Програма для стоматології

Компанія Appointer створила продукт для ефективного управління стоматологічними клініками. Використання CRM вирішує питання розподілу людських, часових і фінансових ресурсів.

ПЗ для стоматології економить час, підвищує вашу продуктивність і прибутковість вашої справи, зводить до нуля кількість помилок, об'єднує в одному софті можливості різних програм. Це нове слово в управлінні та облік, доступне кожному підприємцю.

Підключитися безкоштовно** 14 днів пробний період
CrmImage

Основні можливості програми для стоматології

clockСпрощений запис на прийом до дантистаarrow
  • CRM для стоматології дозволяє адміністраторам клініки в 2 рази швидше оформляти заявки на прийом.
  • У співробітника розвантажується більше 50% робочого дня, підвищується точність обробки заявок і розрахунок клієнтів.
addПовна база даних по кожному пацієнтуarrow
  • Не потрібно довго збирати дані по кожному відвідувачу. Програма зробить все сама.
  • Моментальний доступ до медичної карти пацієнта, історії відвідувань, проведеним процедурам та ін.
profileМожливість записатися онлайн для вашої аудиторіїarrow
  • Підвищення рівня обслуговування для клієнтів вашої стоматології: в зручний для себе момент людина записується до лікаря без дзвінків, пізно ввечері або у вихідний день клініки.
walletТочний і швидкий облік препаратів і технікиarrow
  • Докладний облік і просте управління складом - медикаментами, стоматологічними витратними матеріалами, інструментом.
  • В CRM для клініки є опція автоматичного списання товарів зі складу (при встановлених заздалегідь нормах).
editДані статистики та аналітикиarrow
  • Стоматологічна програма збирає якісні та кількісні дані про роботу клініки.
  • Це дозволяє керівнику в будь-який момент проаналізувати стан справ і прийняти ефективне бізнес-рішення.
chartЗарплатна відомість і автоматичний розрахунок окладівarrow
  • Не потрібно рахувати зарплати вручну. Задайте програмі для стоматологічної клініки ставки і оклади, далі вона сама буде проводити розрахунки по кожному співробітнику.

Інші бонуси стоматологічної програми Appointer

Запис на прийом через соцмережі, сайт

Пацієнти можуть записати себе на прийом через платформи соцмедіа або вашу інтернет-сторінку.

Просте перенесення інформації з ін. ПЗ

Раніше користувалися іншим софтом? Перенести дані в нашу CRM швидко і просто.

Суміщення з і-нет телефонією

Програма для стоматології синхронізується з IP-телефонією, провайдер значення не має.

Робота з будь-якою технікою / браузером

Вибирайте будь-який гаджет для установки і браузер для використання CRM-системи в стоматології.

Функція розсилки sms

Доступна розсилка нагадувань про візит для ваших пацієнтів в форматі sms та / або на ел. пошту.

Binotel for Appointer

Відео-презентація програми для стоматології від Appointer

Все ще погано розумієте суть нашої CRM для стоматологічних клінік? Перегляд короткого відео допоможе розібратися.

За що ваші співробітники полюблять CRM для стоматології

Чи не зустріли ентузіазму з приводу нової програми для клініки у команди? Розкажіть співробітникам про переваги використання.

Адміністрація:

  • не потрібно довго обробляти заявки пацієнтів
  • озрахунок клієнтів, послуг швидше і простіше
  • обов'язки адміністратора віднімають вдвічі менше часу

Спеціаліст з маркетингу та просування:

  • вичерпна інформація про пацієнтів, акції, послуги
  • розуміння, в якому напрямку вести просування клініки
  • створення ефективних програм утримання постійних клієнтів / залучення нових

Товарознавець:

  • точніше і швидше веде складський облік
  • своєчасно закуповує витратні матеріали
  • ефективніше взаємодіє з постачальниками / веде документообіг

Лікарі:

  • в будь-який час бачать зміни графіка - вікна, скасування візитів тощо
  • отримують швидкий доступ до історії хвороби, алергій, протипоказань, кіл-ть відвідувань пацієнта
  • аналізують свою продуктивність і можуть продемонструвати показники начальству

Власник клініки:

  • отримує доступ до докладної статистикою
  • об'єктивно аналізує бізнес-показники, розраховує прибутковість стоматології
  • вживає ефективних ділові рішення

Швидке і просте впровадження програми для стоматології

Як це відбувається:

step01

Консультуємо власника стоматологічної клініки: виявляємо слабкі сторони роботи, підбираємо шляхи вирішення.

1
step02

Відкриваємо особистий кабінет в CRM для стоматології та налаштовуємо його. Встановлюємо рівні доступу для співробітників.

2
step03

Навчання роботі з програмою стоматологічної клініки. Тренінг для керівника, потім - для адмінів, маркетолога, товарознавця, докторів.

3
step04

До співпраці з Appointer ви використовували ін. програми обліку в клініці? Перенесення даних в нашу CRM-систему для стоматології відніме мінімум часу.

4
step05

Ви місяць безкоштовно тестируете наш софт, розбираєтеся, коригуєте настройки. Ми на зв'язку, якщо будуть питання.

