Затребуваність приватних клінік зростає, а разом з нею - потік клієнтів. Співробітники медцентрів перевантажені обов'язками, заявками та розрахунками. Як допомогти команді? Як автоматизувати управлінські процеси і облік на підприємстві? Відповідь - програмне забезпечення для медицини від компанії Appointer.
Сучасне ПЗ, адаптація під медичну сферу (будь-які види клінік), зрозумілий інтерфейс і просте впровадження - лише частина переваг, які дає CRM система. Менші витрати ресурсів і зростання прибутку гарантовані!
Не конфліктує з IP-телефонією незалежно від провайдера. Під час дзвінків зручно створювати нові облікові записи.
Аудиторія записується в клініку через майданчики VK, FB, Instagram і ваш сайт.
З попереднього ПЗ вашого медцентру інформацію без втрат легко перенести в CRM Appointer.
Використовуйте програму управління клінікою на будь-якому гаджеті і браузері.
Нагадування про візити, акціях за допомогою повідомлень на телефон і ел. пошту. Автоматична розсилка.
Короткий ролик відніме менше хвилини і доступно пояснить принципи роботи програми для медцентру, розповість про її можливості та переваги.
Познайомте співробітників медцентру з перевагами CRM-системи.
Для безболісного переходу на нову CRM ми ділимо процес на зрозумілі етапи:
Консультація з власником. Аналізуємо поточний стан бізнесу і допомагаємо зрозуміти, які труднощі вирішить програма управління клінікою.
Персональний кабінет власника. Створюємо та налаштовуємо його.
Навчання роботі з програмним забезпеченням для клініки. Поетапно навчаємо вашу команду використовувати софт (відео-матеріали та текстові інструкції).
Перехід зі старого ПЗ на нове. Імпортуємо дані з ваших попередніх програм в CRM Appointer.
Тестовий період використання програми для приватних клінік. Протягом місяця ви освоюєте софт і задаєте питання.
6 Місяців
(+1 міс. безкоштовно)
3 199 ₴
457 грн./міс.1 Рік
(+3 міс. безкоштовно)
6 399 ₴
427 грн./міс.“Наша клініка користується програмою Appointer більше року. За цей час розробниками було зроблено чимало покращень, які набагато покращили користування самою програмою. Кілька разів були звернення в тех.службу з особистих питань роботи програми і доопрацювання деяких питань, всі завдання були оперативно вирішені! Спасибі за відмінний сервіс і хороший продукт!”
“Мед. клініка - це складні процедури, що вимагають підготовки та стерильного приміщення. А значить, розклад повинно працювати як годинник. З Аппоінтер ми мінімізували затримки для клієнтів, а ще - знизили навантаження на адміністраторів. Всі задоволені, і пацієнти, і співробітники.”
“Роботу клініки періодично доводиться адмініть в поїздках на конференції, семінарах або тренінгах. Те, що з Appointer це можливо з будь-якої точки, де є інтернет, стало вирішальним аргументом на його користь. Плюс ще й встановлювати нічого не потрібно, користувачі Айпадів зрозуміють, наскільки це зручно. Ставлю сервісу 5 зірок за зручність і клієнтоорієнтованість.”
“Всього одна програма, а стільки функцій! Я навіть не думала про це, коли запропонувала директору купити програму-менеджер нашої клініки. Ми трохи побоювалися, що нововведення не буде відразу працювати як треба, але катастрофи не сталося: навпаки, перехід на нову систему пройшов гладко. Спасибі величезне службі підтримки за грамотне ведення нових клієнтів.”
Так, і для цього не потрібні додаткові маніпуляції в нашій програмі для клініки – підключайте та використовуйте пристрій, коли зручно. Для підключення сканера використовуйте порт USB, потім поставте курсор у поле, відскануйте штрих-код товару, спостерігайте його появу в полі введення.
Помилка означає, що ви випадково деактивували себе в програмі для медичного центру APPOINTER. Будь ласка, надайте співробітнику техпідтримки логін і пароль для входу в програмне забезпечення. Виправимо ситуацію найближчим часом.
Все просто. Відкрийте програму APPOINTER для клініки, перейдіть до «Налаштування компанії», знайдіть «Час календаря з» та «Час календаря по», введіть необхідні значення.
Для цього залогіньтесь в CRM системі APPOINTER, перейдіть до «Історії записів», налаштуйте на фільтрі статус «Видалено», отримайте доступ до віддалених записів.
Зазвичай це пов'язано зі слабким інтернетом. Перед тим, як зв'язатися з провайдером, спробуйте скористатися системою CRM для медичного центру за допомогою мобільного підключення на смартфоні. Якщо проблеми зникли, зверніться до свого постачальника послуги. Якщо червона смуга та Error продовжують з'являтися з будь-якого пристрою/інтернет-з'єднання, будь ласка, надішліть відео до служби технічної підтримки APPOINTER.