Ідеї для залучення клієнтів до салону краси
15.03.2023
Як швидко залучити більше клієнтів до нового бьюті-салону? APPOINTER пропонує обговорити цю тему з обох сторін. Спочатку поговоримо про гарні ідеї щодо залучення відвідувачів, потім пройдемося по помилкам – чого не варто робити і чому. А наприкінці статті ми розповімо, чим вашому бізнесу буде корисна система CRM.
Зміст:
- Залучення клієнтів до студії краси: що важливо розуміти
- Кого ви хочете залучити
- Актуальні фішки для залучення відвідувачів до салону краси
- Налаштування контекстної реклами
- Комунікація через соціальні мережі
- Бонуси, картки клієнтів, абонементи, програми лояльності
- Регулярне оновлення послуг салону краси
- Акції у б'юті-студії
- Подарункові сертифікати, сувеніри та ін. як реклама
- Як не залучити людей до салону краси: розхожі помилки
- CRM-система – інструмент збільшення клієнтської бази
- Висновок
Залучення клієнтів до студії краси: що важливо розуміти
Бьюті-салони відкриваються на кожному кроці, пропонують +/- однакові послуги, конкурують за кожного відвідувача. Щоб людина вибрала саме вас, її потрібно залучити, запросити увійти та стимулювати залишитися. Це вимагатиме освоєння та використання різних фішок з регулярним вкладенням часу та зусиль.
Чи готові? Тоді давайте розбиратись. Але перед розбором найефективніших ідей для залучення клієнтів зазначимо, що комбінація просування через інтернет із використанням офлайн-методів працюють найкраще.
Кого ви хочете залучити
Перед активними кроками у залученні клієнтів до салону краси, визначтеся, хто ці клієнти. Проаналізувати аудиторію допоможуть відповіді на запитання:
- бьюті-студія розрахована на жінок чи чоловіків?
- який середній вік клієнта/клієнтки?
- скільки він/вона в середньому заробляють, у якій сфері працюють (можливо, навчаються, ведуть домашнє господарство тощо), що роблять поза роботою?
Що добре себе показало зі студіями, відкритими за франшизою, може не спрацювати для бьюті-салону в районі-спальнику. А цільові аудиторії салонів "люкс" та "економ" мають різні "тригери", на які потрібно буде натискати. Тому докладний портрет відвідувача допоможе зрозуміти які способи реклами підійдуть.
Актуальні фішки для залучення відвідувачів до салону краси
Виділимо з досвіду власників успішних салонів ті ідеї, які працюють найкраще на збільшення та утримання аудиторії.
Налаштування контекстної реклами
Контекстна реклама в Google Ads сама приверне нових клієнтів до вашого салону, якщо вона налаштована правильно. Тобто коли потенційний відвідувач запитає Гугл: «Освітлити волосся Ірпінь», він побачить у пошуковій видачі і на спец. сайтах саме ваше оголошення.
У чому переваги використання, зокрема для б'юті-бізнесу:
- потенційна аудиторія величезна;
- оголошення спрямовані лише на зацікавленого клієнта;
- найпомітніші позиції GOOGLE-пошук – ваші;
- ви платите за перехід за оголошенням (не за показ);
- можливість гнучкого налаштування рекламного інструменту;
- відносно доступна вартість + можливість розпочати з невеликого бюджету;
- статистика доступна відразу.
Ще один плюс – ви зможете налаштувати інструмент. Це не складно. Але є варіант і наймати спеціаліста з контекстної реклами: це коштує грошей, але ефективність використання зросте.
Комунікація через соціальні мережі
Майданчики соціальних медіа – відмінне місце, щоб сформувати співтовариство, більшість якого потім трансформується на клієнтську базу. Для візуального бізнесу на кшталт студії краси чудово підійде Instagram, TicToc, Facebook та YouTube. Краще зосередитись на 1-2 соцмережах, щоб просування було максимально якісним.