5

Тарифи

3 Місяці
 

1 599 ₴

533 грн./міс.
Підключитися безкоштовно ** 14 днів пробний період

6 Місяців
(+1 міс. безкоштовно)

3 199 ₴

457 грн./міс.
Вигода 15%
Підключитися безкоштовно ** 14 днів пробний період

1 Рік
(+3 міс. безкоштовно)

6 399 ₴

427 грн./міс.
Вигода 20%
Підключитися безкоштовно ** 14 днів пробний період

Відгуки використання CRM системи для стоматології

“У моєму випадку почалося все дуже сумно. Я близько року не могла знайти для себе зручний додаток, а найголовніше додаток, в якому могли б працювати мої співробітники. Перепробувала масу. Але в один прекрасний день знайшла APPOINTER. Зі мною незабаром зв'язалася дуже приємна дівчина Аліна. Чітко відповіла на всі мої запитання, а за рік у мене їх накопичилося забагато. Потім мені дали можливість попрацювати в додатку безкоштовно. І я просто закохалася. У ньому є все, що мені потрібно. Якщо трапляються якісь негаразди (ну може пару раз за весь час), то наш адміністратор зв'язується з Аліною, і вона дуже швидко допомагає вирішити наші проблеми. Останнім часом з'являються НОВИНКИ, що дуже радує. Наприклад, «денний звіт». Корисна річ. Писати можна довго. Але краще спробувати.”

dentist-anna-dentistree
Анна ЛіховицькаВласник стоматології Dentistree

"Після відкриття власного стоматологічного кабінету, зіткнулася з дикою кількістю невидимої роботи. Спочатку її було відносно небагато, але в міру зростання клініки адміністрування закупівель, витрат і розкладу забирало все більше сил у мене і асистентів. Але ж потрібно ще й рости професійно. Хеппі-енд настав з підпискою на Appointer. Нудна рутина перестала поглинати весь мій вільний час. Дякую за вашу програму.”

dentist-elena-ulybka
Олена Шварц Стоматолог, провідний фахівець, клініка Усмішка

“Не можу сказати, що мої клієнти зовсім перестали чекати в черзі, комусь я приділяю 20 хвилин, а комусь - півтори години. Але тепер я позбавлений необхідності складати розклад, та й в цілому адмініструвати весь процес стало набагато простіше. Картки пацієнтів не втрачаються, вся інформація по закупкам доступна в будь-який момент. Аппоінтер повністю виправдав мої очікування. Рекомендую.”

dentist-evgenii-private
Євген Бузов Стоматолог, приватний кабінет, Київ

“Постійно доводиться бути одночасно і лікарем, і бізнесменом, а тямущих помічників не так вже й багато. Я радий, що мені порадили Appointer: точна програма обліку витрат і прибутку сильно економить час, а онлайн-розклад фактично створюється без моєї участі. Шкода, що подібної програми не було, коли я починав. Дуже задоволений придбанням.”

dentist-igor-private
Ігор Ваньков Стоматолог, приватний кабінет, Дніпро

“Я - менеджер стоматологічної клініки, ми використовуємо Appointer вже два тижні пробного періоду. Ні у кого з керівництва не виникло бажання відмовитися від користування програмою, ми вже бачимо результати. Потрібно частіше осучаснювати не тільки інтер'єр та обладнання, а й програмне забезпечення. За відгуками персоналу видно, що онлайн-розклад залучає нових клієнтів, допомагає людям зняти страх, відчути себе вільніше. А нам важлива статистика і облік.”

dentist-alena-smile
Олена Адміністратор, клініка Smile, Дніпро

“До останнього часу ми використовували кілька програм обліку: окремо для складу, окремо для реєстратури, окремо для розрахунку зарплат. Єдина система сильно полегшила взаємодії між співробітниками, допомогла ясно побачити слабкі місця в роботі клініки. З радістю придбаємо ваш наступний продукт, якщо він буде на тому ж рівні.”

dentist-evgenii-366
Євген CEO, клініка 36,6
Показати все

Клієнти CRM Appointer

client
client
client
client
client
client
client
client

Часті питання від стоматологій

При спробі зайти в програму для стоматології APPOINTER ловлю червону смужку у верхній частині екрана… Підкажіть, у чому справа/як виправити?

Ймовірно, ситуація пов'язана зі слабким інтернетом. Перевірити це можна так: зайдіть у CRM для стоматології на телефоні за допомогою мобільного інтернету. Якщо програма працює нормально, зверніться до інтернет-провайдера для вирішення проблеми. Якщо проблема залишилася, будьте ласкаві – запишіть відео та надішліть нам. Співробітники технічної підтримки розберуться у ситуації.

Що означає «Доступ до програми недоступний»? Цілий день отримую це повідомлення від програми стоматології, коли намагаюся залогінитись.

Помилка означає, що настав час вносити абонентську плату за CRM для стоматології APPOINTER. Ви можете оплатити програму або використовувати програму тільки в браузері, поки не внесете кошти.

У програмі для стоматології не можемо знайти нового співробітника... Він створений, але в календарі людини немає.

Ймовірно, у нового співробітника не включено опцію «Запис на прийом» у CRM для стоматології APPOINTER. Щоб це виправити, відкрийте карту людини, увімкніть опцію.

Є програма для стоматології можливість підключити термінал?

Безпосередньо до CRM APPOINTER для стоматології термінал підключити не можна. Але використовувати його як окремий пристрій ви можете. Прилад необхідно буде вручну вмикати і таким чином вносити суму оплати.

Поясніть, як із програми для стоматології APPOINTER видаляти співробітників, які більше у нас не працюють.

Співробітники не видаляються, вони стають у стоматологічній програмі неактивними. Це потрібно, щоб не збивалася статистика: на колишніх працівниках можуть бути зареєстровані записи чи продажі, видалення призведе до плутанини у даних. Деактивований співробітник перестає показуватись у списках, тому проблем через нюанс не виникне.

connect-buttonПідключитисяgearSmallgearBig
logo