Програма для косметологічного салону

Поліпшити рівень обслуговування, залучити більше лояльних клієнтів, ефективніше управляти косметологічної клінікою і наростити прибуток можливо без величезних вкладень і складних маніпуляцій. Нові перспективи для бізнесу відкриває система CRM для косметології від компанії Appointer.

Пропонуємо не чарівну пігулку, а реальний спосіб автоматизації косметологічного бізнесу. Всі необхідні функції і простий інтерфейс в одному додатку, яке ви зможете протестувати протягом місяця безкоштовно!

Підключитися безкоштовно** 14 днів пробний період
CrmImage

Що вміє програма обліку клієнтів косметолога

clockКалендар запису відвідувачівarrow
  • Адміни клініки забудуть про паперову роботі.
  • Електронний календар просто і швидко заповнюється.
  • Всі заявки клієнтів під рукою, не втрачаються і не плутаються.
  • Адміністрація розвантажена для ін. обов'язків.
addДетальна база інформації про пацієнтівarrow
  • Дані легко переглянути і доповнити (вручну або софт сам підтягне інформацію з соцмереж клієнтів).
  • Особливо зручна програма для косметологів, які в будь-який момент можуть перевірити карти пацієнтів - свідчення, алергії і т.д.
addТочний облік медикаментів, витратних матеріалівarrow
  • CRM для косметології допомагає співробітнику складу приймати, списувати, перераховувати запаси ТМЦ.
  • Можна встановити норми витратних матеріалів за всіма процедурами і додаток буде віднімати їх автоматично.
profileАвтоматичний розрахунок окладівarrow
  • Програма для косметології включає функцію зарплатної відомості.
  • Для початку роботи задайте ставки і оклади по всім співробітникам.
  • Далі ПЗ самостійно буде вважати зп за кожен період.
walletПростий запис до косметологаarrow
  • Програма для косметологічного салону дозволяє вашій ЦА без дзвінка записатися на процедуру в онлайн-режимі.
  • Людина в будь-який момент дивиться розклад клініки і бронює вільний час.
editАналітика та статистика для власникаarrow
  • Автоматизація для косметологічної клініки включає докладні звіти з усіма показниками діяльності підприємства.
  • На основі цих даних власник легко приймає рішення бізнесу.

Бонуси програми для косметологічного кабінету

Не конфліктує з IP-телефонією

CRM синхронізується з телефонією. Можна під час дзвінка додати в базу нового клієнта.

Для онлайн-запису підходять соцмережі

Дистанційна запис доступна пацієнтам через соцмедіа (FB, VK, INSTA) і сайт косметології.

Дані в ПЗ можна перенести зі старого софта

Використовували інші додатки? Дані з будь-якої програми можна швидко і безпечно імпортувати в нове ПЗ.

Додаток встановлюється на будь-яку техніку

Для використання підійде ноутбук, смартфон, комп'ютер або планшет, а також будь-який браузер.

Автоматична розсилка sms клієнтам

Будь-яку новину про клініку легко повідомити відразу всім пацієнтам. Програма розішле sms з заданим текстом.

Binotel for Appointer

Презентація роботи програми для косметологічного салону

Приділіть хвилину часу, щоб дізнатися більше про принципи роботи CRM для косметології, її можливості та переваги для членів команди.

Що дає автоматизація косметологічної клініки співробітникам

Познайомте співробітників клініки з перевагами CRM-системи.

Директор косметології:

  • досконально знає нюанси роботи підприємства
  • управляється з процесами швидше і з меншими зусиллями
  • приймає рішення на основі об'єктивних показників

Маркетолог:

  • вибудовує довірчі відносини з цільовою аудиторією
  • розуміє, як підвищити якість сервісу в косметології
  • підбирає ефективні рекламні канали і методи просування
  • розширює базу лояльних пацієнтів

Адміністратори:

  • оптимізують запис пацієнтів клініки
  • не втрачають заявки
  • без помилок ведуть розрахунок клієнтів
  • витрачають на роботу менше часу, справляються з обов'язками якісніше

Відповідальний за ТМЦ:

  • веде простий і точний облік на складі
  • бачить реальну картину залишків по медикаментах, своєчасно дозамовляє необхідне
  • ефективніше спілкується з постачальниками, витрачає менше часу на документацію

Косметологи:

  • знають графік, моментально в курсі змін розкладу
  • оцінюють свій обсяг роботи
  • можуть продемонструвати продуктивність власнику клініки

Програма для косметологічного салону: етапи впровадження

Автоматизувати роботу косметологічної клініки простіше, ніж ви думаєте:

step01

На первинній консультації ми знайомимося, аналізуємо стан справ в клініці і пропонуємо шляхи оптимізації роботи.

1
step02

Створюємо особистий кабінет для директора косметології в CRM-системі, налаштовуємо його.

2
step03

У програму обліку клієнтів косметолога ми швидко імпортуємо дані з вашого старого додатка.

3
step04

Вчимо вашу команду працювати з додатком. Тренінги в форматі відео і текстових інструкцій допоможуть співробітникам швидше зрозуміти програму для косметології та її переваги.

4
step05

Ви використовуєте софт протягом місяця, задаєте питання і приймаєте рішення.

