CRM для салонів краси від компанії Appointer - це швидке і ефективне управління і облік для салонів краси, перукарень, барбершопів, кабінетів масажу, манікюру, соляріїв і т.д.
Необхідний функціонал зібраний на єдиній платформі і адаптований під специфіку б'юті-бізнесу. Використовувати легко, упустити важливі нюанси неможливо!
ПЗ працює з телефонією Binotel тощо. Після входу адмін бачить карту абонента або створює нового клієнта.
Швидке переміщення даних з інших ПЗ: аудиторія, товари, процедури.
Працюйте на ПК, ноутбуку, планшеті або смартфоні. Використовуйте будь-який браузер. Не потрібно додаткове ПЗ.
Автоматична розсилка нагадувань про візит відвідувачам. Частоту розсилки і зміст вибирає адмін.
Клієнти зможуть записатися до вас через сайт, сторінки Facebook, ВКонтакте, Instagram.
Для кращого розуміння CRM для салонів краси Appointer пропонуємо подивитися короткий відеоролик. Презентація розповість про принцип роботи, переваги та доступ до системи.
Кожен з ваших співробітників оцінить простоту використання та інші переваги CRM для салону краси Appointer.
Старт використання CRM системи для салону краси простіше, ніж може здатися:
Консультація з Appointer. Виявляємо вашу проблематику і потреби.
Знайомство з ПЗ. Знайомимо з програмою, допомагаємо створити особистий кабінет і налаштувати його.
Перенесення даних з інших систем. Якщо ви використовували 1C, Excel, інші CRM, імпортуємо вашу інформацію в наше ПЗ обліку швидко і без втрат.
Знайомство вашої команди з новою програмою обліку для салону краси. Проводимо тренінги для адміністраторів і інших співробітників. Надаємо відео / текстові інструкції.
Використання CRM. Корегуйте настройки і оцінюйте переваги. Задавайте нам питання, якщо виникає потреба.
6 Місяців
(+1 міс. безкоштовно)
3 199 ₴
457 грн./міс.1 Рік
(+3 міс. безкоштовно)
6 399 ₴
427 грн./міс.“Як тільки я відкрила студію засмаги, відразу почала пошук програми для роботи. Це було в травні 2017. Пропозицій було багато)) Після першого "знайомства", деякі відпали одразу, а деякі трохи пізніше)) Тут запропонували тестовий період і в зручний для мене час (!!!) провели інструктаж. У цій програмі сподобалося доступність і необхідний функціонал для роботи з клієнтами, товаром, персоналом. За весь час співпраці не було ніяких проблем у вирішенні мого прохання або питання, завжди йдуть назустріч, коли прошу допомогти або пояснити щось. Постійно додаються нові функції (кожен, звичайно, сам вирішує, що йому підходить, але я знаходжу застосування майже всьому). За майже 4 роки користування тільки 1 раз був якийсь збій, і то все швидко владнали)) І великий плюс, що можу зайти в програму з будь-якої точки світу (якщо там є інтернет). Сама користуюся і іншим рекомендую)”
“Наша компанія користується CRM Аппоінтер вже більше 3х років. Програма дуже зручна для використання, інтуїтивно зрозуміло де які функції. Легко навчати адміністраторів і вести облік клієнтів, записів і фінансів. Найголовніший плюс компанії в тому, що хлопці завжди прислухаються до своїх клієнтів і розширюють функціонал. За 3 роки використання ми помітили, що зручна система стала ще більш розширеної та насиченою корисними функціями, а не непотрібними кнопочками. Ціна за користування дуже доступна! Мережа центрів лазерної косметології Vsë Gladko дуже рекомендує Appointer для сучасного бізнесу!”
“Сервіс відпрацьовує свою абонплату просто відразу ж. Зручний інтерфейс і для нас, і для клієнтів. Крім того, скоротився час очікування і пропали черги за допомогою системи електронного календаря. Не уявляю зараз, як обходилася раніше без Аппоінтер. Рекомендую.”
“Дуже зручна CRM система, якої я користуюся вже дуже довго і дуже нею задоволена. Чуйні менеджери, які все підказують і допомагають, якщо виникає якесь питання, а також великим плюсом виявилося те, що технічна підтримка бере до відома прохання і рекомендації з технічних моментів системи (мені потрібна була додаткова опція для розсилки повідомлень всередині Appointer, і в протягом тижня всі мої побажання були введені в систему. Я була в шоці від такої клієнтоорієнтованості і швидкості додавання нової необхідної мені функції).Дуже рекомендую цю систему, особливо для сфери послуг. Звіти, ведення клієнтів, смс розсилка, зручний графік і окремий доступ для кожного працівника, адміністратора і власника з різними можливостями доступу - то що треба. Рада співпраці і звичайно рекомендую ❤️)”
“Дуже зручна програма, є всі необхідні опції. Користуюся давно, подобається і повністю підходить. Так само дуже зручно, що будь-яке питання або проблему можна вирішити в момент одним дзвінком. рекомендую 👍”
“Хотіла подякувати компанії Аппоінтер за якість послуг, що надаються і залишити наш відгук. Користуємося програмою з 2018 року. Проста і зручна у використанні. Нас жодного разу не підводила і не було ніяких нарікань, збоїв в системі. Менеджер завжди на зв'язку з будь-яких питань оперативно відповість навіть у вихідні дні. Дуже задоволена!”
Так, вам це із задоволенням зроблять співробітники Appointer. Щоб ми імпортували базу клієнтів до нашої програми управління салоном краси, надайте, будь ласка, файл Excel, де по колонках відсортовані імена, прізвища та номери телефонів ваших відвідувачів. Дані щодо товарів та послуг ми також імпортуємо за потреби.
Ви можете використовувати повну версію програми для салону краси та перукарні Appointer з ПК або зі смартфона через браузер. Функціонал програми підійде співробітникам салону для швидкого та простого запису відвідувачів на послуги.
Порядок дій у програмному забезпеченні для салонів при найпоширеніших помилках:
«невірний логін/пароль»: уточніть правильність введення даних для входу;
«доступ до програми недоступний»: перевірте, чи сплатили ви мобільний додаток, увійдіть у програмне забезпечення через браузер за посиланням;
«користувач не активований адміністратором»: ймовірно, ви випадково відключили себе в програмі. Співробітники Appointer можуть увійти до вашого облікового запису та виправити неполадку.
Якщо не можете виправити ситуацію самостійно або зіткнулися з помилкою не зі списку вище, надішліть, будь ласка, скріншот вашого екрану на нашу техпідтримку.
Так, для цього відкрийте програмне забезпечення Appointer «Історію записів» і налаштуйте фільтр на статус «Видалено».
Так, для цього відкрийте вкладку «Товари та послуги» у програмі обліку клієнтів та виберіть «Продажу товару».