Просування салону краси в Інстаграм: як залучити нових клієнтів
24.02.2021
Чи варто займатися просуванням салону краси в інстаграм? Однозначно так. Як оформити профіль, скласти контент-план, використовувати сторіз і ін. Інструменти – детальна стаття про Інста-просування сьогодні в блозі Appointer.
Зміст
- INSTAGRAM – ідеальний майданчик для просування б’юті-бізнесу
- 12 дій для просування салону краси в Інстаграм
- Перейдіть на бізнес профіль
- Оформіть профіль правильно
- Загальний візуал і якісні фото
- Підписи до фото важливі не менше самих фото
- Складіть контент-план
- Продумайте ідеї для постів і рубрики
- Використовуйте хештеги
- Публікуйте сторіз
- Влаштовуйте розіграші
- Своєчасно відповідайте на повідомлення та коментарі
- Відзначайте бренди і клієнтів
- Використовуйте таргетовану рекламу і блогерів
- Делегуйте розкрутку instagram фахівцям
- Просування салону краси в інстаграм: чи варто?
INSTAGRAM – ідеальний майданчик для просування б’юті-бізнесу
Якщо ви ще не зайнялися просуванням в інтернеті свого салону краси, час почати. Інстаграм – ідеальна соцмережа для цього:
- Це майданчик визуалов. А естетичні фото і відео – кращий контент для розкрутки салону краси.
- Основні користувачі – жінки 15-50 років. Вони ж – головна ЦА б’юті-салонів.
- Доступ до аудиторії моментальний.
- У Instagram багато безкоштовних інструментів для просування.
У мережі є безліч кейсів з інстаграмам салонів краси, що підтверджують перспективність такого розкручування. У процесі використання майданчика ви знайдете конкретні переваги для себе. Тому швидше за вникати, як розкрутити свій салон.
12 дій для просування салону краси в Інстаграм
Розіб’ємо тему на прості кроки, щоб ви швидше зрозуміли, як вести інстаграм салону краси ефективно.
Перейдіть на бізнес профіль
Перша дія в розкручуванні салону краси в інстаграм – бізнес-профіль. Не потребує вкладень, займе <10 хвилин і робиться так:
- У інстаграме свого салону натискаєте «шестерінку».
- В налаштуваннях шукаєте «Перейти на бізнес-профіль».
- Вибираєте, тиснете «Продовжити», підв’язують сторінку б’юті-салону з FB.
- Додаєте контакти (адреса салону, телефони і email).
При веденні інстаграма салону краси бізнес-аккаунт дасть:
- аналітику (розділ «Insights»): портрет передплатника, його режим відвідування мережі, відгук на пости і т. д .;
- кнопку «Контакт» – швидкий зв’язок з ЦА.
Щоб залучити клієнтів в салон краси через інстаграм, зробіть онлайн-бронювання. У бізнес-акаунті створюєте посилання Phorest (як в Facebook): відкриваєте учетку в Інстаграме> натискаєте «Редагувати профіль»> в рядку «Веб-сайт» залишаєте посилання для запису. Залишилося написати в біо заклик до дії.
Оформіть профіль правильно
Як вести інстаграм красиво, щоб залучити клієнтів? Оформити профіль з розумом. кроки:
- Логін. Задаєте його при створенні аккаунта, а система автоматично генерує url. Для просування салону краси в інстаграме потрібен запам’ятовується, легко набирати / диктує на слух логін. Нехай він включає місто, назва салону і / або ключову послугу.
- Ім’я облікового запису. Мовою вашої ЦА або англійською. Для ефективного просування салону краси в інтернеті включите в ім’я ключові, за якими вас знайдуть клієнти.
- Аватар. Гурток з фото видно в пошуку і по ньому клієнт вирішує, чи заходити на сторінку. Салону краси в інстаграм підійде портрет людини (власника, топ-майстра, моделі) у вигляді фото, шаржу, малюнка. Чіткість знімка дасть формат .png. Хороший варіант – лого б’юті-салону. Якщо його немає, виділіть бюджет і замовте у дизайнера.
