Як розкрутити з 0 барбершоп і залучити перших клієнтів — Ч. 2

Автор: Юлія Піскова

15.06.2025

У просуванні барбершопу online і offline методи важливі та доповнюють один одного. Проте інтернет-розкрутка ефективніша на старті. Вона дозволяє точніше поцілити у свою аудиторію, надає швидкі результати, доступна 24/7 та підсилює довіру через соціальні докази.

У продовженні матеріалу про барбершоп обговоримо, що таке вдала стартова online-стратегія, чому важливі інтернет-репутація і оптимізація SEO та яким має бути щоденний контент-маркетинг.

як розкрутити барбершоп online

Зміст:

 

Стартова стратегія для просування барбершопу online

Барбершопу важливо заявити про себе в мережі в перші 3 дні після відкриття. Це найкращий момент зацікавити потенційну аудиторію та отримати органічний трафік: соцмережі показують активні нові акаунти ширшій ЦА безкоштовно. Більше постів і сторіз > більше показів > більше клієнтів.

Соцмережі: три типи вдалого стартового контенту

Що потрібно публікувати у соцмережах для просування барбершопу? В Instagram та Facebook найбільше зайдуть такі типи контенту:

  • «before/after» – 100% візуал про перевтілення клієнта, котрий у багатьох викликає емоцію «хочу так само!»;
  • «майстер працює». Пости про особистий бренд барбера. Познайомте підписників зі співробітниками, акцентуйте, що в кожного є власний стиль та бачення ідеального результату, підкріпіть візуальним контентом. Клієнти зможуть обирати «свого» майстра за харизмою та підходом до роботи/li>
  • «атмосфера закладу». Запросіть відвідувачів не напряму, а показавши, що чекає на них всередині.

Як саме контент залучає аудиторію продемонструє приклад.

Публікація

«Before/After» у форматі колажу з фото.

Текст

«Що покращить твій настрій за 35 хвилин? Стильна стрижка! Що тобі більше до смаку – класика чи трендова зачіска? Напиши в коментарях. #доіпісля #барбершоп».

Ефект залучення, на який очікують

Багато лайків за рахунок візуалу, коментарі за рахунок питання у пості, поширення.

Прогнози залучення

25+ % більше вподобайок та коментарів, ніж у стандартних публікацій.

Instagram, TikTok, Мапи Google: як отримати перші записи на послуги

Ефективною рекламою барбершопу стане публікація Instagram Reels та роликів TikTok. Ось декілька ідей для відео:

  • «стрижка за 30 секунд». Відео зі швидким монтажем робочого процесу. Формат за рахунок швидкості тримає увагу, презентує майстра, дозволяє підписнику уявити себе клієнтом;
  • «барбери жартують». Тренд TikTok можна адаптувати під барбершоп, знявши ролики на тему «типовий відвідувач», «очікування/реальність» тощо. Гумор швидко віруситься, піднімає охоплення, залучає трафік без реклами;
  • «запис за один клік». Відео в стилі «Барбер вітає клієнта > той сидить в кріслі задоволений». Доповнюється закликом до дії «Запишись до нас через посилання в біо». Формат демонструє легкість запису, напряму закликає це зробити.

У розкрутці бізнесу не забувайте і про Google Maps, де 2/3 нових клієнтів шукають барбершопи. ТОП-результати на мапах отримують більше дзвінків та переходів по лінкам. Заклад із хорошими відгуками стимулює довіру. Також локація на мапах забезпечить більше показів серед потенційних відвідувачів поруч.

реклама барбершопу

Бюджетна цільова реклама барбершопу: кейси, формули, приклади

Як запустити таргет у Facebook Ads? Спочатку оберіть цілі рекламної кампанії – трафік, ліди, повідомлення. Далі налаштуйте аудиторію за відстанню від вас, статтю, віком, хобі. Потім використайте креативи – фото/відео про роботу барберів, атмосферу закладу, результати стрижок тощо.

Ефективне рекламне оголошення допоможуть скласти такі формули:

  • 1. Проблема>Пропозиція>Заклик. Приклад: «Волосся відросло? Хочеш повернути впевненість? Наші барбери зроблять стильну зачіску за 35 хвилин. Замов послугу зараз і отримай укладку у подарунок!».
  • 2. Акція. Приклад: «Спеціально до Різдва: стрижка + моделювання бороди = знижка 15%. Кількість місць обмежена. Запишись сьогодні!».
  • 3. Соціальний доказ. Приклад: «500+ стильних хлопців обрали нас у цьому місяці. Барбершоп (назва) – топові майстри, трендові стрижки, ідеальні бороди. Негайно бронюй місце!».

А ось декілька кейсів.

Барберпош у Львові. Бюджет – $100 на 7 днів. Формат – реклама в Messenger. Оголошення: «Хочеш виглядати бездоганно? Стрижка в топових майстрів. Пиши нам!». Результат: 53 заявки > 32 реальні записи > повернення інвестицій x7.

