Контент-план для салону краси

Автор: Віталій Бродетскі

15.02.2023

Що вигідніше – делегувати контент-план салону краси чи попрацювати над ним самостійно? Як підготуватись, якщо ви вирішили займатися контентом самі? Які ідеї підійдуть для постів та сториз б'юті-студії у соцмережах? Сьогодні у блозі APPOINTER детально розбираємо тему та ділимося корисними лайфхаками.

пример контент-плана салона красоты

Зміст:

 

Що таке контент-план і навіщо він салону краси

Спілкування з аудиторією у соціальних мережах – спосіб розкрутки та просування, шлях до збільшення клієнтської бази та підвищення лояльності. Для б'юті-студій це актуально подвійно: візуальний бізнес важливо показати з усіх боків, щоб залучити клієнта.

Контент-план є документ з датами, частотою публікацій, темами цих публікацій та їх наповненням (фото, відео, тексти), характером впливу на аудиторію. Його складають на місяць та адаптують під майданчик, на якому він використовуватиметься.

Чому нерозумно викладати інформацію у соцмережах без плану? Тому що, створюючи та публікуючи контент, витрачаючи час, працю та гроші, ви хочете досягти результату – залучити до салону більше відвідувачів, підвищити продажі, сформувати довіру. План чітко визначає цілі, спрямовує зусилля на їх досягнення та оптимізує витрати ресурсів.

Готовий контент-план салону краси – замовити/зробити самому

Розглянемо варіант замовлення готового плану. Плюси такого рішення – висока швидкість, доручення роботи спеціалісту з досвідом, мінімум клопоту для власника бізнесу. Послуга платна, але не коштує захмарно + завжди знайдуться вигідні розцінки. Є у варіанта і ряд мінусів:

  • Відсутність індивідуальності. Готові рішення типові, мають +/- однакову структуру та наповнення. Сторінка вашої б'юті-студії в соцмережах загубиться серед сотні таких самих, це може відштовхнути аудиторію.
  • Ризик одержати неякісне виконання. Актуально для бізнесменів без досвіду брендової комунікації та спілкування з передплатниками-клієнтами у соцмережах.

Обидві недоліки зводяться до одного – покупка готового контент-плану для салону краси не підійде для досягнення саме ваших завдань. Уникнути цього допоможе самостійна робота над заповненням інтернет-сторінок. Ви отримаєте досвід, краще дізнаєтеся про сильні сторони свого бізнесу та аудиторію, сформулюєте пріоритетні завдання та зрозумієте, як їх реалізувати.

Темы для постов контент плана салона красоты

Перш ніж складати контент-план

Завдання

Контент план салону краси – інструмент маркетингу, тому потрібно прописати його завдання. Приклади:

  • лояльність поточних клієнтів;
  • залучити нових > утримати;
  • попит на послуги/косметичні продукти;
  • сформувати образ бренду > підвищити впізнаваність;
  • налагодити зворотній зв'язок із аудиторією > стимулювати комунікацію;
  • змінити стереотипні думки про послугу/продукт та ін.

Не беріться відразу за все, виділіть пріоритетне і 2-3 додаткові завдання, інакше ризикуєте розпорошуватися і отримувати мінімальний результат. На основі пріоритетів пропишіть план контенту, де кожен пункт спрямований на наближення до поставленої мети.

Вивчення цільової аудиторії

Теми постів салону краси повинні бути до вподоби вашому клієнту, приносити користь, бути актуальними. Щоб цього досягти, вивчіть аудиторію: рівень заробітку, рід діяльності, вік, стать, темперамент, перевага процедур, звідки людина до вас приходить, інше. Розділіть відвідувачів групи: мами та домогосподарки, студентки, бізнес-леді. Виділіть, яка група домінує у клієнтському потоці салону.

Чим краще ви знаєте відвідувача, тим краще розумієте, якою мовою з ним говорити і що запропонувати (у тому числі – інформаційно), щоб отримати позитивний відгук.