5

Тарифи

3 Місяці
 

1 599 ₴

533 грн./міс.
Підключитися безкоштовно ** 14 днів пробний період

6 Місяців
(+1 міс. безкоштовно)

3 199 ₴

457 грн./міс.
Вигода 15%
Підключитися безкоштовно ** 14 днів пробний період

1 Рік
(+3 міс. безкоштовно)

6 399 ₴

427 грн./міс.
Вигода 20%
Підключитися безкоштовно ** 14 днів пробний період

Відгуки використання програми для для запису онлайн Appointer

“Хочу написати вам слова подяки за те, що створюєте комфорт і зручність для тих, хто користується платформою Аппоінтер. З вами я давно. Довго обирала собі CRM і зупинилась на Аппоінтер. Спочатку оплатила декілька місяців, для проби. Дуже сподобалось! Наскільки це вивільняє час! Не потрібно писати клієнтам особисто в вайбері, телеграм чи ще десь. Програма все зробить за тебе. Клієнти завжди говорять про зручність. Зручно тим, що вони не забувають про візит, а також можуть самостійно записатись на зручній час. Вони обирають не тільки зручний час, а одразу бачать вартість процедури, можуть обрати майстра. За ці роки виникало багато запитань. Я без вагань могла написати в вайбері менеджеру і мені зажди дадуть детальну відповідь з покроковим поясненням, в коректній формі, спокійно, без нервів. Під час першого карантину я не працювала, відповідно не користувалась програмою. Навіть не сподівалась, що на ці 2 місяці мені подовжать термін користування. Написала менеджеру без всілякої надії і дуже зраділа, коли дія договору була подовжена, до того ж без жодного запитання. Це приємно і цінно! Респект вам за це. Постійно в програмі якісні оновлення, додаткові функції і можливості. Кожен може налаштувати під себе, як зручно. Я дуже задоволена цим додатком, користуюсь ним виключно в смартфоні, зручно навіть в мобільній версії. Налаштування всі інтуїтивно зрозумілі, прості. Рекомендую без вагань! Дякую за співпрацю! Бажаю успіху і подальшого розвитку!”

eugenia-chec-kosmetologiya
Євгенія ЧехКосметологія, Кременчук

“Користуюсь даною CRM програмою вже практично рік для роботи клініки естетичної медицини - максимально зручний інтерфейс, функціонал, який постійно зазнає оновлення, що робить його ще зручнішим для роботи. Супровід менеджера швидкий та продуктивний. Раджу всім хто цінує свій час і хоче мати можливість контролювати всі аспекти життя Вашого закладу!”

natalia-cherepiy-viva-clinic
Черепій НаталяВласник, Косметологія «Viva Clinic», Славута.

“З приходом карантину ми максимально вклалися в клієнтоорієнтованість, найняли додатковий персонал - словом, постаралися створити всі умови. Але нічого не допомагало, і тоді я подумала про CRM-системі. Після вивчення ринку вирішила зупинитися на Appointer, оскільки його функції підходили нам на 100%. Зайнятість залів, запис на час, розрахунок зарплат - все стало в нагоді. Спасибо велике за допомогу з установкою, службі підтримки окремий респект.”

karen-kesoyan-meduza-vinnitsa
Карен Кесоян Власник, Косметологічний центр «Медуза», Вінниця

“Якщо говорити коротко, то Appointer привернув мене дизайном і можливістю знаходити клієнтів в соцмережах. Але коли я розібралася, що можна розбити розклад на тимчасові зони згідно зі статистикою, стало остаточно зрозуміло, що програма нам підходить. Тепер керувати потоком людей стало зручно, ніхто не сидить в черзі. Багато клієнтів повернулися, дізнавшись, що ми жорстко дотримуємося карантинних заходів. Це особливо важливо. Дякуємо вам.”

ekaterina-beauty-shop-novomoskovsk
Катерина Адміністратор, «Косметологія Beauty Shop», Новомосковськ

“У нас великі приміщення, але в прайм-тайм карантинний ліміт постійно погрожував бути порушеним. Відмовляти клієнтам не хотілося, тому ми ввели онлайн запис. Можна записатися в будь-який момент, перебуваючи на роботі або на відпочинку. Клієнти в основному користуються соцмережами, але є й ті, хто записується на сайті. Для таких у Appointer є картотека. Загалом, розклад нам повністю підійшов, хочемо висловити подяку за приємний сервіс і класну техпідтримку.”

elena-jenesku-gracia-poltava
Елена Женеску Власник, Косметологія «Грація», Полтава
Показати все

Клієнти CRM Appointer

client
client
client
client
client
client
client
client

Часті питання від косметологій

Чи дозволяє програма для косметологічного салону вказувати знижку в записі клієнта не у відсотках, а в гривнях?

Так, для цього відкрийте CRM для косметології, знайдіть необхідну послугу та запишіть вартість зі знижкою замість старої ціни.

Після створення нового співробітника він не з'являється в календарі програми для косметології.

Щоб це виправити, увійдіть у програму для косметологічного салону APPOINTER, відкрийте картку співробітника, перевірте, чи включено «Запис на прийом». Якщо ні, увімкніть.

Як я можу видаляти співробітників із програми автоматизації косметологічної клініки?

Якщо видалити співробітника, історія його продажу та запису на прийом у базі залишаться без виконавця, що зробить некоректною вашу статистику. Ви можете деактивувати працівника в CRM для косметології APPOINTER і він перестане показуватись у списках.

Чи є можливість підключити термінал до програми APPOINTER для косметологічного салону?

Термінал можна підключити як окремий пристрій без прив'язки до нашої CRM для косметології. Якщо ви використовуєте термінал, його доведеться вручну включати і вручну вносити суму розрахунку.

Використовую CRM APPOINTER для автоматизації косметологічної клініки на комп'ютері та у форматі програми. Записи клієнтів на ПК та смартфоні відображаються у різний час. Як це виправити?

Будь ласка, повідомте своє місцезнаходження (місто) та дайте посилання на сайт вашої компанії нашій техпідтримці. Контактні номери телефонів та e-mail є внизу головної сторінки сайту. Співробітники APPOINTER виправлять проблеми у програмі для косметологічного салону найближчим часом.

connect-buttonПідключитисяgearSmallgearBig
logo