Як залучити клієнтів на масаж: дієві способи

Автор: Віталі Бродетскі

15.08.2023

Як масажисту залучити клієнтів – про це говоримо сьогодні у блозі APPOINTER. Де знайти перших відвідувачів? Як використовувати сайт та соцмережі? Як перетворити аудиторію на постійну клієнтську базу? Читайте статтю до кінця, щоб дізнатися, чим корисна CRM-система та в чому головна умова постійного клієнтопотоку.

Как массажисту привлечь клиентов

Зміст:

 

Чому вміти залучити клієнтів на масаж важливо

Заробіток масажиста залежить від кількості клієнтів, а значить потрібно вчитися їх шукати. Конкуренція у ніші висока, тому можна бути першокласним фахівцем і сидіти без роботи, якщо про вас не знають. Звичайно, кваліфікація для масажиста є важливою. Але важливо і просувати себе всіма доступними способами. Чим раніше ви цим займетеся, тим краще, щоб одночасно вдосконалюватись у майстерності та навичках роботи з людьми.

Як знайти перших клієнтів для масажу

Якщо ви тільки починаєте шлях, накопичити досвід, дізнатися «внутрішню кухню» та залучити першу аудиторію допоможе робота у масажному салоні. Не женіться за великим заробітком, важливіше практика – у масажі та в комунікації. Надаючи послуги в салоні, пропонуйте зацікавленим відвідувачам масаж вдома за вигіднішу ціну, щоб зібрати власну клієнтську базу. Також робота у студії – корисний досвід, якщо плануєте у майбутньому відкрити свою справу.

Як ще залучити нових клієнтів на масаж?

Реєстрація на спеціалізованих порталах

Пошукайте у мережі каталоги масажистів, профільні портали. Створіть сторінку/анкету на кожному ресурсі. Для збільшення шансів на успіх докладно заповнюйте профіль: опишіть кваліфікацію, підхід у роботі, набір масажних методик, дайте контактні дані. Ваше завдання – виділитись серед конкурентів, викликати у потенційного клієнта довіру.

Іноді проф-портали беруть плату за просування анкети. Не лякайтеся цього та сприймайте як інвестицію.

У чому ваша фішка

Як набрати клієнтів на масаж, особливо на початку? Виділитись. Що особливого ви готові запропонувати потенційному відвідувачу?

Завдання із зірочкою, оскільки у масажній сфері складно винайти велосипед. Техніки та послуги у всіх стандартні. Але спробуйте знайти свою особливість:

  • у святковий період робіть відвідувачам невеликі подарунки;
  • додайте до сеансу напій – трав'яний чай, тонізуючий лимонад;
  • в базові масажні олії капніть кілька крапель ефірних - для аромату та атмосфери.

Такі хитрощі працюють не відразу, але у перспективі дають результат.

Перші клієнти – сім'я та друзі

Перших клієнтів масажистові простіше знайти у найближчому колі спілкування. Спочатку розкажіть сім'ї, сусідам, друзям, приятелям про себе. Уточніть, скільки коштують ваші послуги. Всім перерахованим людям запропонуйте знижку на масаж. Стимулюйте перших клієнтів розповідати про вас іншим. Все це принесе, по-перше, досвід, а по-друге, відгуки, які можна використовувати у подальшому залученні аудиторії.

способы привлечь клиентов на массаж

Старе добре сарафанне радіо

Щоб залучити нових клієнтів на масаж за допомогою «сарафанного радіо», не потрібно щось освоювати, купувати чи друкувати. Обслуговуйте поточних клієнтів так, щоб вони рекомендували іншим людям. Головне – професіоналізм, кваліфікація, методики роботи, приємна комунікація. Чим вища якість всього цього, тим краще працює «сарафанне радіо». Першою його ланкою можуть стати якраз сім'я та друзі.

Дошка оголошень

Використовуйте звичайні дошки оголошень в інтернеті, пропонуйте свої послуги. Плюси цього способу залучити клієнтів – не потрібно платити гроші, докладається зусиль мінімум. Концентруйтеся в оголошенні на конкретиці масажних послуг, їх результативності, ціні, а також список контактів.

Знижки та акції люблять усі

Пропонуючи знижку/проводячи акцію, ви залучаєте нових клієнтів на масаж + вкладаєтесь у лояльність старих. Використовувати інструмент важливо з розумом. Знижки не повинні бути надто великими: це не вигідно вам і може відлякати людей. Середня вартість послуг зазвичай викликає більшу довіру, ніж низька.

