Компанія Appointer створила продукт для ефективного управління стоматологічними клініками. Використання CRM вирішує питання розподілу людських, часових і фінансових ресурсів.
ПЗ для стоматології економить час, підвищує вашу продуктивність і прибутковість вашої справи, зводить до нуля кількість помилок, об'єднує в одному софті можливості різних програм. Це нове слово в управлінні та облік, доступне кожному підприємцю.
Пацієнти можуть записати себе на прийом через платформи соцмедіа або вашу інтернет-сторінку.
Раніше користувалися іншим софтом? Перенести дані в нашу CRM швидко і просто.
Програма для стоматології синхронізується з IP-телефонією, провайдер значення не має.
Вибирайте будь-який гаджет для установки і браузер для використання CRM-системи в стоматології.
Доступна розсилка нагадувань про візит для ваших пацієнтів в форматі sms та / або на ел. пошту.
Все ще погано розумієте суть нашої CRM для стоматологічних клінік? Перегляд короткого відео допоможе розібратися.
Чи не зустріли ентузіазму з приводу нової програми для клініки у команди? Розкажіть співробітникам про переваги використання.
Як це відбувається:
Консультуємо власника стоматологічної клініки: виявляємо слабкі сторони роботи, підбираємо шляхи вирішення.
Відкриваємо особистий кабінет в CRM для стоматології та налаштовуємо його. Встановлюємо рівні доступу для співробітників.
Навчання роботі з програмою стоматологічної клініки. Тренінг для керівника, потім - для адмінів, маркетолога, товарознавця, докторів.
До співпраці з Appointer ви використовували ін. програми обліку в клініці? Перенесення даних в нашу CRM-систему для стоматології відніме мінімум часу.
Ви місяць безкоштовно тестируете наш софт, розбираєтеся, коригуєте настройки. Ми на зв'язку, якщо будуть питання.
6 Місяців
(+1 міс. безкоштовно)
3 199 ₴
457 грн./міс.1 Рік
(+3 міс. безкоштовно)
6 399 ₴
427 грн./міс.“У моєму випадку почалося все дуже сумно. Я близько року не могла знайти для себе зручний додаток, а найголовніше додаток, в якому могли б працювати мої співробітники. Перепробувала масу. Але в один прекрасний день знайшла APPOINTER. Зі мною незабаром зв'язалася дуже приємна дівчина Аліна. Чітко відповіла на всі мої запитання, а за рік у мене їх накопичилося забагато. Потім мені дали можливість попрацювати в додатку безкоштовно. І я просто закохалася. У ньому є все, що мені потрібно. Якщо трапляються якісь негаразди (ну може пару раз за весь час), то наш адміністратор зв'язується з Аліною, і вона дуже швидко допомагає вирішити наші проблеми. Останнім часом з'являються НОВИНКИ, що дуже радує. Наприклад, «денний звіт». Корисна річ. Писати можна довго. Але краще спробувати.”
"Після відкриття власного стоматологічного кабінету, зіткнулася з дикою кількістю невидимої роботи. Спочатку її було відносно небагато, але в міру зростання клініки адміністрування закупівель, витрат і розкладу забирало все більше сил у мене і асистентів. Але ж потрібно ще й рости професійно. Хеппі-енд настав з підпискою на Appointer. Нудна рутина перестала поглинати весь мій вільний час. Дякую за вашу програму.”
“Не можу сказати, що мої клієнти зовсім перестали чекати в черзі, комусь я приділяю 20 хвилин, а комусь - півтори години. Але тепер я позбавлений необхідності складати розклад, та й в цілому адмініструвати весь процес стало набагато простіше. Картки пацієнтів не втрачаються, вся інформація по закупкам доступна в будь-який момент. Аппоінтер повністю виправдав мої очікування. Рекомендую.”
“Постійно доводиться бути одночасно і лікарем, і бізнесменом, а тямущих помічників не так вже й багато. Я радий, що мені порадили Appointer: точна програма обліку витрат і прибутку сильно економить час, а онлайн-розклад фактично створюється без моєї участі. Шкода, що подібної програми не було, коли я починав. Дуже задоволений придбанням.”
“Я - менеджер стоматологічної клініки, ми використовуємо Appointer вже два тижні пробного періоду. Ні у кого з керівництва не виникло бажання відмовитися від користування програмою, ми вже бачимо результати. Потрібно частіше осучаснювати не тільки інтер'єр та обладнання, а й програмне забезпечення. За відгуками персоналу видно, що онлайн-розклад залучає нових клієнтів, допомагає людям зняти страх, відчути себе вільніше. А нам важлива статистика і облік.”
“До останнього часу ми використовували кілька програм обліку: окремо для складу, окремо для реєстратури, окремо для розрахунку зарплат. Єдина система сильно полегшила взаємодії між співробітниками, допомогла ясно побачити слабкі місця в роботі клініки. З радістю придбаємо ваш наступний продукт, якщо він буде на тому ж рівні.”
Ймовірно, ситуація пов'язана зі слабким інтернетом. Перевірити це можна так: зайдіть у CRM для стоматології на телефоні за допомогою мобільного інтернету. Якщо програма працює нормально, зверніться до інтернет-провайдера для вирішення проблеми. Якщо проблема залишилася, будьте ласкаві – запишіть відео та надішліть нам. Співробітники технічної підтримки розберуться у ситуації.
Помилка означає, що настав час вносити абонентську плату за CRM для стоматології APPOINTER. Ви можете оплатити програму або використовувати програму тільки в браузері, поки не внесете кошти.
Ймовірно, у нового співробітника не включено опцію «Запис на прийом» у CRM для стоматології APPOINTER. Щоб це виправити, відкрийте карту людини, увімкніть опцію.
Безпосередньо до CRM APPOINTER для стоматології термінал підключити не можна. Але використовувати його як окремий пристрій ви можете. Прилад необхідно буде вручну вмикати і таким чином вносити суму оплати.
Співробітники не видаляються, вони стають у стоматологічній програмі неактивними. Це потрібно, щоб не збивалася статистика: на колишніх працівниках можуть бути зареєстровані записи чи продажі, видалення призведе до плутанини у даних. Деактивований співробітник перестає показуватись у списках, тому проблем через нюанс не виникне.