Як просувати студію грумінгу та отримати перших клієнтів
30.07.2025
В Україні стрімко росте попит на професійний грумінг. Відповідальні pet-власники охочіше приводять улюбленців у салони з комплексним доглядом, де пропонують гігієну, естетику та турботу. Animal-індустрія загалом розвивається і все більше грумінгів відкривається у мегаполісах та невеликих містах. Ніша вочевидь перспективна, а отже побудувати тут прибуткову справу – хороша ідея.
У блозі APPOINTER ми вже говорили на тему, як відкрити грумінг. Сьогодні ж приділимо увагу просуванню бізнесу. У цьому матеріалі вас чекають відповіді на питання, як визначити свою цільову аудиторії, які методи онлайн-розкрутки найбільш ефективні, чи досі працює зовнішня реклама грумінг салона та як не просто залучати, а утримувати клієнтів.

Зміст:
- Визначення ЦА для просування грумінгу
- Як розкрутити грумінг студію online
- Створення веб-сайту
- SEO-оптимізація
- Просування грумінгу через Instagram, Facebook, TikTok
- Таргетована реклама та Google Ads
- Офлайн реклама грумінг салона
- Співпраця з суміжними бізнесами – ветклініками та зоомагазинами
- Безкоштовні майстер-класи, відкриті уроки, консультації
- Розовсюдження друкованої поліграфії – візиток, флаєрів, постерів
- Як не тільки залучати, але й утримувати клієнтів
- Програми лояльності та реферальні програми
- Відгуки та рекомендації
- Покращення сервісу та якості послуг через зворотній зв’язок
- Висновок
Визначення ЦА для просування грумінгу
Розкрутка бізнесу починається з того, для кого ви працюєте. Грумінг – не масова послуга, а персоналізований сервіс, який обирають свідомо. Тому важливо чітко зрозуміти, хто клієнт.
Свою ЦА слід відфільтрувати за пунктами:
1. Тип тварини. Це власники собак (декоративних, виставкових, з особливими вимогами догляду) чи котів?
2. Поведінка та lifestyle pet-власника. Містяни частіше приводять хвостиків до салону через зміну сезонів чи пил. Онлайн-користувачі хочуть, щоб песик чи котик виглядав стильно, оскільки фотографують та фільмують його. Люди, що полюбляють комплексний преміум-догляд, готові за більше платити.
3. Безпосередні потреби. Чого саме шукає ЦА – регулярна гігієна та стрижка, догляд за проблемною шерстю, експрес-послуги тощо.
Визначити клієнта та скласти його портрет (звички, дохід, проблеми, витрати на тварину тощо) важливо для реклами студії грумінгу, оскільки фокус на конкретній аудиторії допоможе економно розподіляти маркетингові ресурси, створювати цільовий та емоційно влучний контент, розробити вдале УТП – тобто просуватись ефективно, обираючи потрібні канали та інструменти.
Як розкрутити грумінг студію online
До просування салону для тварин важливо підходити комплексно, проте зусилля варто зосередити на онлайн-методах. По-перше, ваша аудиторія вже в інтернеті і активно шукає там грумінг-послуги. По-друге, візуальний контент ідеально підходить для розкрутки pet-бізнесу. По-третє, онлайн-діяльність дає швидкий зворотній зв'язок та економить час за рахунок автоматизації.
Створення веб-сайту
Сайт – частину сервісу високо рівня, продажі 24/7 та інструмент побудови довіри. Клієнти знайомляться з грумінгом через сайт, складають перше враження, перевіряють репутацію. На сторінці люди дізнаються про послуги та ціни, можуть залишити заявку онлайн. Для салону це територія, на яку не діють алгоритми соцмереж. Сторінка індексується в Гуглі та допомагає знаходити клієнтів.
Щоб стати якісним інструментом просування грумінгу, сайт повинен мати:
- зручний інтерфейс, просте і зрозуміле меню;
- чіткий опис послуг: що, для кого, відповіді на часті питання;
- перелік актуальних розцінок, акцій;
- форму запису online (дата, час, автоматичне підтвердження);
- фото/відео-портфоліо, відгуки;
- коректні контакти (адреса, телефони, соцмережі, месенджери), графік роботи.
Збільшує ефективність сайту у просуванні мобільна версія, оскільки 70+ % користувачів шукають грумінг-послуги зі смартфона. Телефонна версія має швидко вантажитися, бути зручною для натискання пальцем, містити кнопку швидкого зв’язку.

