Як назвати масажний салон
31.01.2023
Придумати назву масажного салону - серйозна робота, яку потрібно зробити власнику. Тому важливо розібратися в нюансах та етапах неймінгу. Сьогодні блог APPOINTER розповідає про створення імені бренду з різних боків. Яку підготовчу роботу провести? Куди вирушати за ідеями? Яких принципів дотримуватись? Чого в імені студії масажу краще уникати? А наприкінці статті – порція натхнення у вигляді готових назв.
Зміст:
- Чому не варто поспішати з назвою
- Підготовча робота
- Самостійний неймінг vs. робота з агентством
- Створюємо назву для масажного салону
- Як назвати масажний салон: пошук ідей
- Розташування, інтер'єр
- Гра в асоціації
- Іноземні мови
- Рима чи жарт
- Прийоми «потік свідомості» та «100 назв»
- Варіанти назв масажних салонів
- Прямі
- Ключова асоціація – body/тіло
- Загальні асоціації: краса, здоров'я, відпочинок, молодість
- Іменні
- Географічні
- Оригінальні
- Салони тайського масажу
- На закінчення: вибираючи назву, думаємо про слоган
Чому не варто поспішати з назвою
Виділити достатньо часу та сил на вибір імені варто з низки причин. Це ваша візитна карта + частина першого враження для цільової аудиторії. Крім того:
- Назва написана на вивісці, яку треба створити, замовити, сплатити, встановити.
- Ви створюєте бренд. З ним будуть пов'язані асоціації, його доведеться зареєструвати.
- Ім'я – основа реклами. До назви масажного салону буде підв'язаний слоган, він – основа рекламної кампанії.
Яким критеріям вдале ім'я має відповідати? Мінімально – залучати клієнтів, запам'ятовуватись. Завдання максимум - легкість читання/вимовлення, зручність пошуку в мережі, оригінальність + унікальність, відображення концепції бізнесу, позитивні асоціації. В ідеалі назва також має адаптуватися під SEO просування.
Підготовча робота
Щоб оригінальна назва масажного салону реалізувала ці завдання, знадобиться підготовка. По-перше, познайомтеся з потенційними клієнтами – складіть портрет ЦА: вік, стать, стиль життя, зайнятість, рівень доходів. Аналогічну роботу проведіть щодо конкурентів: назви, рівень сервісу, графік роботи, фішки тощо. Нарешті, випишіть свої особливості та визначте концепт.
Останній етап особливо важливий для грамотного неймінгу (вибору імені). Скласти докладний автопортрет допоможе бриф:
- розпишіть концепцію;
- опишіть локацію салону – адресу, розташування, розміри приміщення, планування, дизайн;
- ціновий сегмент;
- основний клієнт;
- які асоціації хочете викликати, які – ні?
- приклади назв масажних салонів, які подобаються, та приклади невдалих назв (суб'єктивно).
Самостійний неймінг vs. робота з агентством
Сумніваєтесь у своїх силах? Є варіант співпраці з агенцією неймінгу. Ви не витрачаєте час і доручаєте завдання досвідченим людям, які вивчать ваших клієнтів, конкурентів, концепцію тощо. Вам згенерують десятки оригінальних назв, порадять, на які звернути увагу і чому. Мінус один – такі послуги коштують чимало.
А якщо спробувати у неймінгу свої сили? По-перше, це безкоштовно. По-друге, будь-яка креативність прокачується, якщо дотримуватися рекомендацій. У процесі підготовчої роботи ви зберете інформацію, яка стане в нагоді в просуванні, формуванні/збільшенні лояльної клієнтської бази. Також процес неймінгу вам може сподобатися.
Якщо знадобиться допомога з пошуком назви масажного салону, скористайтесь також:
- допомогою друзів, колег, близьких;
- сайтами, що генерують назви брендів – наприклад, Wizlogo чи GODaddy;
- фріланс-біржами, де можна залишити заявку на підбір імені (платно, але дешевше неймінг-агентств).
