Як розкрутити манікюрний салон
30.09.2022
Отже, ви відчинили манікюрний кабінет. А як щодо реклами? Сьогодні обговоримо цю важливу тему від А до Я. Як привабливо оформити вивіску та фасад? Які компоненти включає зовнішня реклама салону? Чому приділити увагу, рухаючись в інтернеті? Також наведемо приклади реклами, яка nail-бару не підходить. Читайте статтю до кінця – у блозі APPOINTER традиційно докладні та вичерпні матеріали.
Зміст:
- Навіщо манікюрному салону реклама
- Зовнішнє оформлення салону
- Види зовнішньої реклами, корисні нігтьовій студії
- Просування манікюрного салону в інтернеті
- Ще кілька варіантів просування
- Реклама, яка не підходить манікюрній студії
- Декілька корисних порад на закінчення
Навіщо манікюрному салону реклама
Ніша манікюру прибуткова і перспективна, але конкуренція тут висока, отже, треба виділитися, щоб залучити клієнта. Рівень сервісу, тямущі фахівці та вдала локація зі стильним оформленням – це основа. А заявити про себе, утриматися на плаву та процвітати допоможе реклама. До цього питання підійдіть продумано та системно, щоб вкласти кошти розумно та отримати віддачу.
Просуватися можна багатьма способами. Щоб визначити найперспективніший, проведіть підготовчу роботу:
- хто клієнт, який він?
- які масштаби бізнесу?
- у чому фішка вашого салону?
Якщо подумати, провести дослідження та відповісти на запитання докладно, ви виявите комплекс напрямків, які несуть максимум користі саме вашому салону манікюру.
Далі поговоримо, за допомогою чого взагалі можна рекламувати манікюрний бізнес.
Зовнішне оформлення салону
Дизайн фасаду та вітрини
Як залучити клієнтів до манікюрного салону? Почніть із фасаду.
По перше, Дайте зрозуміти людині (він просто йде повз у своїх справах), що всередині саме манікюрна студія, і без слів запросіть увійти. По-друге, вдалий фасад не загороджений деревами, максимально помітний, стильно виконаний та привабливий для потенційної аудиторії. Експериментуйте з кольором та декором – тут немає жорстких правил.
Переходимо до вітрини. Вона може:
- наголошувати, що всередині клієнта чекає манікюрний салон. Професійні фото з прикладами дизайну нігтів, повідомлення про ваші процедури та акції – інформація, яку варто розмістити на вітрині;
- дозволяти людині заглянути всередину, побачити інтер'єр, спостерігати за роботою майстрів. Для цього не заклеюйте постерами всю вітрину – залиште прозорі ділянки.
Оформлення вітрини салону може продати одну з функцій або комбінувати обидві.
Вивіска, яка працює на вас
Вивіска актуальна для великої студії, маленького кабінету, салону всередині ТЦ і бізнесу, що окремо стоїть.
З метою реклами манікюрного салону зробіть велику, яскраву, помітну здалеку ідентифікуючу вас вивіску. Обов'язково напишіть, що це салон/студія нігтів: вивіска, яка вказує на профіль, не дасть людям заплутатися. Для максимальної кидкості на тлі будь-якого оточення (+ у темряві), замовте варіант із підсвічуванням.
Види зовнішньої реклами, корисні нігтьовій студії
Яким має бути банер
Ще один спосіб привернути увагу клієнтів – банер. Він спрацює за таких умов:
- буде достатньо великого розміру;
- розташується в "правильному" місці - поблизу салону, але в прохідній, жвавій точці;
- дасть людині причину зайти – з метою реклами манікюрного салону на банері розмістіть повідомлення про акцію, знижку, бонус.
При достатньому бюджеті зробіть банер з підсвічуванням – таке не загубиться у жвавому торговому центрі.
Приймаючи рішення про банер, подумайте, наскільки інформативна ваша вивіска, помітний фасад, креативно оформлена вітрина та вдале розташування студії. Можливо, цих компонентів достатньо, а в банери немає сенсу.
Реклама у ліфтах
Мова про плакати, які розумно розклеїти у витягах житлових будинків поблизу салону. Плюс варіанти – чимало потенційних клієнток звернуть на постер увагу, дізнаються про вас та зайдуть у гості.
Для успішної реклами манікюрного салону в ліфті зробіть постери креативно, щоб вони виділялися на тлі іншого подібного матеріалу. Обов'язково розмістіть на них повідомлення про акцію – стимулюйте аудиторію заглянути.
Стильні покажчики
Так, саме стильні. Тому що тлумачний покажчик комбінує функцію декору та вказує напрямок до салону манікюру. Це у своєму роді візитка-запрошення і вона повинна привертати увагу, як вітрина, фасад і вивіска.
Скористатися інструментом однозначно варто власникам салонів, які розташовані не на самому видному місці.
Просування манікюрного салону в інтернеті
Сайт візитка
Великій нігтьовій студії корисно завести сайт. Бізнесу меншого формату (корнер, кабінет) можна зосередитись на групах у соціальних мережах.
Якщо створюєте сайт, виділіть достатньо коштів. Саме сайт-візитка добре просуває нігтьовий салон в інтернеті. Бажано, щоб ваш сайт:
- приносив користь. Наповніть сторінку корисними статтями, фотографіями/відео робіт, описами послуг, цінами. Зробіть розділ відгуків та ін.;
- мав інтуїтивний інтерфейс - відвідувач заходить, за хвилину розуміється, що до чого;
- був оптимізований - клієнти прописують у Google запити, знаходять вас на першій сторінці видачі;
- привертав додаткову увагу рекламним повідомленням про якусь знижку.
Замість сайту можна розмістити рекламу манікюрного салону Google.