Барбершоп у Києві. Бюджет – $150 на 10 днів. Формат – відео+трафік на сайт запису. Оголошення: «Найкращий fade у твоєму районі! Поглянь сам!». Результат: +1100 відвідувань сайту, 45 нових клієнтів.

Online-репутація, відгуки та SEO-оптимізація

Бізнес-профіль в Гугл/Google My Business (GMB) – інтернет-візитка закладу, що її користувачі бачать у пошуку та на мапах. В обліковому записі ви надаєте інформацію про себе. Його наявність підвищує вашу видимість у пошуковій видачі та збільшує довіру споживачів. За допомогою аккаунту збираються відгуки цільової аудиторії барбершопу, перші десять з яких суттєво впливають на просування.

Як створити та заповнити профіль у GMB

Щоб зареєструвати барбершоп, створіть обліковий запис в Гугл. Далі переходьте до GMB > тисніть «почати» > оберіть «додати компанію» > зазначте базові дані:

  • назву;
  • діяльність (оберіть варіант, що до вас найближче);
  • оффлайн-адресу + мітку на мапі;
  • регіон, в якому працюєте;
  • контакти: посилання на сайт, телефони;
  • погодження на розсилку.

Після оберіть «готово» та підтвердіть дані за допомогою верифікації – поштою прийде лист із спеціальним кодом. Далі відкрийте аккаунт у GMB > оберіть «перевірити» > введіть код > оберіть «надіслати».

Важливо зробити бізнес-профіль у Google максимально корисним для клієнтів. Пропишіть робочий графік, номери телефонів, дату відкриття закладу. Додайте лого + фото та відео інтер’єру і барберів в роботі. Вкажіть атрибути сервісу – паркувальний майданчик, методи розрахунку, wi-fi тощо.

Приклад бізнес-аккаунту:

Назва закладу:

BARBER BROTHERS | Барбершоп Львів

Адреса

вул. Городоцька, 120, Львів, Львівська область, 79000 (Поруч із ТЦ "Форум Львів")

Номер телефону:

+38 (067) 123-45-67

Посилання на сайт:

www.barberbrothers.com.ua

Графік роботи

Діяльність

  • Барбершоп (основна)
  • Перукарня, магазин засобів догляду за бородою (додаткові)

Опис:

«Сучасний барбершоп у центрі міста. Спеціалізуємось на класичних та сучасних чоловічих стрижках, оформленні бороди та голінні небезпечною бритвою. Професійна команда, індивідуальний підхід та якісна косметика — усе для того, щоб ви виглядали бездоганно. Запишіться онлайн або телефонуйте!»

Перелік послуг:

  • Чоловіча стрижка
  • Оформлення бороди
  • Гоління небезпечною бритвою
  • Дитяча стрижка
  • Стрижка машинкою
  • Укладання
стратегія для просування барбершопу

Як просити чесні хороші відгуки в Google

Відкиньте бажання розкрутити барбершоп фейковими відгуками. На фоні «солодких» коментарів реальні негативні привернуть увагу та викличуть підозру. Краще зверніться до відвідувачів після послуги, попросіть залишити відгук в Гугл та поясніть, чому це важливо. Це можна зробити і по телефону або через месенджери. Автоматизують процес розміщені на видних місцях коди QR та sms/e-mail розсилка.

Шаблони для отримання відгуків:

  • «Дякую, радий, що вам сподобалося! Якщо маєте хвилинку — будемо вдячні за відгук у Google. Це допомагає нам розвиватися» (вживу);
  • «Привіт! Дякуємо, що обрали наш барбершоп. Якщо вам усе сподобалося, будемо вдячні за відгук на Google: [посилання].» (в месенджерах);
  • «Нам важлива ваша думка. Якщо є хвилина — залиште, будь ласка, відгук про візит» (розсилка e-mail, sms).

Профілі в соціальних мережах

Коректно заповнені сторінки підігріють до вас інтерес, підвищать лояльність та впізнаваність. Ось декілька правил оформлення профілів у Instagram, Facebook тощо:

  • Використовуйте єдиний стиль, лого, фірмові шрифти та кольори.
  • Зацікавте клієнтів оригінальністю, дизайн сторінки барбершопа – також реклама.
  • Наголосіть на своїх сильних сторонах.
  • Загальний дизайн може бути гармонійним або контрастним.
  • Якісні та живі фото+відео обов’язкові, як і продуманий та регулярний контент.

Чому для барбершопу важливе SEO

SEO-оптимізація підсилює рекламу барбершопу, допомагаючи займати вищі позиції в Google. По запитам типу «барбершоп поруч», «чоловіча стрижка Київ» тощо вас легше знайдуть нові клієнти поблизу. Все це збільшує прибуток.