Щодо акцій, спробуйте такі варіанти:

  • знижка на послугу за репост у соціальних мережах;
  • знижка 50% на масаж, якщо клієнт привів друга;
  • знижка за фото з кабінету масажиста + позначку облікового запису;
  • бонусна ціна тому, хто купив курс масажу (щоб у перерахунку на окремі процедури людині було вигідно);
  • знижки на денний годинник (люди частіше ходять увечері, так можна продавати неходовий час).

Користь візитки

Набір інформативних візитних карток має бути у кожного масажиста. Вручити візитку за наявності приводу – ввічливий спосіб запропонувати послуги (другу/незнайомцю) та залучити клієнтів на масаж (з більшою ймовірністю вам зателефонує той, хто матиме візитку). Також візитні картки – атрибут перехресної реклами. Ви розміщуєте свої на інфо-стійці суміжних бізнесів (спортклуби, манікюрні кабінети, косметології, перукарні, аптеки), а у своєму кабінеті/вдома кладете їх візитки. Спробуйте цей варіант у точках високої прохідності – кав'ярнях, магазинах косметики, одягу.

Сертифікати на масаж

Подарункові сертифікати ви можете виготовити самотужки, використовуючи шаблони з мережі. Вкажіть номінал, послугу, термін дії сертифіката, контакти. Першими адресатами нехай будуть родичі, друзі.

Щоб залучати клієнтів на масаж за допомогою сертифікатів, повідомте, що вони у вас є (наприклад, у соц. мережах, анкеті) та запропонуйте передплатникам приводи подарувати масаж другу, коханій людині, члену сім'ї, колезі. Особливо це актуально у святковий період. Якщо у вас свій масажний кабінет, то нехай сертифікати будуть на інфо-стійкі.

Как найти первых клиентов для массажа

Як знайти клієнтів масажисту з власним сайтом

Початківцю масажу не обов'язково відразу створювати сайт. Але вкласти кошти у якісний лендинг згодом варто, оскільки це атрибут особистого бренду, інструмент просування, внесок у довіру клієнтів, вищий рівень експертності.

Щоб сайт залучав клієнтів для масажиста, він має бути професійно зроблений, грамотно структурований, наповнений. Розмістіть на сторінці контактні номери телефонів, посилання на соцмережі, активну кнопку/коротку форму для запису на сеанс. Вкажіть свої досягнення, переваги, розпишіть процедури, що проводяться. Якщо зараз діє акція, дайте це знати. Розмістіть на сайті реальні відгуки клієнтів.

Як залучити клієнтів на масаж через соціальні мережі

Більшість потенційних відвідувачів шукають спеціаліста в соцмережах – дізнаються про майстрів, методики, цікавляться кваліфікацією та особистим життям масажистів, оцінюють результати роботи, читають відгуки. Тому грамотно вести соціальні мережі обов'язково. Створіть спеціальну групу/профіль в соцмережі, про послуги масажу вказуйте у статусі, розкажіть про методики, якими володієте. Пишіть без складної термінології та не забудьте про свою фішку. У соцмережах також доведеться мати справу з конкурентами, тому нехай контент на сторінці буде якісним.

Як наповнювати соцмережі, щоб залучити клієнтів до масажу?

Розповідайте про процедури

Так ви відповісте на можливі запитання клієнтів:

  • що включає процедуру?
  • Як підібрати масаж?
  • що чекає на людину на сеансі?
  • опис результату.

Опис процедур підвищить попит на них, зніме частину заперечень та побоювань. Щоб посилити ефект, розбавляйте тексти фото і відео робочого процесу. Зокрема важливі фотографії «до» та «після», щоб наочніше продемонструвати ефект різних методик масажу. Також у пости додавайте зачіпку для передплатників – питання, ігровий елемент («А вгадайте…?»).

Лайфхаки та поради

Бажаєте легко знайти клієнтів на масаж? Публікуйте корисності, навчайте передплатників, ділитеся лайфхаками. Підвищуючи освіченість аудиторії, ви підвищите попит на послуги зробите внесок у свою репутацію. Розкажіть про симптоми різних хвороб та станів, з якими допоможе масаж. Покажіть реальні приклади людей, яким після курсу стало краще. Заведіть рубрику «Руйнування міфів». Організовуйте через соцмережі особисті зустрічі, майстер-класи.

Спілкування з передплатниками

Щоб привабити клієнтів, масажистові важливо стимулювати комунікацію на своїх майданчиках, відповідати на запитання/коментарі, які залишають користувачі. Якщо з другим усе зрозуміло, то перше можна посилити за рахунок закликів до обговорення тієї чи іншої теми, інтерактивних сториз, різних вікторин. Запитуйте людей, що їм цікаво читати на вашій сторінці. Дайте зрозуміти, що до вас можна прийти за порадою.

