Підбірка 7 найефективніших способів просування фітнес-клубу у 2025 році
30.06.2025
За даними FitnessConnectUA за останній рік кількість спортклубів в Україні зросла на 150 одиниць, а число відвідувачів – на 70 тисяч, досягнувши 1 мільйона 90 тисяч осіб. То ж бачимо, що відкрити фітнес-клуб – актуальна та перспективна справа. З іншого боку – конкуренція стрімко росте і підприємцям доводиться прикласти зусилля, щоб залучити та втримати клієнтів, котрі перегодовані пропозицією та мають свої очікування.
Як же розкрутити фітнес-клуб у 2025? По-перше, працювати над адаптивним маркетингом та використовувати у рекламі тренди. По-друге, вкладатися в утримання аудиторії, а не тільки в її залучення. Детально про все це ми поговоримо у новому матеріалі APPOINTER!

Зміст:
- Що потрібно для просування фітнес клубу: інструменти, рекомендації, приклади
- Персоналізований маркетинг через CRM
- Сторітелінг у соцмережах
- Геотаргетинг і локальна реклама
- Партнерства та колаборації з місцевими бізнесами
- Тренди контенту 2025
- Програми лояльності з реальним ефектом
- SEO та онлайн-присутніст
- Висновки
Що потрібно для просування фітнес клубу: інструменти, рекомендації, приклади
Просування бізнесу починається ще до відкриття. Як назвати фітнес клуб та де розташувати важить не менше, ніж використання сучасних маркетингових інструментів. Це фундамент, від якості якого залежить подальший успіх. Проте у цій статті ми зосередимось саме на методах розкрутки та познайомимо вас з найбільш актуальними та ефективними способами залучити і втримати аудиторію.
Персоналізований маркетинг через CRM
CRM-розсилка – дієва для реклами фітнес-клубу, оскільки створена на основі поведінки користувача і є інструментом персоналізованого маркетингу. Програма збирає поведінкові дані > аналізує + сегментує їх > створює тригерну розсилку > надсилає повідомлення у потрібний час. В результаті замість спаму людина отримує доречний, вчасний контент > відчуває зв'язок із брендом > це призводить до зростання конверсії та доходу.
У CRM-розсилці можуть міститись:
- нагадування – повертають клієнта до незавершеної дії, використовуються, коли користувач відволікся;
- тригери – персоналізована розсилка у вигляді автоматичних реакцій на поведінку, працює з емоціями;
Як застосувати це для реклами фітнес клубу покаже приклад:
«Привіт, Олеже!
Ми помітили, що ти вже деякий час не тренувався у нас. А ми ж знаємо, який ти цілеспрямований. Даруємо тобі 7 днів безкоштовного тренування та персональну консультацію з тренером, щоб повернути ритм і зарядитися енергією. Натисни тут, щоб активувати бонус (посилання). Пропозиція діє лише 30.05.2025. Чекаємо тебе в клубі Power-FIT!».
Тут поєднані тригер і бонус, а підсилює дієвість персоналізація, заклик до дії та обмежений термін.
Сторітелінг у соцмережах
Також замість прямої реклами у просуванні фітнес клубу ефективніше використовувати сторітеллінг. Як та чому це працює?
Коли все навколо перенасичене одноманітною невигадливою рекламою, аудиторія хоче не просто купити, а пережити емоцію:
- бренди із продуктами, що викликають емоції, виділяються, запам’ятовуються, будують стосунки з клієнтами;
- емоція дає відчуття приналежності, а людині важливо бути частиною більшого;
Сторітелінг – це маркетинговий інструмент для передачі суті, цінностей, місії бренду. Для залучення цільової аудиторії фітнес-клубу та підвищення лояльності він підходить ідеально. Історій же можна розказати безліч – про досягнення клієнтів, трансформації «до/після», місію тренерів, щоденний розпорядок залу, виклики тощо.
Ось приклад фітнес-сторітелінгу:
«Рік тому Оля не могла пробігти й 200 метрів — астма, надмірна вага, невпевненість у собі. Сьогодні вона готується до свого першого півмарафону. Найцінніше — вона знову полюбила себе.»
Це тип історії – трансформація «до/після». Вона викликає почуття натхнення, близькості, впізнаваності. Люди, які хочуть так само, йдуть у зал.
Для соцмереж такі пости краще робити серією, викладати фото, ролики в Instagram, YouTube, робити сторіз. Сторітелінг тут має зачіпати проблему, з якою людина прийшла у клуб, пройдений шлях та труднощі на ньому, фізичні та емоційні зміни у житті після.