Сторінки/групи в соцмережах
Якщо від сайту можна відмовитися без втрат, то ведення соціальних медіа є обов'язковим для нігтьової студії будь-якого розміру. Одним цим інструментом ви досягнете максимального просування.
Чому соцмережі працюють, які у них плюси:
- легко наповнити корисним контентом – постами, фото, відео про салон, послуги, приклади робіт;
- додавши хештеги, ви зможете просуватися, привертати увагу більшої кількості людей. Також працюватимуть ріпости;
- можливість прямої, швидкої, зручної комунікації з покупцем послуг – можна інформувати про акції, отримувати зворотний зв'язок, записувати в салон та ін.
Розкрутити манікюрний салондопоможуть майданчики Twitter, Facebook, Instagram, гурти в Telegram.
Таргетована реклама
Інвестиція в цей інструмент дозволить показати рекламне повідомлення потенційному клієнту своєчасно та у потрібному обсязі. Можливо, грамотно налаштувати таку рекламу вийде не відразу, але оскільки націлення – гнучкий інструмент, у результаті ви точно потрапите до своєї аудиторії.
Використання рекламної реклами дасть вашим клієнтам можливість проходити максимально короткий шлях до запису на послуги – без дзвінка, написання повідомлень, спілкування з адміністраторами. У сучасної людини мало часу, вона оцінить такі зручності. У результаті виграють усі – ваша аудиторія та ваш бізнес.
Оголошення на сайтах
Це швидше додатковий, причому робочий засіб реклами манікюрного салону. Перегляньте онлайн-дошки оголошень у вашому місті. Зверніть увагу на безкоштовні сайти, TG-канали, форуми на тему. Помістіть на відповідному майданчику повідомлення про свій бізнес, послуги, акції. Ще один варіант - реклама, стилізована під відгук клієнта. Її можна спробувати розмістити на форумі.
Ще кілька варіантів просування
Роздавальна поліграфія
Щоб залучити клієнтів до манікюрного салону, скористайтесь потенціалом листівок, флаєрів, візиток. Цей метод реклами не застарів, від нього за правильного підходу буде толк.
Листівки та флаєри – ідеальний роздатковий матеріал. Вручайте їх людям у руки поруч із салоном, розповсюджуйте по поштових скриньках будинків неподалік. Щоб це потрапило в ціль, розміщуйте на листівках маленький, лаконічний текст про ваші послуги та/або акційні пропозиції. В ідеалі повторюйте роздачу/розкид по ящиках раз на 1-2 місяці.
Візитки потрібні не лише на стійці адміністрації манікюрного салону. Домовитеся про партнерство з суміжним бізнесом - залиште візитки в салоні масажу, brow-/lash-барі, фітнес-клубі, магазині косметики та ін. Це дозволить прорекламуватися + обмінятися клієнтами. На візитівках обов'язково надрукуйте повний набір контактів – адресу, телефони, електронну пошту, соціальні мережі, сайт студії.
Акції, бонуси, знижки
Перелічене – це реклама манікюрного салону. Це спосіб збільшити базу клієнтів, підвищити лояльність нинішньої аудиторії, плюс ви завантажите майстрів роботою навіть у не ходовий час.
Акції та знижки – це про вигідніші ціни на процедури у певний час. Бонуси частіше про сервіс: напій для клієнта, сувеніри у вигляді пробників косметики, особлива атмосфера лаунж-зони та ін.
Інформацію про всі ваші плюшки можна розміщувати на листівках, флаєрах, постерах, на вітрині, соціальних медіа, на сайті.
Карти клієнтам
Або клубні картки. Ви створюєте ком'юніті манікюрного салону – вірну вам аудиторію. Видаючи постійним клієнтам пластикові карти, ви (крім реклами) підвищуєте лояльність аудиторії та стимулюєте людей приводити нових клієнтів. Сама по собі карта несе ще один приємний момент – знижку/накопичення бонусів, які можна обміняти на подарунок чи процедуру.
«Сарафанне» радіо
Цей спосіб просування манікюрного салону почне працювати на вас, якщо людям у вас сподобається. Тобто спочатку ви вкладаєтеся у репутацію, а потім вона приносить дивіденди. Тому важливо:
- регулярно підвищувати кваліфікацію майстрів;
- підтримувати рівень обслуговування у салоні на висоті;
- збирати побажання/зауваження клієнтів шляхом опитувань та анкет (+ реагувати на них);
- купувати гарне обладнання;
- підтримувати санітарію;
- стежити за трендами та вводити нові послуги.
Реклама, яка не підходить манікюрній студії
Ми перерахували потрібні методи, як розкрутити манікюрний салон. А яка реклама не підійде? Якщо узагальнити відповідь це питання, то вся затратна. Сюди входить:
- Просування на ТБ, радіо.
- Реклама у пресі – журнали, газети, довідники, ін.
- Дорога «зовнішня реклама» - наприклад, бігборди.
Виняток – мережі манікюрних студій. Мається на увазі бізнес з розмахом і великими засобами, які він може дозволити собі вкласти в рекламу і не прогоріти у разі невдачі.
Декілька корисних порад на закінчення
Реклама манікюрного салону важлива і до відкриття бізнесу та під час роботи. Ця реклама має бути продуманою та запланованою. Тому виділяйте бюджет на просування нарівні з витратами на закупівлю витратних матеріалів, наприклад.
Також важливо тестувати різні рекламні канали, аналізувати результат та прибирати те, що є неефективним. Паралельно з цим спілкуйтеся з клієнтом на постійній основі. І якщо є можливість, найміть маркетолога або хоча б спеціаліста SMM для ведення соціальних мереж. Тому що дві голови у питанні реклами точно кращі за одну.