Перш за все закладу потрібен сайт, котрий можна створити самостійно за день. Допоможуть платформи-конструктори – наприклад, Tilda або WordPress, котрі мають шаблони для барбершопу чи перукарні. Обирайте структуру із блоками: «Головна сторінка», «Про нас», «Послуги», «Записатись online», «Карта, контакти, соцмережі» та «Відгуки». Заповніть кожен розділ, а на головній сторінці розмістіть УТП, опис закладу і команди.

Далі потрібно придбати і підключити домен та налаштувати базове SEO (title, description, ключовики). Готовий сайт можна публікувати, перевіривши роботу всіх кнопок та мобільну версію, і додати у GMB.

Контент-маркетинг: як говорити з аудиторією щодня

Контент-маркетинг сприяє рекламі та просуванню барбершопу, залучаючи нових клієнтів, формуючи довіру та експертність, покращуючи SEO. Це довгостроковий інструмент, що при правильному та регулярному використанні вартий вкладених зусиль.

5 ідей для постів у в соцмережах, які можна запускати без копірайтера

Ось добірка тем, що можна запропонувати підписникам.

«До/Після». Потрібні якісні фото клієнта до та після послуги. Під знімком напишіть ім’я майстра, тип стрижки, коротке враження клієнта. Контент працює за рахунок візуалізації.

«Закулісся (бекстейдж)». Потрібні фото/відео процесу: майстер готує інструменти, відвідувач п’є каву тощо. Підпис коротко описує атмосферу: «Так починається наш день». Суть у тому, щоб показати справжнє життя закладу.

«Наші клієнти». Залучіть власних відвідувачів, попросивши зробити селфі та надіславши вам. Публікуйте фото та доповнюйте підписом «Наш клієнт (ім’я) після свіжої стрижки! Дякуємо за довіру». Це ідеальний соціальний доказ, що сприяє просуванню барбершопу.

«Порада майстра». Короткі ролики, де радять, як доглядати бороду, обирати гель для волосся чи мити гребінець, – це про експертність та довіру. У дописі під відео можна порадити професійну косметику.

«Барбер тижня». Регулярно викладайте декілька фото одного майстра та факти про нього у підписі, щоб розвивати особистий бренд, підсилювати персоналізацію та впізнаваність.

контент-маркетинг барбершопу

Регулярність постингу, що формує лояльність

Те, що ви регулярно постите у соцмережах, називається контентні рубрики. Вони створюють цілісну картину життя барбершопу, формують спільноту, структурують сторінку та роблять її цікавою. Оптимально робити 3-5 постів на тиждень, щоб профіль був активним та не набридав. З регулярністю ж допоможе графік публікацій.

Ось приклад:

Понеділок:

«До/Після»

Карусель з фото

Вівторок:

«Порада майстра».

Відеоролик

Середа:

«Закулісся»

Фото/відео

Четвер:

«Барбер тижня»

Фото + текст

П’ятниця:

«Наші клієнти»

Фото + короткий підпис

Реалізувати графік допоможе контент-план (список рубрик з датами виходу, форматами та виконавцями), інструменти для відкладеного постингу (Facebook Creator Studio, Later, Planoly, Buffer) та регулярна зйомка фото та відео партіями. Також важливо відстежувати популярність рубрик, забирати неходові і додавати нові.

Локальні інфлюенсери: як знайти та домовитись

Щоб розкрутити барбершоп, задіюйте локальних інфлюенсерів. Серед їх підписників багато вашої цільової аудиторії. Їм довіряють більше, ніж зіркам, оскільки їх думка та досвід релевантні людям.

Як знайти місцевого блогера:

  • 1. Пошукати за тематичними хештегами, геотегами в Instagram.
  • 2. Подивитись, на кого підписані відвідувачі барбершопу.
  • 3. Промоніторити місцеві медіа, івенти.
  • 4. Переглянути Reels із хештегами міста.
  • 5. Записати трендове відео – локальні блогери можуть побачити та зацікавитись.

Найчастіше до співпраці інфлюенсера запрошують, пропонуючи безкоштовну послугу. Взамін просять пост/сторі, відгук/рекомендацію, теги/геолокацію. Оформлюють все це коротким та ввічливим листом: «Привіт, (ім’я блогера)! Ми – барбершоп (назва) у (місто). Захоплюємось твоїми сторіс та контентом. Пропонуємо тобі безкоштовну стрижку в обмін на сторіс або відгук. Якщо цікаво – напиши нам».

стартова online-стратегія барбершопу

Висновки

Попри велику популярність чоловічих салонів без продуманого та наполегливого маркетингу у цьому бізнесі не обійтись. Тож не зволікайте. Занурюйтесь у процес з головою, обдумуйте найбільш вигідні методи розкрутки online та offline, накидайте чернетку маркетингової стратегії та робіть перші кроки у просування барбершопу. І не бійтесь робити помилки: краще помилятись, виправлятись і йти вперед, ніж тільки мріяти про власну успішну справу.

connect-buttonПідключитисяgearSmallgearBig
logo