- Опис. Завдання: за допомогою 150 символів зачепити користувача (в ідеалі – за допомогою першого рядка, оскільки повна інфа сховається під «Ще»). Почніть зі свого УТП, оголосіть конкурс / знижки, розмістіть в біо графік роботи салону, навігацію за хештегом, основні послуги. При розкручуванні салону краси в інстаграм періодично міняйте шапку, тестируйте різні варіанти.
Загальний візуал і якісні фото
Постарайтеся над візуальною концепцією при просуванні салону краси в інстаграм. Візуал – ваша візитка, то, що відрізняє від сотень конкурентів і демонструє рівень якості.
На вас працюють:
- єдиний стиль профілю: палітра, ідеї для фото, шрифти гармонійно поєднуються. Є програми, куди можна завантажити фото і перевірити, як вони виглядають в стрічці;
- мінімалізм – неперевантаженість фото / стрічка виглядає дорого і стильно;
- професійні знімки (і відео). Вести інстаграм красиво, щоб залучити клієнтів, не вийде без фотографа. Виділяйте бюджет на фотосесії, моделей, ретуш;
- рубрики – то, що не дасть візуалу стати хаотичним. Створіть 5-7 фоторубрік: знімки клієнтів, майстрів, косметики, інтер’єрів салону та ін.
Найм дизайнера – розумна інвестиція ведення інстаграма салону краси. Але можна і власними силами.
Тренди на візуал змінюються. Зараз популярні:
- Еко-тема.
- Фото з геометричними фігурами і елементами.
- Частковий блюр на знімках.
- Незвичайні колірні поєднання.
- Шрифти на фото (як частина ідеї).
- Продуманий хаос.
Все це можна і потрібно використовувати, щоб розкрутити б’юті інстаграм.
Підписи до фото важливі не менше самих фото
Зачепите передплатника візуалом і він прочитає пости під фото. Потрібні цікаві, продають, грамотні тексти. Не вмієте самі? Тоді посади в інстаграм для салону краси довірте копірайтер з досвідом в темі.
Як просувати салон краси в інстаграм за допомогою текстів:
- заголовок корисний або чіпляє, з стимулом читати далі;
- коректний tone of voice. Ваш салон – це персонаж. Як він розмовляє з гостями сторінки?
- для просування салону краси в інстаграм освойте сторітеллінг. Зацікавте клієнта і подружитеся з ним;
- текстові рубрики: опису процедур, відгуки клієнтів, внутрянка. Аналізуйте відгук на різні теми, питайте, про що аудиторія хоче читати;
- хороший пост в інстаграме салону краси структурує інформацію – списки і абзаци вам на допомогу;
- грамотність і зрозумілість.
Для просування салону краси в інстаграм важливо час публікації і регулярність постинга. Коли ваші люди заходять в мережу (дні та години)? Викладайте пости в цей час.
Складіть контент-план
З регулярністю записів (і актуальністю) допоможе контент план для салону краси. Складіть його на кілька тижнів / місяць вперед, розподіліть фото і рубрики і дотримуйтесь порядку.
Контент план для салону краси:
- зміцнює дисципліну постинга;
- зведе до мінімуму «порожній» контент;
- ефективно розподілить різні тексти – продають, розважальні, інформаційні;
- дасть картину профілю (що поліпшити / виправити);
- заощадить час (склали план і спокійно берете відпустку / лікарняний).
Разом з контент-планом салону краси використовуйте відкладений постинг. Для цього є спеціальні програми. З автопостінгом легко розподілити публікації по днях і часу, подивитися, який вигляд у профілі все це має.
Продумайте ідеї для постів і рубрики
Ми написали, що це важливо зробити. А де брати ідеї? Як зрозуміти, що актуально при розкручуванні салону краси в інстаграм?