SEO-оптимізація
SEO-оптимізація потрібна, оскільки сайт має бути видимим у Google. Потенційні клієнти шукають грумінг за запитами «стрижка собак Ірпінь», «грумінг Львів», «грумінг котів недорого Одеса» тощо. Неоптимізований сайт не з’явиться в ТОП видачі і людина піде в інший салон.
Також SEO залучає безкоштовний потік клієнтів. Якщо сторінка попадає в ТОП-3 Гугл-видачі, ви отримаєте велику частку органічного трафіку. У порівнянні з рекламою грумінг салону за гроші SEO – це інвестиція на довгий період, що регулярно працюватиме навіть без оплати оголошень.
Для налаштування базового SEO сайту грумінгу потрібні ключові слова (запити пошуку) у текстах (заголовках, описах сторінок та послуг), описані картинки – alt-тексти (щоб зображення з’являлись у Google Images), дружня до СЕО структура (зручна навігація, карта сайту тощо) та швидке завантаження сторінки (до 3-х секунд). Необхідно зареєструвати профіль в Google My Business (щоб мати вищий авторитет та з’являтись на Гугл-мапах). Бажана і якісна мобільна версія.
Просування грумінгу через Instagram, Facebook, TikTok
Більшість власників тварин є активними користувачами соцмедіа, де вони шукають натхнення та рекомендацій по догляду за хвостиками. Люди обов’язково переглянуть профіль грумінгу перш ніж записатись. Чим більш живими, стильними та актуальними будуть ваші соцмережі, тим краще.
Візуальна складова грає на руку грумінгу, а фото тваринок до та після процедур – ідеальний тип контенту для просування. Також візуалізація створює та укріплює емоційний зв'язок з аудиторією. Крім цього соцмережі допоможуть персоналізувати бренд і показати рівень працівників. Нарешті розкрутка у Facebook, Instagram та TikTok дешевша та ефективніша за стандартну рекламу – органічний трафік, рекомендації та репости працюють без бюджету, а правильно налаштований таргет взагалі безцінний.
Що найкраще працює на рекламу студії грумінгу у соцмережах:
- фото «до/після» – мають візуальний вау-ефект, допомагають збирати вподобайки, збільшувати впізнаваність;
- відгуки – покращують репутацію, збільшують довіру;
- поради з догляду за тваринками – експертний контент, збільшує довіру, стимулює репости;
- закулісся грумінгу (веселощі, турбота, секретики з-за лаштунків) – це про атмосферу та щирість, що залучають більше клієнтів;
- акції (1+1=3, знижки на запис у будні тощо) – знову про залучення аудиторії;
- колаборації з суміжними бізнесами (ветклініками, зоомагазинами, кінологічними школами) – обмін аудиторіями, взаємне просування;
- приваблює також інтерактив – сторіз, опитуванні, конкурси.
Щоби контент у соцмережах дійсно працював, він має бути якісним, щирим та регулярним. Щодо останнього помічним є контент-план з рубриками та розкладом публікацій.

Таргетована реклама та Google Ads
Щоб розкрутити грумінг, обов’язково опануйте таргетинг та Google Ads. Інструменти допоможуть точно попасти у потребу потенційного клієнта в моменті.
Таргетована реклама «говорить» до тих, хто вас шукає, а саме – живе поруч, має тварин та ймовірно вже взаємодіяв з профілем у соцмережах. Як запустити інструмент:
1. Визначіть аудиторію (геолокація, інтереси, мова, вік).
2. Підготуйте та використайте якісний візуал (фото/відео, Reels/Stories).
3. Напишіть коротке та зрозуміле текстове оголошення (проблема > рішення > call to action).
4. Протестуйте різні варіанти креативів (які картинки, заголовки, тексти приносять найбільше записів?).
5. Відстежуйте ефективність – кліки, покази, записи, вартість дії (допоможуть Instagram Insights, Facebook Ads Manager).
Налаштування Google Ads необхідне для підвищення видимості студії. Ефективна рекламна кампанія для просування грумінга включає кроки:
1. Обрати стратегію. Оголошення вгорі Гугл – кампанія «Пошукова мережа». Показ біля карти – «Карта Google + Локальний бізнес». Реклама клієнтам, що були на сайті – ремаркетинг.
2. Визначити ключовики. Базові – «стрижка собак Київ», «грумінг Львів», «грумер Харків», «стрижка котів Позняки». Вузькі – «грумінг експрес», «триммінг йорка», «стрижка пуделя».
3. Створити оголошення. Має включати заголовок та опис.
4. Налаштувати геотаргетинг. Обирайте рекламу в своєму районі, місті, щоб при меншому бюджеті отримати кращий результат.
Виміряти та проаналізувати результати – кліки на покази (CTR) та конверсії (записи) – допоможуть Tag Manager + Google Analytics.
Офлайн реклама грумінг салона
Поряд з інтернет-розкруткою доцільно використати зовнішню рекламу та інші offline-методи, як чудовий доповнюючий інструмент.
Співпраця з суміжними бізнесами – ветклініками та зоомагазинами
Така взаємодія вигідна усім сторонам, оскільки ви маєте схожу цільову аудиторію, через взаємні рекомендації підсилюєте довіру до один одного, етично обмінюєтесь клієнтами, скорочуєте рекламні витрати та розширюєте присутність бренду. Для взаємного просування найкраще підійдуть партнерські програми:
- знижка за рекомендацію. Приклад: ваш клієнт показує чек із зоомагазина-партнера і отримує знижку на послуги;
- реферальна програма. Приклад: ветклініка роздає своїм відвідувачам картки з кодами, що принесуть знижку у вашому салоні;
- лояльні бонуси. Відвідувачам, які постійно користуються послугами бізнесів-партнерів, надається VIP-статус та ексклюзивні можливості.
Також можна проводити спільні івенти, акції, конкурси та займатись перехресним просуванням між грумінгом та партнерами в соцмережах.
Безкоштовні майстер-класи, відкриті уроки, консультації
Це допомагає усім сторонам партнерства залучити нових клієнтів за рахунок зменшення стресу від першого контакту: людина не платить, тобто користується послугами без ризику, і у разі позитивного досвіду ймовірно повернеться. Бізнеси-партнери отримують шанс продемонструвати свою експертність, професійність та підвищити довіру. Спільні заходи сприяють органічному залученню трафіку, збору якісного та «живого» візуального контенту для соцмереж та контактів потенційних клієнтів.