Как найти клиентов массажисту

Демонструйте результат, публікуйте відгуки

Масажистам складніше показати результат діяльності, ніж, наприклад, перукарям чи майстрам манікюру. Але можливості це зробити є. Фото «до» та «після» процедури/повного курсу масажу дуже допомагають. Підсилять ці фотографії відгуки реальних клієнтів. В ідеалі створіть окрему папку/розділ із галереєю результатів, відгуками аудиторії.

Влаштовуйте розіграші

Акція, конкурс, знижка – класичні способи збільшити залучення + залучити нових клієнтів на масаж. Декілька ідей:

  • розіграш знижки/безкоштовної процедури серед тих, хто залишив коментар, зазначив друга, поставив лайк;
  • презент кожному новому передплатнику (наприклад, знижка на масаж);
  • вигідна ціна на неходовий час – день, ранок;
  • бонуси іменинникам у святкові дні.

Додати тематичний гумор

Навіть найкорисніший контент докучає, тому розбавляйте його гумором – люди побачать жартома себе, відчувають емоції, загальний відгук збільшиться. При цьому навіть у жартівливому пості можна нагадати про послуги, акції, знижки, віконця у графіку масажиста.

Як знайти клієнтів на масаж і зробити їх постійними

Щоб утримувати зібрану аудиторію, доведеться також докладати зусиль. Ваша основа – якісний сервіс та високий професіоналізм. Окрім цього працюйте на повторні продажі.

Інформуйте аудиторію про вікна у графіку. Корисно брати у відвідувачів e-mail і, скажімо, щотижня робити розсилку з вільним часом.

Пропонуйте додаткові процедури. Відвідувач прийшов уперше і залишився задоволений? Розкажіть, скільки потрібно процедур, щоб позбавитися проблеми, і ненав'язливо стимулюйте повторний запис.

Телефонуйте/пишіть клієнтам + пропонуйте знижки, акції. Добре працює з тими відвідувачами, які ходили регулярно і раптом перестали.

CRM-система – вірний помічник

CRM – інструмент, який робить повторні продажі ефективнішими та спрощує ведення бізнесу в цілому. У питанні пошуку клієнтів на масаж CRM-система відповідає за збір + зберігання даних аудиторії, розсилає нагадування про візити, інформує людей про акції, знижки. Програма не втратить номер телефону, електронну адресу відвідувача, запам'ятає його ім'я та процедури, які він проходив кілька років тому, розвантажить вас від зайвих дій, допоможе ненав'язливо покращити сервіс. Все це доступно за невелику абонентську плату.

Компанія APPOINTER пропонує власну систему CRM – просту, зрозумілу та легко вбудовувану у бізнес, зокрема – масажний.

Головне для масажиста

Щоб залучити клієнтів, масажистові важливо бути професіоналом + знаходити підхід до різних людей. Без цього жоден новаторський спосіб просування не дасть стійкого результату.

На кожному прийомі з'ясовуйте, з якою метою людина прийшла, в чому її індивідуальні особливості, які процедури будуть корисні саме їй. Під час масажу уточнюйте, чи комфортно клієнту, чи йому не боляче. За згодою робіть фотографії до сеансу та після. Дайте додаткові рекомендації щодо способу життя, харчування, сну. У спілкуванні не забувайте про людські якості – гумор, привітність, впевнена комунікація. Не порушуйте кордону. Такий підхід приверне до вас відвідувачів.

Щоб професіоналізм зростав, навчайтеся та вдосконалюйтесь постійно. Будьте в курсі новинок та трендів масажної сфери, освоюйте нові техніки, глибоко вникайте в методики, вкладайте кошти у семінари, курси, тренінги, розвивайте знайомства з колегами, переймайте досвід.

как привлечь клиентов на массаж

Висновок

Отже, резюмуємо ключові моменти, які допоможуть залучити клієнтів до масажу.

Збільшення аудиторії – така сама робота, як і масажні послуги. Проводьте її офлайн та онлайн, а краще – комбінуйте підходи. Найбільший акцент у просуванні зробіть на соціальних мережах, створюючи якісний контент активно спілкуючись на сторінках. Не забувайте про повторний продаж, візьміть собі в помічники систему CRM. І звичайно, навчайтеся та регулярно підвищуйте навички.

connect-buttonПідключитисяgearSmallgearBig
logo