Геотаргетинг і локальна реклама
Локальна реклама допомагає розкрутити фітнес-клуб, оскільки попадає точно в ціль (потенційні клієнти, що живуть поруч) та підвищує конверсію (люди обирають зал поблизу, бо це зручно). Серед інших переваг: контент органічно прив’язується до місця, зручно тестувати акції, рекламу можна налаштувати на 2 км від клубу (ідеально для мікрорайонів) за допомогою інструментів Google Search + Maps та Facebook/Instagram Ads.
Розберемо детальніше, як налаштувати рекламу близько від залу, щоб отримувати ліди з районної аудиторії. Instagram / Facebook Ads (Meta Ads Manager):
- треба створити нову рекламну компанію з метою «Залучення», «Конверсія» або «Трафік»;
- зайти у розділ «Аудиторія», вказати «Місцезнаходження» – ввести адресу, обрати «Довільний радіус» (2 км);
- далі треба виключити туристів, недавніх відвідувачів, а залишити «Люди, які живуть у цьому місці».
Формати, що ефективно використати – сторіз із закликом до дії «Записатись», рілзи про трансформації «до/після», фото-каруселі зі світлинами залу, переваг, трансформацій.
Google Ads (Search + Maps):
- підійде кампанія типу «Місцева реклама», «Performance Max» з локаціями;
- треба прив’язати Google Business аккаунт фітнес-клубу;
- у геотаргетингу оберіть «Advanced search», виставте радіус 2 км.
Тут зайдуть формати показів на Гугл Мапах (якщо користувач шукає «фітнес поруч»), шортси Ю-Туба із геотаргетингом та Google Search Ads (запити «тренажерний зал біля мене»).
Щоб зробити просування фітнес клубу ефективнішим, заміксуйте інструменти Google Ads + Meta Ads та додайте чіткий call to action.
Партнерства та колаборації з місцевими бізнесами
Співпраця фітнес-клубів з локальними кав’ярнями, healthy-ресторанами, салонами краси та магазинами одягу називається кроспромоцією (партнерский маркетинг). Це працює в якості розкрутки, оскільки суміжні бренди природно вбудовуються в контент та діяльність один одного, що дозволяє обмінюватись клієнтами.
Які співпрацювати? Спільні акції дозволяють привабити цільову аудиторію фітнес клубу вигодою та стимулювати повторні покупки. Приклад: після тренування в залі Х відвідувач отримує знижку на здоровий боул у кафе У. Аналогічно працюють комплексні абонементи: наприклад, тренування + ланч + СПА-догляд або абонемент в зал на місяць + консультація з нутриціологом + знижка на спортивну форму. Можна задіяти і крос-рекламу офлайн. Це коли на рецепціях суміжні бізнеси розміщують візитки, флаєри, листівки та/або продають брендовані товари один одного. Добре просуває всіх учасників організація спільних майстер-класів та івентів. Приклади: тренування + дегустація, показ одягу для спорту + йога на свіжому повітрі, фітнес + догляд за тілом. Формат онлайн-партнерства включає репости в соцмережах та обмін сторіз, спільні розіграші, ведення блогів разом. Не варто ігнорувати й такий прийом, як взаємна рекомендація: коли тренер клубу радить перевірені заклади харчування та магазини спорт-одягу та навпаки.
Щоб зробити партнерський маркетинг ефективнішим, обирайте серед суміжних бізнесів ті, чия ЦА, цінності та рівень сервісу еквівалентні вашим.

Тренди контенту 2025
Найбільш актуальні види контенту 2025 для просування фітнес-клубу та залучення аудиторії включають Instagram Reels, TikTok та live-тренування.
Теми вірусного контенту + мета публікації:
- 1. Короткі відео (TikTok, Reels) швидко вірусяться, знайомлять користувачів з клубом, викликають довіру. Найбільш залітають фітнес-тренди, спортивні лайфхаки, історії до/після, закулісся.
- 2. Live-ефіри демонструють експертність тренерів, їх енергію та стимулюють ЦА записуватись. Це можуть бути «живі» тренування, ефіри «питання-відповідь», опитування клієнтів.
- 3. Call to action. Не формат контенту, проте важлива частина, що спонукає до цільової дії.
- 4. Також контент варто доповнити локальними хештегами, щоб збільшити охоплення.
Приклад контент-плану спорт-клубу.
Понеділок:
Формат контенту:
Reels/TikTok: "3 вправи на прес вдома (без обладнання)".
Динамічний монтаж+трендова музика.
Заклик до дії:
«Збережи, щоб спробувати!»
Вівторок:
Формат контенту:
Live-ефір (Instagram/TikTok): "Ранкове тренування з тренером Петром" (20 хв).
Просте заняття для всіх рівнів.
Заклик до дії:
«Постав лайк, якщо хочеш більше безкоштовних ефірів!»
Середа:
Формат контенту:
Reels/TikTok: "Що в сумці у тренера"
Показати спорядження, харчування, лайфхаки.
Заклик до дії:
«А що у твоїй спортивній сумці? Напиши у коментарях»
Четвер:
Формат контенту:
Reels/TikTok: «Новачок у залі: 5 типових помилок».
Освітній ролик + гумор + приклади.
Заклик до дії:
«Напиши, якщо впізнав себе»
П'ятниця:
Формат контенту:
Reels/TikTok: "Танець+спортивна вправа".
Музика з тикток, танцювальний рух, вправи.
Заклик до дії:
«Запиши власне відео та мети нас!»
Субота:
Заклик до дії:
Ефір питання-відповідь: «Тренер про харчування, режим, мотивацію».
Розмова, інтерактив.
Заклик до дії:
«Найактивніші учасники отримають безкоштовне тренування»
Неділя:
Reels/TikTok: «К/після – історія клієнтки Соломії. 2 місяці».
Коротке інтерв'ю, емоції, мотивації.
Заклик до дії:
Неділя:
Reels/TikTok: «К/після – історія клієнтки Соломії. 2 місяці».
Коротке інтерв'ю, емоції, мотивації.
Заклик до дії:
Хочеш так само? Запишись на пробне тренування! Посилання у шапці профілю».