Як залучити клієнтів до салону краси через інстаграм та ін. майданчики? Декілька порад:
- візуал + наповнення сторінок мають бути «продаючими»: оформіть все зі смаком, використовуйте символіку та брендові кольори, доступно пояснюйте клієнтам, чому до вас вигідно приходити;
- щоб постінг не був хаотичним, використовуйте заздалегідь продуманий і складений план контенту. Основні рекомендації – не постити дуже часто/рідко, придумати регулярні рубрики, актуальні для аудиторії, балансувати між прогріванням передплатників, корисною інформацією та розважальною;
- наголошуйте на фото, відео з результатами процедур. Люди захочуть оцінити майстрів та послуги заздалегідь;
- інформуйте передплатників про акції салону краси;
- публікуйте опитування, щоб розуміти, які послуги цікавлять аудиторію;
- головне – дайте передплатникам можливість записатись до вас онлайн. Переважна частина аудиторії (доведено дослідженнями 8000 бьюті-студій) віддають перевагу запису через соціальні сторінки та сайт телефонному дзвінку.
***
Також відмінні онлайн-інструменти просування – це створення власного сайту, непряма реклама через статті у тематичних пабликах, лендинги для клієнтів, де вони зможуть записатися, наприклад, на нову послугу зі знижкою.
Бонуси, картки клієнтів, абонементи, програми лояльності
Переходимо до офлайн-методів залучення клієнтів до салону. Абонементи, знижки для постійних відвідувачів, кешбеки та бонуси працюють добре з двох причин. Перша – люди люблять платити менше, ніж спочатку розраховували. Друга – накопичені бонуси та знижки стимулюють людину повертатися в салон (перетворюють її на постійного відвідувача). Але для успіху важлива продуманість: програма лояльності повинна відгукуватися клієнту + не бути неповноцінною для вас.
Популярні ідеї залучення та утримання клієнтів:
- нарахування за кожний візит балів, які відвідувач зможе конвертувати у знижку на послуги;
- знижка клієнту, який витратив за один візит певну суму;
- повторна послуга у подарунок – наприклад, 3-а стрижка безкоштовно;
- бонуси за те, що відвідувач привів друга, колегу, родича (тобто нового клієнта);
- купівля абонементу на кілька процедур з гарною знижкою для однієї послуги.
Регулярне оновлення послуг салону краси
Як збільшити кількість клієнтів б'юті-студії? Регулярно оновлювати асортимент. Відвідувачі згодом захочуть новинок, які підбадьорять інтерес. Важливо, щоб це були не просто нові процедури, а й такими, що відповідають потребам аудиторії + ефективні. Можна запитати самих клієнтів, яких послуг їм не вистачає.
У цьому питанні необов'язково винаходити щось нове. Можна розвивати та вдосконалювати свою торгову пропозицію, поступово нарощуючи її. Для цього регулярно вкладайтеся у підвищення кваліфікації майстрів, адміністраторів та інших членів команди. Купуйте якісні навчальні курси. Слідкуйте за б'юті-ринком та відомими брендами (в т. ч. зарубіжними). Комуніціюйте з колегами та обмінюйтесь професійним досвідом. Зрештою, контролюйте рівень обслуговування в салоні краси, збираючи зауваження клієнтів та реагуючи на них.
Акції у б'юті-студії
Щоб акції давали результат – залучали клієнтів до салону краси, організовуйте їх правильно. Вдала акція відповідає критеріям актуальності та своєчасності. Варіант 1: влітку на додаток до стрижки даруйте клієнту процедуру догляду за волоссям - наприклад, маску, що зміцнює. Варіант 2: знижки на послуги даруйте не в день народження відвідувача, а протягом тижня перед датою (бо людина захоче причепуритися перед святом).
Акційні пропозиції важливо добре обмірковувати перед запуском – чи вони сподобаються клієнту, чи вигідні салону (фінансово чи в іншому сенсі)? Приклади для наочності:
- Акція «Комплекс процедур зі знижкою». Вигода клієнта: можна одержати набір послуг в одному місці + заплатити менше. Вигода салону: збільшується оберт + підвищується середній чек.