Аналіз салонів-конкурентів

Як створити робочий контент план, наприклад, для інстаграм салону краси? Дізнатися, що постять insta-сторінки конкуруючих бьюті-студій насамперед.

З'ясуйте, хто найближчі суперники, та заповніть по них бриф: назви, масштаби, концепція, фішки, графік роботи, на яку аудиторію націлені, мінуси. Зберіть за всіма статтями докладну інформацію, проаналізуйте її: чим відрізняється ваш салон, у чому його сильні/слабкі сторони щодо конкурентів? Вивчіть соціальні мережі суперників – структуру та якість контенту, рубрики, частоту посади, ін.

Витратити цей час, щоб уникнути поширених помилок ведення соцмереж, почерпнути дієвий прийом, створити унікальний контент, який виділить вас серед інших.

"Мова бренду" - що це, як створити

Tone of Voice/Мова Бренда – ваш набір правил спілкування в соціальних мережах:

  • звернення до клієнта на «ти» чи «ви»;
  • від чиєї особи ви спілкуєтеся – «ми», «наша команда», «салон такий-то»;
  • стилістика мови у постах, відео;
  • реакція на позитивні, негативні коментарі, ін.

Навіщо потрібна мова бренду для контенту плану салону краси? Ви додаєте собі індивідуальну межу + не використовуєте чужі шаблони = виділяєтеся серед інших.

Оскільки мова бренду формує у передплатників певний образ, продумайте:

  • Як говорити з цільовою аудиторією, щоб отримати позитивний фідбек?
  • За допомогою якого "tone of voice" сформувати бажаний образ?

У роботі допомагає візуалізація умовного героя, від імені якого ведеться комунікація: «подруга», «експерт», «майстер салону» тощо.

конент-план для салона красоты

Теми та ідеї для постів контент плану салону краси

Щоб контент не був однотипним, охоплював різні групи цільової аудиторії та реалізовував ваші завдання, заведіть у соцмережах студії краси постійні рубрики. Якими вони можуть бути?

Опис процедур, корисні поради

Це інформаційний + навчальний тип контенту. Він втілюється, як правило, двома типами постів:

  • Опис послуги – ефекту, призначення, нюансів, відчуттів та ін.
  • Добірка порад від майстра, які можна реалізувати вдома.

Вдале комбо – у студії клієнт отримує послугу, а на сторінці салону ви публікуєте докладний опис, як у домашніх умовах продовжити її ефект.

Рубрика допомагає нагадати про себе, показати, що ви професійний салон краси, збільшити довіру клієнтів. Також це ненав'язливий спосіб підвищити попит на послуги.

Тренди б'юті-індустрії

Інформаційна складова контент-плану салону краси виконує завдання, аналогічні до навчальної, – зацікавити аудиторію, показати власний рівень експертності, стимулювати продажі (хоч і побічно).

Рубрика може мати різні напрями – розповідати про тренди на процедури у майбутньому сезоні чи тенденції розвитку у б'юті-областях. Щоб це працювало, не робіть матеріал занадто сухим – легко пишіть, додайте до постів стильні фото.

Антитренди

Добірки антитрендів, як частина контент-плану, популярні, тому що клієнт студії краси – людина, яка хоче виглядати не просто добре, а свіжо, модно, актуально. Такі публікації – одночасно розважальний та корисний контент. Він добре залучає – передплатники зберігають добірки антитрендів, охоче ними діляться (як і корисними порадами, до речі). Можна використовувати тематичний гумор – вдалий жарт завжди зближує з аудиторією.

Все це на користь профілю салону, оскільки не дає передплатникам про вас забути, підтримує комунікацію, приваблює нових клієнтів.

идеи для постов контент плана салона красоты

Клієнти: історії, відгуки, результати

Історії клієнтів – найкращий спосіб збудувати довіру + інструмент продажу.

