Оптимізуйте дані про свою аудиторію з новою CRM системою для роботи з клієнтами від компанії Appointer.
Інформація про замовлення, візитах, прибутку, догляді / прихід відвідувачів і ін. Важливі дані бізнесу доступні в один клік! Перші 2 тижні використання програми пропонуємо безкоштовно.
Не потрібні додаткові драйвера, ПЗ працює з будь-якою технікою і браузером.
Системи не конфліктують, взаємно доповнюють один одного.
Рекламні повідомлення і нагадування про візити CRM розсилає автоматично всім клієнтам в базі.
У додатку є функція для запису на прийом без дзвінка. Доступна клієнтам через ваші соцмережі і сайт компанії.
Легко перенести базу даних зі старого софта в програму для роботи з клієнтами Appointer.
Наочна демонстрація принципу дії, можливостей і переваг системи роботи з клієнтами CRM. Перегляд відео відніме хвилину і зробить продукт зрозуміліше для вас.
Оптимізувати облік аудиторії за допомогою CRM системи для клієнтської бази просто:
Консультація. Оцінюємо слабкі місця компанії, шукаємо шляхи вирішення за допомогою програми обліку клієнтів.
Знайомство власника з програмою для обліку. Пояснюємо, як працює додаток, і створюємо особистий кабінет.
Навчання співробітників. Задаємо рівні доступу для вашої команди. Навчаємо співробітників працювати в додатку.
Перенесення інформації в новий софт. Програма обліку клієнтів дозволяє без втрат імпортувати дані з ін. додатків. Процес проходить під контролем фахівців Appointer.
Ви ведете облік в CRM Appointer безкоштовно перші 2 тижні! Вникаєте в тонкощі, коригуєте настройки, задаєте питання. Ми завжди на зв'язку.
6 Місяців
(+1 міс. безкоштовно)
4 199 ₴
600 грн./міс.1 Рік
(+3 міс. безкоштовно)
8 399 ₴
560 грн./міс.Зручний і простий мобільний застосунок для iPhone і Android, що дає змогу керувати записами на прийом і клієнтською базою. Все необхідне, щоб швидко й ефективно записувати ваших клієнтів.
Вартість 120 грн./міс.
Потужний інструмент для управління складським обліком компанії: множинні склади, прибуткові накладні, інвентаризація, залишки, строки придатності товарів, ціни продажів і багато іншого.
Вартість 170 грн./міс.
Зручний модуль призначений для постановки завдань і нагадувань співробітникам про різні дії, які потрібно виконати в робочий час.
Вартість 85 грн./міс.
Цей модуль дає змогу продавати клієнтам сертифікат на одну або кілька послуг. Далі клієнти можуть розраховуватися за обрані послуги купленим сертифікатом без необхідності вносити оплату.
Вартість 120 грн./міс.
Дає змогу створювати персональні шаблони карток для ваших клієнтів, з будь-яким набором полів, їхньою назвою та порядком.
Наприклад:
- мед. клініка може створити шаблони оглядів, аналізів, висновків.
- вет. клініка може створити картку для тварин.
- косметологія може створити карту для ведення процедур за кожним клієнтом, і так далі.
Вартість 120 грн./міс.
Групові записи дають змогу створити запис на прийом, у якому буде вказано одного або кількох співробітників, а також одного або кількох клієнтів.
Підходить для студій танців, спортивних клубів, навчальних закладів та інших бізнесів, де потрібно записувати групу клієнтів на одне відвідування.
Вартість 120 грн./міс.
“Спасибі хлопцям з Appointer: ми брали програму як онлайн-реєстратуру, заодно спробували впровадити складської облік. Тестовий період пройшов на ура, ми налаштовані продовжувати працювати з вами. Спасибі за те, що всі співробітники компанії, з якими я особисто стикалася, проявили себе як ввічливі люди, не дарма займають свою посаду. Всі консультації були розумними, в 90% випадків все вирішувалося менше, ніж за 10 хвилин.”
“Appointer не просто полегшує життя адміністраторам, він в буквальному сенсі робить величезний шматок роботи: розрахунок зарплат фахівців, збір статистики, запис клієнтів в неробочий час. Appointer став справжньою знахідкою. Календар в ньому просунутий, при цьому інтуїтивно зрозумілий. Це насправді дуже зручно і для співробітників, і для відвідувачів.”
“Чесно кажучи, ваша програма перевернула моє уявлення про власний бізнес. Клієнти приходять через акаунти в Фейсбуці, радіють, коли їх впізнають по телефону. В кабінеті для кожного вже готовий свій набір допоміжних матеріалів: можна відразу приступити до справи. Розрахунок зарплат теж порадував, але основна фішка, яка зачепила мене в Аппоінтере - це статистика. Чітко видно, хто з клієнтів приносить хороший дохід, хто з майстрів недостатньо досвідчений для нашого салону, і т.п.”
Так, це можливо. Доручіть завдання співробітникам нашої компанії, щоб все пройшло гладко і забрало мінімум часу. Ви полегшите роботу, якщо для перенесення в CRM систему обліку клієнтів надасте документ Excel з відсортованими даними: 1 колонка – імена, 2 колонка – прізвища, 3 колонка – телефонні номери. Якщо потрібно імпортувати товари та послуги, складіть аналогічний файл.
Це дуже просто. Відкрийте у програмі ведення клієнтської бази APPOINTER розділ товарів та послуг, виберіть у ньому продаж товарів, оформіть угоду.
Так, ви можете переглянути віддалений запис, оскільки фактично він залишається в програмі для обліку клієнтів. Вибравши в CRM «Історію записів», просто встановіть фільтр статусу «Видалено» і записи стануть доступними.
Таке повідомлення означає, що ви деактивували себе в CRM APPOINTER для ведення клієнтів. Співробітники нашої компанії зможуть швидко виправити ситуацію, якщо ви надасте технічній підтримці свої дані для входу.
Все просто – нова сума прописується вручну. Для цього відкрийте ведення клієнтів у CRM системі APPOINTER, знайдіть необхідну послугу та комірку з її вартістю, зітріть суму без знижки, а поверх вкажіть знижкову.