось інше?

connect-buttonПідключитисяgearSmallgearBig
logo