У цій рубриці контент плану студії краси можна публікувати кейси в стилі: клієнт із проблемною шкірою приходить у салон > отримує консультацію майстра > проходить курс процедур > ділиться враженнями та результатом. Якщо публікувати випадки, передплатники з аналогічними проблемами захочуть до вас звернутися. Другий варіант рубрики – пости «до та після», відгуки, результати різних послуг. До речі, чудове місце для такого – інстаграм сторіс салону краси. Чим більше відгуків, тим краще. Якщо рубрика регулярна, вона добре спрацює на репутацію і допоможе передплатникам зробити вибір на вашу користь.

Експертна думка

Побудуйте експертний контент на основі відповідей спеціалістів салону на запитання клієнтів. Ви стимулюєте аудиторію запитувати > вибираєте питання, що часто зустрічаються > майстри на них відповідають. Другий варіант - публікувати розгорнуту думку експерта з того чи іншого приводу (наприклад, нова процедура випрямлення волосся, інноваційна технологія нарощування вій). Прийом чудово залучає, стимулює активність, підвищує вашу експертність в очах передплатників, у перспективі – підвищує попит на послуги.

Огляди, порівняння

Контент-план інстаграма або фейсбуку салону краси відмінно доповнить рубрика оглядів. Розкажіть про новий зволожуючий крем для обличчя – склад для якого типу шкіри, коли краще наносити, які ефекти будуть при регулярному використанні. Зробіть порівняльні розбори двох засобів - один з мас-маркету, інший з профі-лінійки. Такий контент вимагає кропіткої роботи, але плюси очевидні – підвищена увага аудиторії, збереження та репости, залучення нових передплатників, + це інвестиції в репутацію та просування салону.

"За лаштунками"

Відмінною рубрикою контент плану та вкладом у підвищення лояльності стане бекстейдж салону краси – різні процедури в процесі, зовнішній вигляд крісел, що відбувається в студії до початку дня, як дезінфікують обладнання та ін. Познайомте їх із кожним членом команди, розкажіть про корпоративні правила та традиції, влаштуйте розіграш тощо. Хороша ідея – серією постів розповісти, з чого почався бізнес і як ви прийшли до успіху. Поділіться заразом і історіями факапів.

***

Як вести сторінки салону в соцмережах: рекомендації

Що зробить контент план салону ефективним, крім наповнення? Ділимося рекомендаціями:

  • вивчить соціальну мережу, яку використовуватимете, щоб максимально адаптувати під неї контент.
  • Вибираючи між частотою та якістю контенту, робіть ставку на друге.
  • Пости, що продають - це добре, якщо не перегинати. Чим більше рекламних публікацій на сторінці, тим нудніше передплатникам за цим слідкувати.
  • Щоб підвищити активність аудиторії, привчіть її чекати на рубрики, зробіть їх регулярними, створіть розклад. Наприклад, понеділок може бути днем відгуків, а у середу нехай виходять експертні огляди.
    • Не забувайте відповідати на коментарі. Зокрема, важливо реагувати на негатив – розбиратися із суттю претензій, знаходити компроміси.
    • Залучайте аудиторію не лише постами, а й опитуваннями, голосуваннями, акціями.
    • Завжди тримайте руку на пульсі того, що публікують конкуренти.
    Готовый контент план салона красоты

    Висновок

    Складання контенту плану салону краси – ціла наука. Освоїти її можна, розбираючись, пробуючи та помиляючись.

    Завжди відштовхуйтеся від питання «Навіщо передплатнику читати цей текст/дивитися відео чи фото?». Не копіюйте когось сліпо, орієнтуйтесь на специфіку вашого бізнесу та вашого клієнта. Спробуйте як класичні, так і нестандартні підходи. Запитайте безпосередньо, що цікаво аудиторії. А щоб розуміти, наскільки ефективно все, що ви вже зробили, регулярно аналізуйте статистику (кількість лайків, репости, охоплення) і коригуйте контент-план під неї.

connect-buttonПідключитисяgearSmallgearBig
logo