Автоматизація ділових процесів дасть вашому салону масажу більш високу якість обслуговування, а значить - і збільшення клієнтської бази. Що потрібно зробити? Зупинити вибір на сучасній, адаптованої під вашу справу, зрозумілою і простою у використанні CRM-системі.
Докладні дані по клієнтах і бізнесу, розвантаження співробітників від зайвої роботи, ефективна реклама і зростання доходів - ці результати вже отримали ті, хто довірив управління масажним салоном з додатком Appointer.
Задайте текст sms / e-mail-розсилки. Програма сповістить клієнтів про акції в салоні або нагадає про візит.
Клієнти записуються на масаж через сторінки в VK, Instagram, FB або використовують для цього ваш сайт.
IP-телефонія і CRM працюють синхронізовано. Адміністратор під час дзвінка може створити нового клієнта.
З програм Арніка, Yclients, Beauty Pro і ін. дані швидко і надійно імпортуються в CRM Appointer.
ПК, ноутбук, планшет, телефон - для використання ПЗ вид техніки ролі не грає.
Вашій увазі пропонується короткий ролик на тему «Як це працює?». Відео розповість про принципи дії, можливості та переваги ПЗ для масажного салону.
Познайомте співробітників салону з перевагами CRM-системи.
Ми впроваджуємо CRM для масажного салону в кілька етапів:
Консультація з власником. Необхідно зрозуміти, що вас не влаштовує в роботі масажного салону і на що можна вплинути за допомогою CRM-системи.
Створення особистого кабінету для директора. Налаштуємо його і пояснимо, як працює програмне забезпечення.
Імпорт даних з інших ПО. Якщо ви використовували Арніку, Excel, 1С та ін., інформацію без проблем перенесемо в додаток Appointer.
Доступ для співробітників і навчання роботі з програмою. Використовуємо текстовий матеріал і відео-інструкції.
Ви переходите на автоматизацію масажного салону протягом безкоштовного тестового місяці, освоюєтеся і складаєте враження.
6 Місяців
(+1 міс. безкоштовно)
3 199 ₴
457 грн./міс.1 Рік
(+3 міс. безкоштовно)
6 399 ₴
427 грн./міс.“Величезна подяка за розробку такої програми. Користуємося 2,5 роки і дуже задоволені функціоналом. Все, що потрібно для моєї діяльності все є. Служба підтримки відповідає швидко і відразу вирішує всі питання! Дуже задоволена і рекомендую!”
“Це, безумовно, найзручніший сервіс ведення клієнтської бази з тих, з якими мені доводилося мати справу. Дуже зручний додаток, в якому видно всю інформацію про кожного відвідувача салону, тут же календар записів на процедури. А при дзвінку клієнта адміністратор відразу бачить картку з бази - людині приємно, що його впізнають, ми не втрачаємо час на пошук.”
“Завдяки специфіці взаємодії з клієнтами карантин не дуже сильно вдарив по моєму бізнесу (я власник масажного салону), але люди частіше стали скасовувати зустрічі. Масажисти теж хворіють: підміни стали постійними. Все це легко враховувати, коли є Appointer. Розклад і розрахунок зарплати - основні функції для мене, і реалізовані вони чудово.”
“В першу чергу, ми вибрали Аппоінтер через грамотно організовану IP-телефонію. Важливо знати, коли до нас звернувся постійний клієнт - для таких у нас передбачені знижки та інші преференції. Крім цього, користуємося розкладом і статистикою, теж непогано працює. Ми однозначно отримали що хотіли, і ціна продукту цілком скромна.”
“Довго не хотів ставити електронного адміністратора в своєму закладі, був упевнений, що приємний жіночий голос в трубці нічим не заміниш. Але виявилося, що багато хто воліє записуватися до нас онлайн. Це з'ясувалося буквально після першого тижня реклами в соціальних мережах. Дуже задоволений результатом, клієнтів стало більше, а моя робота керівника спростилася.”
Зробимо імпорт даних для вас, щоб все пройшло швидко, без втрати цінної інформації. Будь ласка, надайте співробітникам APPOINTER дані у файлі Excel, де в окремих колонках вказані імена, прізвища, контактні номери телефонів відвідувачів. При необхідності також імпортуємо товари та послуги до програми для масажного салону.
Так, термопринтер підключається до програми для масажного салону без проблем. Для друку чеків знадобиться стрічка шириною 58 мм.
Щоб новий працівник з'явився в календарі, необхідно відкрити ПЗ управління масажним салоном APPOINTER, далі відкрити картку нового співробітника та включити опцію «Запис на прийом».
Таке буває, коли клієнти використовують CRM закордоном. Співробітники технічної служби APPOINTER допоможуть розібратися та виправити ситуацію. Повідомте, будь ласка, адресу вашої компанії в мережі (посилання) та фізичні координати (місто, в якому перебуваєте).
Надайте, будь ласка, скрін екрана і ми розберемося в причинах. Також ви можете самостійно виключити такі помилки використання CRM для масажного салону:
- повідомлення «невірний логін/пароль» – потрібно перевірити правильність введення цих даних;
- повідомлення «користувач не активований адміністратором» – вам потрібно активувати себе в CRM. Будь ласка, надайте доступ до вашого облікового запису і ми це виправимо;
- повідомлення «доступ до програми недоступний» – необхідно перевірити оплату мобільної програми. У ПЗ ви зможете увійти через браузер за посиланням.