Варіанти:
- досліджуйте конкурентів: що пишуть, як реагує їх аудиторія;
- знайте підписника: поділіть ЦА на групи, аналізуйте відгук на різні типи інформації;
- прямий шлях ведення інстаграма салону краси – запитати клієнтів, що їм цікаво. Покажіть, що вам важлива їх думка;
- орієнтуйтеся на сторінки європейських і американських салонів, які зазвичай йдуть попереду наших;
- не відривайте від реальності контент план салону краси. Вас найкраще продають фото і відео послуг і результатів, відгуки.
Регулярні рубрики дисциплінують і аудиторію. Люди чекають пости, знаючи, коли вони будуть, і краще залучаються. Анонсує публікації заздалегідь.
Знайте міру і прагніть до якості. Почніть з 3-5 цікавих постійних рубрик в контент плані салону краси. Згодом розширьте.
- винесіть помилки в окремий список;
- розпишіть кожну ситуація за принципом «що є зараз?» і «що можна з цим зробити – прямо зараз і в майбутньому?»;
- дійте згідно з планом.
Васикористовуйте хештеги
Як безкоштовний інструмент розкрутки, важливі правильні хештеги для салону краси. З їх допомогою:
- пости знайдуть більше потенційних клієнтів;
- інформація на сторінці втягне і простимулює підписатися;
- буде простіше орієнтуватися серед рубрик.
Використовуйте різні хештеги: загальні – по варіанту послуги (наприклад, # вії), більш вузькі – із зазначенням географії салону (наприклад, # вії_Київ). Чи не перегинаєте з кількістю – оптимально 10-15 ретельно обраних хештегів.
Підберіть ефективні хештеги для просування салону краси в інтернеті:
- Відстежите через пошук хештеги з назвою міста. Введіть в пошуковику # Київ і пошукайте тематичні хештеги.
- Спробуйте зробити це на різних мовах.
- Подивіться, який хештег користуються успішні конкуренти.
- Подивіться хештеги б’юті-блогеров. Створіть унікальні хештеги вашого салону краси – за ними вас знайдуть клієнти, за ними будуть орієнтуватися в профілі.
Публікуйте сторіз
Цей інструмент просування салону краси в інстаграм стає все більш актуальною. Контент в сторіз живий, пробуджує емоції у ЦА і залучає. Сторіз зникають через 24 години і люди в першу чергу дивляться їх.
Переваги stories:
- можна створювати в відмінному від стилю профілю оформленні;
- зручно викладати найгарячішу інформацію;
- створені для опитувань, голосувань і т. д .;
- підходять для розважального контенту, який утримає увагу перевантаженого мозку клієнта.
Інстаграму салону краси потрібні красиві, продумані і стимулюючі реакцію stories:
- Знову рубрики: «питання-відповідь», «до і після» і т.д.
- Покажіть, що за вашим успішним успіхом стоять живі люди.
- Анонсуйте нові послуги, знижки, акції.
- Пропонуйте почитати більш старі (але актуальні) пости і давайте на них посилання.
- Тестуйте нові дизайни для профілю.
Просування салону краси в інстаграмі можливе вже за рахунок якісних сторіз.
Влаштовуйте розіграші
Люди люблять подарунки. Тому ігнорувати конкурси при просуванні салону краси в інстаграм нерозумно. Розіграші піднімають залученість.
Важливо:
- просуватися так можна, коли реальних підписників від 500 осіб;
- класичний приз в конкурсі від салону краси – послуга в подарунок / знижка на неї;
- якість / ціна подарунка повинні стимулювати брати участь, але не нести збитку вам;
- умови конкурсу повинні допомагати вашому просуванню в Інста – лайки, коментарі, відмітки друзів, репости.
Максимум ефективності для просування салону краси в інстаграм дасть умова «відзначити друга / друзів».
Кілька моментів:
- Фінал розіграшу влаштуйте в прямому ефірі.
- Тим, хто програв подаруйте невелику знижку на послугу (стимулює знову брати участь).
- Попросіть переможців написати відгуки про виграний продукт.