Створюємо назву для масажного салону
Основні принципи
Від чого відштовхуються імена студій масажу? Ось популярні принципи створення назв:
- Вказати спеціалізацію. Словами «масаж/масажний» у назві вкажіть напрямок роботи. Перевага підходу – ясність. Недолік – мінімум оригінальності.
- ключову асоціацію масажу – слова “body/тіло”. Принцип, що у пункті 1, аналогічні плюси. Але місця для креативу більше.
- Включити в назву масажного салону слово із широким спектром асоціацій: здоров'я, краса, молодість, відпочинок, догляд за собою, медицина. Якщо ви використовуєте інструмент асоціації на повну, можна створити оригінальне ім'я. Мінус - ризик захопитися: назва вийде красивою, але вводитиме клієнта в оману.
- Використовуйте ім'я. Популярний варіант неймінгу для бьюті-сфери. Можна взяти ім'я господаря/господині салону або знаменитості, історичної персони тощо з необхідною асоціацією.
- Географічні посилання. Використання назв островів та ін красивих куточків планети створює вайб подорожі, допомагає розслабитися. Варіант яскравого імені, яке відкладеться у пам'яті. Другий спосіб – прив'язати назву салону до адреси – вулиці, провулку, району (плюс до запам'ятовування).
- Зробити ставку на оригінальність. Просто креатив заради креативу, який буває як вдалим, так і не дуже.
В окрему підкатегорію виділимо назви для студій тайського масажу. Вужчу спеціалізацію бажано позначити назвою, що власники роблять за допомогою слів «Таїланд», «тайський», «тай» та ін.
Які назви популярні, які – ні
Гарантовано популярною серед аудиторії назва масажного салону має бути короткою, легкою, яскравою, такою, що запам'ятовується (=оригінальною). Щоб не створити поганого імені, уникайте:
- кліше/штампів/пережитків минулого – затертих, набридливих назв, які зустрічаються на кожному кроці. Якщо ви сядете працювати над варіантами, перші плоди фантазії, швидше за все, буде саме такими;
- тарабарщини, яку складно прочитати та повторити. Відвідувачі будуть невірно читати назву та, рекомендуючи вас, зроблять помилку;
- незручних спроб підкреслити статус - приставок "Еліт", "VIP", "Преміум", "Люкс". Салон високого рівня не пише про себе таке.
Як назвати масажний салон: пошук ідей
Отже, алгоритм вибору назви: складіть список джерел, де зможете почерпнути ідеї > організуйте брейнсторм, витратите день, тиждень, місяць, якщо треба > випишіть 20-30 хороших варіантів і відкладіть убік, щоб згасли емоції > виберіть 2-3 кращих імені, протестуйте на друзях, співробітниках, передплатниках. На фінальному етапі перевірте унікальність "фіналістів" у базі торгових марок України.
Детальніше зупинимося на першому пункті: де шукати ідеї?
Розташування, інтер'єр
Підказати, як назвати масажний салон часто допомагає локація. Обіграйте два моменти – адресу чи дизайн. Пошукайте зачіпку для імені у своєму місті, районі, назві вулиці, де розташувалася студія, поверсі, знакові місця поруч (кінотеатр, ТЦ, парк). Якщо не складається, перейдіть на стиль оформлення салону. Якщо ви створили інтер'єр, наприклад, у скандинавському стилі чи еко-мінімалізмі, з цим можна попрацювати. Незвичайна назва оздоблювального матеріалу або колірна гама іноді стають основою цілої рекламної кампанії.
Гра в асоціації
Почніть із запитання – «Яку першу асоціацію я хочу викликати у клієнта?». Дайте відповідь на нього і випишіть все, що спадає на думку до отриманого слова. Виберіть із записів найзвучніші, найкрасивіші, відповідні іменники та прикметники. Спробуйте додати до них ключові слова (наприклад, "масаж", "релакс", "тіло"), підберіть синоніми і т.д.
Іноземні мови
Англійська назва масажного салону – безпрограшний варіант: це міжнародна мова, яку знає чи розуміє більшість. Також можна задіяти французьку. Варіант – не робити все ім'я іноземним, а використовувати мікс російських/українських + англійських/французьких слів.