Розовсюдження друкованої поліграфії – візиток, флаєрів, постерів
Метод добре залучає локальну аудиторію, оскільки люди люблять швидку інформацію та довіряють рекомендаціям у фізичному просторі. Для грумінгу це дешево та ефективно при умові вибору місць з високим потоком ЦА. Це місця вигулу тваринок, локальні несуміжні бізнеси (перукарні, кав’ярні, спортзали), місцеві ринки, під’їзди та поштові скрині, тематичні заходи про/для тварин і, звичайно ж, рецепції партнерських закладів (магазинів, аптек, кінологічних шкіл, ветклінік).
Як не тільки залучати, але й утримувати клієнтів
У просуванні та розвитку грумінгу зібрати лояльну клієнтську базу – це ключове. По-перше, залучити нового відвідувача дорожче, нім утримати існуючого. По-друге, вірна аудиторія – це стабільний прибуток, попит на додаткові послуги до основних, «сарафанне радіо», позитивні відгуки та фідбек, а також спільнота бренду, що зростає.
Програми лояльності та реферальні програми
Це стратегічний інструмент, що базується на принципах:
- «повернутись за винагородою». Бонус після певного числа візитів або за приведеного друга дає мотивацію повернутись у цей грумінг, а не шукати новий;
- вдячність формує емоційний зв'язок. Зазначені програми дають зрозуміти, що клієнта цінують. Це зміцнює прив’язаність;
- привід нагадати про себе. Якщо про вас забули, бонуси та подарунки – легальна причина зв’язатись з відвідувачем та запросити до салону.
Найкраще на утримання аудиторії працюють такі моделі програм: накопичувальна (кожен 5-й візит безкоштовний), бали за послуги (певна сума балів = щось безкоштовне), бонус сезону (після весняної стрижки знижка на літню) та реферальна класика (приведи друга – знижка 15% обом). Головне, щоб програми були зрозумілі, прозорі та не перевантажені складною математикою.
Відгуки та рекомендації
У рекламі студії грумінгу відгуки важливі, оскільки дають соціальний доказ якості, покращують репутацію online, допомагають бренду зростати. Щоб зібрати щирі відгуки, зверніться до клієнтів з проханням після послуги, використовуйте QR-коди на рецепції та візитках, підключіть розсилку у месенджерах, e-mail, sms. Також запропонуйте за відгук невеликий подарунок або знижку. Якщо отримали негатив, опрацюйте його: відповідайте спокійно та з повагою, не захищайтесь, шукайте рішення чи компроміс, по можливості переведіть розмову у приват, аналізуйте та робіть висновки.
Покращення сервісу та якості послуг через зворотній зв’язок
Коли ви просите відвідувачів про фідбек, то демонструєте турботу та розкриваєте потреби аудиторії. Зворотній зв'язок – це інформація для розвитку. Він допомагає покращувати обслуговування, а вдосконалення – знак професіоналізму. Також фідбек підсвічує можливі проблеми, сприяє їх уникненню або мінімізації. Все це працює на зміцнення відносин з аудиторією.

Висновки
Просування бізнесу – це про комплексне поєднання різних інструментів у продуманій маркетинговій стратегії, яку реалізують поступово, з увагою до деталей та аналізом проміжних результатів.
Щоб успішно розкрутити грумінг, добре вивчіть аудиторію та спрямуйте на неї рекламні зусилля. Зосередьтесь на online-просуванні – створіть сайт, оптимізуйте SEO, наповнюйте соцмережі грумінгу контентом та налаштуйте таргет. Не забудьте і про зовнішню рекламу у вигляді друкованої поліграфії та співпраці з суміжними бізнесами. Головне – працюйте не тільки на залучення аудиторії, а й на її утримання шляхом побудови емоційного зв’язку та довіри.