При розкручуванні салону краси в інстаграм конкурси можна зробити регулярної рубрикою (наприклад, в кінці кожного місяця).
Своєчасно відповідайте на повідомлення та коментарі
Дайте аудиторії відчуття значущості шляхом комунікації:
- своєчасно відповідайте на повідомлення в direct і всі коментарі (а не на перші 3);
- заходьте в профілі клієнтів і коментуйте;
- будьте чемні, працюйте з запереченнями;
- проводите опитування на різні теми;
- влаштовуйте прямі ефіри: робота майстрів, результати клієнтів, відповіді на запитання.
Щоб розкрутити салон краси в інстаграмі, важливий діалог з ЦА.
Відзначайте бренди і клієнтів
Це непрямий метод просування салону в Інста, але він дає результат:
- Ставте на фото позначки брендів косметики і техніки, що використовуються в салоні.
- Відзначайте в постах профілі клієнтів, просите відзначити вас.
- Стимулюйте відвідувачів викладати фото з салону, пропонуючи знижку або моментальну лотерею.
Це працює на підняття залученості. Головне – не переборщити і не перетворити аккаунт в рекламний щит.
Використовуйте таргетовану рекламу і блогерів
Перш ніж розкручувати б’юті інстаграм за допомогою націлення та блогерів, вичавіть максимум з опції «Просувати». Ця кнопка працює для постів і сторіз. Виберіть мету просування, параметри ЦА, розмір бюджету і починайте тестувати рекламу. Стартуйте з мінімальної суми.
При просуванні в інтернеті салону краси така реклама – ключова стаття інвестицій.
Що треба знати:
- Налаштовується таргет через кабінет FB.
- У кабінеті гнучкі настройки по ЦА, можна розробити графік рекламних показів і т. д.
- Рекламу не доведеться постити в акаунті салону.
- Поділивши аудиторію на сегменти, ви під кожен створюєте рекламне посилання. Ефективність для просування вашого салону краси максимальна.
- Ці повідомлення можна тестувати на предмет ефективності.
Нюанси:
- FB-кабінет досить складний. Ризик злити бюджет, натиснувши не ту клавішу, є завжди;
- В кабінеті діє пост-оплата, тобто ви плануєте одну суму, а на ділі вона може збільшитися. Для страховки встановлюйте ліміти і оперативно зупиняйте рекламну кампанію.
Компроміси для просування салону краси в інстаграмі:
- Найм таргетолога (у молодого фахівця послуги дешевше).
- Проходження курсів таргетингу самостійно.
Хороший метод просування – реклама у тематичних блогерів з активною аудиторією (важливий саме відгук передплатників, а не їх кількість). Почніть з мікроблоггерів і співпраці за бартером.
Делегуйте розкрутку instagram фахівцям
У просуванні салону краси 2 шляхи: самостійний і з фахівцем. Делегувати розкрутку інстаграм професіоналу – інвестиція, яка збереже час для інших питань бізнесу і окупиться в майбутньому.
Інстаграм-маркетолог або агентство з комплексом послуг візьмуть на себе:
- аналіз вашого бізнесу, сильних і слабких сторін;
- опрацювання портрета ЦА;
- вивчення конкурентів;
- створення візуала, текстового контенту;
- розробку контент-плану для інстаграма салону краси (+ його реалізацію);
- розробку особистого бренду (якщо ви рухаєтеся через нього);
- підбір хештегів і багато іншого
Просування салону краси в інстаграм: чи варто?
Insta-профіль потрібен кожному б’юті-салону. Старт в розкручуванні салону краси в інстаграм можливий з мінімальними вкладеннями. На будь-якому етапі просування легко залучити фахівців. Цей майданчик легко поєднувати з CRM-системою для автоматичного обліку в салоні.
Просування салону краси в інстаграм – спосіб:
- Подати бізнес з вигідного ракурсу.
- Стати ближче аудиторії.
- Підвищити продуктивність комунікації.
Тобто розвиватися і підвищувати прибутковість справи.