Використовуючи іноземні мови, врахуйте кілька моментів: читання назви для всіх (нестандартні слова, винятки з правил краще відкинути), приємне звучання і правильний переклад (без двозначності, вульгарності, нового слова на стику двох інших).
Рима чи жарт
Запам'ятовуваність + оригінальність назви масажного салону гарантує рима, оскільки пам'ять людини краще зберігає римовані рядки. Аналогічно спрацює вбудований у назву жарт. Складність у тому, що непросто вдало пожартувати чи срифмувати в імені б'юті-студії. Пошукайте інші салони, в назвах яких є ця фішка, та проаналізуйте їх. Працюючи над власною ідеєю, враховуйте лаконічність, доречність та однозначність того, що римуєте/над чим жартуйте.
Прийоми «потік свідомості» та «100 назв»
Обидва прийоми працюють однаково – допомагають викласти з голови кліше та шаблони, звільняють місце свіжим ідеям, пробуджують креативність.
«Потік свідомості/фрірайтінг»: випишіть усі думки на тему масажного бізнесу та своєї студії до блокноту. Пізніше перечитайте нотатки, виберіть цікаві ідеї та словосполучення, подумайте над ними. «100 назв»: концентруючись на задачі (неймінг масажного салону), випишіть +/- 100 назв у блокнот і відкладіть. Нюанс – запишіть усі, які придумаєте, навіть дурні, вульгарні, банальні. По-справжньому добрі варіанти прийдуть після того, як ви звільните голову.
Варіанти назв масажних салонів
Прямі
One Massage Away, Massage & SPA Kyiv, Масажний клуб "NoStress", Miracle Massage, Масаж-Пасаж, Студія масажу "Тонус", Світ Масажу, Le Massage, Bohemian Massage, Леді Массаж, Массажний кабінет Оксани Хмелевич, PRO_Масаж.
Ключова асоціація – body/тіло
Soul & Body SPA, Treat Your Body, Face & Body Relaxation, Body Aesthetics, КлінікаЗдорового Тіла, Арифметика Тіла, Мова Тіла, Body-Line, Light Shine Body.
Загальні асоціації: краса, здоров'я, відпочинок, молодість
Inner Beauty, Tranquility Studio Irpin, Море Задоволень, Healing Touch, Еліксир Молодості, Relax Zone, Поза лотоса, Легка, як пір'їнка, Хмаринка №9.
Іменні
Маркіза де Помпадур, Норма Джин і Мерілін, Масажна студія «Асфодель», Леді Ді, Массажна студія Влади Козловської, Кенді-Кенді, Cleopatra's Secret, Кабінет масажу доктора Корнєєнка, Анна Вагнер SPA.
Географічні
Сохо,Niagara Relax & SPA, Масажний салон «Ніцца», Твої Мальдіви, Масажна студія «Хрещатик», Балі, Райський острів, Bora Bora Massage, Массажний клуб на Арсенальній
Оригінальні
La Chantage, Bon Massage, Ренішаль, Клуб «Цельсіум», SlimBar, Чилі-Ванілі, Ego Studio SPA, Caramel Skin, Синя птиця.
Салони тайського масажу
Тай-Тай, Студія "Тайландика",Травень Тай,Тайський масаж «Традиція»,Королівство Тай,Thai Bliss,Thai Seasons,Royal Thai,«Імперіал Тай» Масаж & SPA.
На закінчення: вибираючи назву, думаємо про слоган
Для успішного просування маркетологи рекомендують паралельно із назвою масажного салону продумати слоган. Ефективна рекламна кампанія відштовхується від органічного поєднання цих компонентів.
Слоган відповідає тим самим критеріям, що й гарна назва – оригінальність, лаконічність, звучність. Але він включає більше слів, ніж назва, і містить посилання на дію/дає відповідь на запит клієнта. У слогані може бути гумор, асоціація, рима, гра слів, вказівка адреси – будь-що. Тобто етапи роботи ті самі, що у неймінгу. Не відкладайте створення слогану на потім - приділіть йому час одразу, щоб збільшити шанси вашого масажного салону на успіх у майбутньому.
Усі зображення: © ledlightstation