Поліпшити рівень обслуговування, залучити більше лояльних клієнтів, ефективніше управляти косметологічної клінікою і наростити прибуток можливо без величезних вкладень і складних маніпуляцій. Нові перспективи для бізнесу відкриває система CRM для косметології від компанії Appointer.
Пропонуємо не чарівну пігулку, а реальний спосіб автоматизації косметологічного бізнесу. Всі необхідні функції і простий інтерфейс в одному додатку, яке ви зможете протестувати протягом місяця безкоштовно!
CRM синхронізується з телефонією. Можна під час дзвінка додати в базу нового клієнта.
Дистанційна запис доступна пацієнтам через соцмедіа (FB, VK, INSTA) і сайт косметології.
Використовували інші додатки? Дані з будь-якої програми можна швидко і безпечно імпортувати в нове ПЗ.
Для використання підійде ноутбук, смартфон, комп'ютер або планшет, а також будь-який браузер.
Будь-яку новину про клініку легко повідомити відразу всім пацієнтам. Програма розішле sms з заданим текстом.
Приділіть хвилину часу, щоб дізнатися більше про принципи роботи CRM для косметології, її можливості та переваги для членів команди.
Познайомте співробітників клініки з перевагами CRM-системи.
Автоматизувати роботу косметологічної клініки простіше, ніж ви думаєте:
На первинній консультації ми знайомимося, аналізуємо стан справ в клініці і пропонуємо шляхи оптимізації роботи.
Створюємо особистий кабінет для директора косметології в CRM-системі, налаштовуємо його.
У програму обліку клієнтів косметолога ми швидко імпортуємо дані з вашого старого додатка.
Вчимо вашу команду працювати з додатком. Тренінги в форматі відео і текстових інструкцій допоможуть співробітникам швидше зрозуміти програму для косметології та її переваги.
Ви використовуєте софт протягом місяця, задаєте питання і приймаєте рішення.
6 Місяців
(+1 міс. безкоштовно)
3 199 ₴
457 грн./міс.1 Рік
(+3 міс. безкоштовно)
6 399 ₴
427 грн./міс.“Хочу написати вам слова подяки за те, що створюєте комфорт і зручність для тих, хто користується платформою Аппоінтер. З вами я давно. Довго обирала собі CRM і зупинилась на Аппоінтер. Спочатку оплатила декілька місяців, для проби. Дуже сподобалось! Наскільки це вивільняє час! Не потрібно писати клієнтам особисто в вайбері, телеграм чи ще десь. Програма все зробить за тебе. Клієнти завжди говорять про зручність. Зручно тим, що вони не забувають про візит, а також можуть самостійно записатись на зручній час. Вони обирають не тільки зручний час, а одразу бачать вартість процедури, можуть обрати майстра. За ці роки виникало багато запитань. Я без вагань могла написати в вайбері менеджеру і мені зажди дадуть детальну відповідь з покроковим поясненням, в коректній формі, спокійно, без нервів. Під час першого карантину я не працювала, відповідно не користувалась програмою. Навіть не сподівалась, що на ці 2 місяці мені подовжать термін користування. Написала менеджеру без всілякої надії і дуже зраділа, коли дія договору була подовжена, до того ж без жодного запитання. Це приємно і цінно! Респект вам за це. Постійно в програмі якісні оновлення, додаткові функції і можливості. Кожен може налаштувати під себе, як зручно. Я дуже задоволена цим додатком, користуюсь ним виключно в смартфоні, зручно навіть в мобільній версії. Налаштування всі інтуїтивно зрозумілі, прості. Рекомендую без вагань! Дякую за співпрацю! Бажаю успіху і подальшого розвитку!”
“Користуюсь даною CRM програмою вже практично рік для роботи клініки естетичної медицини - максимально зручний інтерфейс, функціонал, який постійно зазнає оновлення, що робить його ще зручнішим для роботи. Супровід менеджера швидкий та продуктивний. Раджу всім хто цінує свій час і хоче мати можливість контролювати всі аспекти життя Вашого закладу!”
“З приходом карантину ми максимально вклалися в клієнтоорієнтованість, найняли додатковий персонал - словом, постаралися створити всі умови. Але нічого не допомагало, і тоді я подумала про CRM-системі. Після вивчення ринку вирішила зупинитися на Appointer, оскільки його функції підходили нам на 100%. Зайнятість залів, запис на час, розрахунок зарплат - все стало в нагоді. Спасибо велике за допомогу з установкою, службі підтримки окремий респект.”
“Якщо говорити коротко, то Appointer привернув мене дизайном і можливістю знаходити клієнтів в соцмережах. Але коли я розібралася, що можна розбити розклад на тимчасові зони згідно зі статистикою, стало остаточно зрозуміло, що програма нам підходить. Тепер керувати потоком людей стало зручно, ніхто не сидить в черзі. Багато клієнтів повернулися, дізнавшись, що ми жорстко дотримуємося карантинних заходів. Це особливо важливо. Дякуємо вам.”
“У нас великі приміщення, але в прайм-тайм карантинний ліміт постійно погрожував бути порушеним. Відмовляти клієнтам не хотілося, тому ми ввели онлайн запис. Можна записатися в будь-який момент, перебуваючи на роботі або на відпочинку. Клієнти в основному користуються соцмережами, але є й ті, хто записується на сайті. Для таких у Appointer є картотека. Загалом, розклад нам повністю підійшов, хочемо висловити подяку за приємний сервіс і класну техпідтримку.”
Так, для цього відкрийте CRM для косметології, знайдіть необхідну послугу та запишіть вартість зі знижкою замість старої ціни.
Щоб це виправити, увійдіть у програму для косметологічного салону APPOINTER, відкрийте картку співробітника, перевірте, чи включено «Запис на прийом». Якщо ні, увімкніть.
Якщо видалити співробітника, історія його продажу та запису на прийом у базі залишаться без виконавця, що зробить некоректною вашу статистику. Ви можете деактивувати працівника в CRM для косметології APPOINTER і він перестане показуватись у списках.
Термінал можна підключити як окремий пристрій без прив'язки до нашої CRM для косметології. Якщо ви використовуєте термінал, його доведеться вручну включати і вручну вносити суму розрахунку.
Будь ласка, повідомте своє місцезнаходження (місто) та дайте посилання на сайт вашої компанії нашій техпідтримці. Контактні номери телефонів та e-mail є внизу головної сторінки сайту. Співробітники APPOINTER виправлять проблеми у програмі для косметологічного салону найближчим часом.