Програми лояльності з реальним ефектом
Щоб розкрутити фітнес-клуб, надзвичайно помічні програми лояльності. Це не просто карти зі знижками, а емоційний зв'язок між залом з тренерами та клієнтами, що заохочує їх повертатись. Ефективну бонусну програму визначають 4 критерія – зрозумілість, очевидна вигода, мотивація та приємні емоції.
Ось варіанти найбільш дієвих програм. Нарахування балів – клієнт отримує кешбек за тренування, участь у івенті, купівлю продукції клубу, щоб згодом обміняти на мерч, знижку, безкоштовне тренування/абонемент. Підкріпити програму можна фізичною картою, застосунком на мобільний. Приведи друга – клієнт, що залучив до клубу іншу людину, отримує подарунок: знижку на послугу, безкоштовне заняття, мерч тощо. Різні рівні клієнтів – бонуси (найчастіше знижки) для клієнта зростають, чим довше він з клубом. Це надзвичайно мотивує повертатись. Програми для пар, сімей, спільноти – знижки за парне відвідування, сімейні абонементи тощо. В спільноті діє елемент взаємної мотивації відвідати зал.
Також на рекламу фітнес-клубу добре працюють сюрпризи для відвідувачів, прикладом яких є подарунок до ДР чи на честь 10, 20, 30 заняття, знижки для найбільш активних тощо.
SEO та онлайн-присутніст
Повторимось, що найважливіше спортивному закладу працювати на залучення тих, хто живе поруч. В цьому питання сайт, Google Мапи, відгуки та локальне SEO зумовлюють формування пасивного потоку клієнтів.
Як це працює на просування фітнес клубу?
Інструмент:
1. Сайт
Що дає/чому працює:
- Візитівка, яку побачить людина при запиті “фітнес біля мене”
- Надає інформацію – адресу, прайс на послуги, кваліфікацію тренерів, напрями тренувань, як записатися.
Що і як робити:
Ефективність сайту посилює мобільна версія, можливість записатися до Інтернету, живі фото та відео, чіткі заклики до дії.
2. Гугл-карта
Що дає/чому працює:
- За запитом «фітнес клуб Київ», «фітнес поруч» користувач отримає картку з ТОП-3 локаціями.
- Профіль на Google картах приносить до 80% відвідувачів навіть без сайту.
Що і як робити:
Необхідно зареєструвати профіль у Google My Business, вказати точні координати, розклад, посилання на сайт, розмістити реальні фото.
3. Відгуки
Що дає/чому працює:
Відгуки читає більшість, перш ніж вибрати зал. Це соціальний доказ. Рейтинг 4,8+ щирі коментарі – гарантія довіри аудиторії.
Що і як робити:
- Щоб отримати реальні відгуки, заохочуйте клієнтів залишати після тренувань (бажано з фото) та автоматизувати процес збору відгуків (розсилка, QR-коди тощо).
- Відповідайте на всі коментарі – позитивні та негативні./li>
4. Локальне SEO
Що дає/чому працює:
SEO приносить безкоштовний трафік. Тут працює не лише сайт клубу, а й тематичний спортивний блог.
Що і як робити:
- Щоб використати інструмент, оптимізуйте сайт та карту під запити «фітнес клуб (місто)», «зал з тренером (район)», «йога (місто)».
- Запити додаються до назви сторінки, заголовки, мета-опису, теги зображень.

Висновки
То ж підсумуємо, що потрібно для просування фітнес клубу у 2025 р.
На тлі конкуренції, що зростає, клієнти спортивних залів також хочуть більше – не просто послугу, але персоналізацію, зручність, атмосферу та емоції. Все це їм можуть дати такі канали просування, як соцмережі із актуальним контентом, локальна присутність онлайн, партнерство із суміжними бізнесами та програми лояльності. Завдання ж власника клубу розбиратись у рекламних трендах, бути послідовним у маркетингових кроках, розвивати заклад із душею та не продавати, а намагатись вирішувати проблему кожного свого відвідувача.