- Акція "Знижка за фотографію". Вигода клієнта: він дозволяє опублікувати свої фото «до і після процедури» > отримує знижку. Вигода салону: такі фотографії – контент для соц. мереж, сайту та портфоліо бьюті-студії, що приваблює аудиторію.
Подарункові сертифікати, сувеніри та ін. як реклама
Як швидко та ненав'язливо залучити більше клієнтів у салон?
Спосіб 1 - нехай на стійці reception завжди будуть подарункові сертифікати кількох номіналів. Клієнти, які відвідують вас регулярно, точно захочуть подарувати таке задоволення комусь із друзів, родичів, колег. Т. ч. подарунковий сертифікат – удосконалене сарафанне радіо, що працює на збільшення аудиторії.
Спосіб 2 - флаєри з невеликими знижками як роздатковий матеріал. Щоб це працювало, найміть промоутерів, продумайте їхній зовнішній вигляд, поставте в місцях накопичення потенційної аудиторії.
Спосіб 3 – сувенірка з символікою, адресою, контактами вашого салону: брелоки, чашки, ручки, футболки, шоколадки та ін. Це спосіб залучати до салону нових клієнтів + компонент хорошого сервісу для наявної аудиторії.
Як не залучити людей до салону краси: розхожі помилки
Чого не варто робити, намагаючись збільшити аудиторію?
Практикувати зайву наполегливість і ввічливість. Одна справа - ненав'язливо запропонувати клієнту, що прийшов на стрижку, зробити і укладання. Інше – щодня закидати його електронну пошту рекламною розсилкою вигідних пропозицій.
Ігнорувати незадовільні санітарні умови. Можна скільки завгодно вкладатися в рекламу та вигадувати акції, а потім одного разу занести людині інфекцію під час процедури та занапастити репутацію б'юті-студії на роки.
Уникати контакту, зустрівши відвідувача поза салоном. Необов'язково обійматися та ініціювати розмову, але бути привітним і вітатись варто.
Інвестувати час та гроші, намагаючись усім догодити. Дотримуйтесь графіку роботи та вихідних салонів, поважайте свій час і час співробітників, щоб переробка не призвела до вигоряння.
Звичайно, ключова помилка у залученні клієнтів до салону краси – відсутність розвитку. Тримайте руку на пульсі галузі та опановуйте нові горизонти, навіть якщо у вас маленька бюджетна студія.
CRM-система – інструмент збільшення клієнтської бази
Використання CRM допомагає залучити нових клієнтів та підвищити лояльність наявних, оскільки автоматизує безліч завдань.
Програмне забезпечення допоможе:
- створити повну базу даних про відвідувачів, доступну до прочитання та доповнення у будь-який момент;
- комунікувати з людьми швидко та ефективно;
- не втрачати запис на послуги;
- дати клієнтам опцію віддалено бронювати час відвідування;
- розсилати нагадування про візит;
- інформувати про акції в ненав'язливій формі та багато інших.
У результаті зростає клієнтська база, підвищується якість сервісу, з'являється можливість ефективно просувати бізнес, отримувати актуальні звіти і приймати рішення на їх основі.
Компанія APPOINTER розробила CRM-систему, яка ідеально підходить для салону краси. Вона просто інтегрується у бізнес, розвантажує вашу команду від зайвої роботи, підвищує продуктивність співробітників та прибутковість справи.
Висновок
Ключова думка цієї статті: щоб залучити клієнтів до салону краси, потрібно докладати зусиль постійно. Це систематична робота, основні моменти якої – удосконалювати кваліфікацію персоналу, нарощувати спектр послуг, комунікувати з аудиторією, рекламуватись, не дозволяти просідати сервісу та підтримувати ідеальні санітарні умови в салоні. Без амбіцій, бажання розвиватися та любові до того, чим ви займаєтеся, не обійтися. Але якщо ці компоненти є, у вас все вийде. А посильну допомогу завжди рада надати сучасна та функціональна CRM-система від компанії APPOINTER.